امروزه با توجه به اینکه اکثر والدین شاغل هستند زمانی برای نگهداری فرزندان خود در ساعت کاری ندارند و بعد ساعت کاری هم باید به امور خانه بپردازند و استراحت کنند.

مادران خانه دار که چندین فرزند دارند و باید امور خانه را انجام دهند و زمانی برای مراقبت از فرزندان ندارند و همچنین مادرانی که دارای نوزاد هستند احتیاج به شخصی جهت کمک در نگهداری از نوزاد دارند، تمام علل ذکر شده باعث می شود فرد به پرستار کودک احتیاج پیدا کند.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

پرستار کودک در فردوسی

از آنجایی که دوران کودکی دوران حساسی است کودک احتیاج به محبت دارد، مراقبت از کودکان نیاز به صبر، تجربه و آگاهی دارد موسسه سپید گستر جهت رفاه والدین خدمات پرستاری کودک در فردوسی قرار داده است.

اگر ساکن فردوسی هستید زمان برای نگهداری از کودک زمان کافی ندارید می توانید از موسسه سپید گستر کمک بگیرید و از خدمات پرستار کودک در فردوسی بهره مند شوید.

مراقبت از کودک در فردوسی
مراقبت از کودک در فردوسی

دلایلی که به پرستار کودک در فردوسی احتیاج پیدا می کنیم

پدر و مادر هایی که شاغل هستند و زمان کافی برای نگهداری از فرزندان خود ندارند و علاوه بر زمان کاری که در منزل نیستند زمان بعد از آن را هم باید به امور خانه و استراحت و… نیز بپردازند پس زمان کافی برای نگهداری از فرزندان خود ندارند، مادران خانه دار نیز با این که در منزل حضور دارند باید به امور خانه بپردازند و در صورت دارا بودن چندین فرزند نمی توانند به امور بپردازند بدهی است که نیازمند پرستار کودک می شوند.

گاهی مادرانی که فرزندشان نوزاد است توانایی نگه داری از نوزاد را ندارند و می توانند پرستار کودکی استخدام کرده تا به کمکشان بیاید، یکی از دلایل استخدام پرستار می تواند این باشد که والدین از هم جدا شده باشند و در این صورت برای اینکه فرزند آسیب کمتری بببیند بهتر است پرستار کودک استخدام کرد که دارای تخصص و تجربه است.

از دلایل دیگر می توان به فوت یکی از والدین اشاره کرد که به جهت نگهداری و جلوگیری از مشکلاتی که پس از فوت برای کودک بوجود میاید پرستار کودک در منزل استخدام کرد.

وظایف پرستار کودک در فردوسی

پرستار کودک با توجه به وضعیت و شرایط کودک وظایف متفاوت و متعددی دارد که در این بخش به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

پرستار کودک در فردوسی
پرستار کودک در فردوسی

دلایل استخدام پرستار کودک در منزل در فردوسی

  • نگهداری کودک در منزل باعث می شود که خیال والدین از بابت سرایت بیماری های فصلی و واگیردار که امروزه رایج شده اند راحت شود و کودک شان در محیط امن قرار بگیرد.
  • پرستار در منزل فقط به مراقبت و نگه داری فرزند شما متمرکز است و به صورت خصوصی از فرزند شما نگه داری می کند در صورتی که در مهد کودک ها به چندین کودک رسیدگی می شود.
  • با استفاده از خدمات پرستار کودک در فردوسی در موسسه سپید گستر می توانید پرستار کودک را با سلیقه و معیارهای خودتان انتخاب کنید در صورتی که در مهد کودک این امکان وجود ندارد.
  • با استخدام پرستار کودک در منزل دیگر نگران رفت و آمد فرزندان خود نیستید و لزومی ندارد که کودک را بیدار کنید و نگرانی از تمام شدن کار مهد کودک و برگرداندن فرزند خود ندارید.
  • زمان کاری پرستار کودک در منزل در فردوسی به صورت شبانه روزی، روزانه و ساعتی است و والدین می توانند به ماموریت و کار های دیگر خود در هر ساعتی بپردازند در صورتی که مهد کودک ها ساعت مشخصی دارند.

Babysitter in Ferdowsi 3 پرستار کودک در فردوسی

ویژگی پرستار کودک در منزل در فردوسی

پرستاران کودک در فردوسی دارای تخصص و تجربه کافی هستند تا از فرزندانتان به خوبی مراقبت کنند، آن ها اطلاعات پزشکی و مدرک تحصیلی جهت نگه داری و مراقبت از کودکانی که دارای مشکلات جسمی و بیماری هستند  را دارا بوده و روحیه دلسوزی دارند و با مهربانی و محبت به فرزندان نیاز عاطفی آنان را برطرف می کنند.

وظایف پرستار کودک در منزل در فردوسی

وظایف پرستار کودک با توجه به سن کودک و شرایطی که کودک و خانواده کودک دارند متفاوت است.

  1. پرستاری و مراقبت نوزاد در فردوسی: برخی از مادران پس از زایمان دچار افسردگی می شوند و یا توانایی جسمانی شان به دلیل زایمان کم می شود در این صورت به پرستاری جهت نگهداری نوزاد احتیاج پیدا می کنند که علاوه بر مراقبت و نگهداری از نوزاد و امور نظافتی و تغذیه نوزاد از نظر روحی نیز وی را همراهی کند.
  2. پرستاری کودک در سنین رشد: کودکان در سنین رشد نیاز به مراقبت بیشتری دارند چرا که یک غفلت کوچک منجر به مشکلات بزرگی در کودک می شود بنابراین باید در مراقبت از فرزند دقت بیشتری کرد، علاوه بر اینکه باید به امور نظافتی و تغذیه کودک رسیدگی کرد همچنین مهارت هایی نطیر راه رفتن، گفتگو، غذا خوردن، لباس پوشیدن، نقاشی کشیدن و… را به کودک آموزش داد، پرستار کودک می تواند با علمی که فرا گرفته جهت آموزش کودک اقدام کند تا کودک برای رفتن به مدرسه آماده شود.
  3. پرستاری از کودکان بیمار در فردوسی: برخی از کودکان دارای مشکلات مادرزادی و یا مشکلات جسمانی بر اثر سانحه هستند مانند کودکان اوتیسمی، بیش فعال، کودکان دارای مشکلات جسمی و روحی و…

ازین کودکان باید با دقت بیشتری مراقبت کرد تا کمترین آسیب را به خود و دیگران وارد کنند، برای نگهداری از این کودکان نیاز به صبر، مهارت و تجربه است.

پرستار کودک در فردوسی
پرستار کودک در فردوسی

پرستار نوزاد در فردوسی در خانه

بسیاری از والدین خود همیشه در منزل حضور دارند و از نوزاد و کودک خردسال خود نگهداری می کنند اما در برخی از خانواده ها نیز هر دو والد شاغل هستند و باید ساعاتی از روز کودک را بدون حضور خودشان در خانه بگذارند، در این مواقع می توان با استخدام پرستار نوزاد از کودک به خوبی نگهداری کرد، بعضی از اصلی ترین دلایل استخدام پرستار نوزاد عبارت اند از:

  • مراقبت از چند قلوها
  • فراهم کردن زمانی برای استراحت
  • نگهداری از کودک در ساعات کاری
  • در مواقع غیر قابل پیشبینی و یا بیمار شدن والدین
  • همراهی خانواده در زمان سفر
  • برای مواقع خاص و رفتن به جلسات و…

استخدام پرستار کودک در فردوسی

استخدام پرستار کودک امر مهمی است چرا که ارتباط مستقیمی با فرزند شما دارد و باید هم از نظر جسمی و هم ذهنی بتواند به فرزند شما رسیدگی کند بدیهی است که کودکان در معرض آسیب بیشتری هستند به همین دلیل است که باید در انتخاب پرستار کودک قابل اعتماد، ماهر و مجرب دقت کنید، موسسه سپید گستر جهت رفاه بیشتر والدین خدمات پرستار کودک در فردوسی ارائه داده است تا والدین به راحتی بتوانند پرستار قابل اعتماد، ماهر و با تجربه انتخاب کنند.

پرستار کودک در فردوسی
پرستار کودک در فردوسی

مزایای استخدام پرستار کودک در فردوسی از موسسه سپید گستر

  • پشتیبانی سریع و 24 ساعته
  • مشاوره رایگان
  • دارای پرستار کودک مجرب و دارای تخصص است
  • پرستاران دارای تجربه کاری و مدرک مرتبط هستند
  • وجود مشاورین جهت راهنمایی برای استخدام پرستار کودک
  • این مرکز با توجه به شرایط و درخواست شما و بودجه مورد نظر شما پرستار کودک مجرب را به منزل شما اعزام می کند
  • این موسسه از وزارت بهداشت مجوز رسمی و قانونی دارد
  • نظارت به روند کار پرستاران توسط کارشناسان مجموعه انجام می شود

هزینه پرستار کودک در منزل در فردوسی

دستمزد پرستار کودک در منزل به عواملی همچون تحصیلات، تجربه و تخصص پرستار، نحوه عقد قرار داد به صورت روزانه، شبانه روزی و یا به صورت ساعتی، مدت زمان قرارداد، سن کودک و شرایط جسمانی کودک بستگی دارد.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 5
  1. مجتبی حاتمی 1 سال قبل

    خدمات سپید گستر بی نظیره

  2. سعید بهمنی 1 سال قبل

    پرستار نیمه وقت که به درس ها و تکالیف دختر 8 ساله هم کمک کنه دارید؟

  3. پرویز خوش نیت 1 سال قبل

    امکان نگهداری همزمان یک سالمند و یک کودک توسط یک پرستار وجود دارد؟

  4. پروانه صمدپور 3 ماه قبل

    سلام می خواستم بپرسم که مراقبت از پسر اتیسمی چقدر هست؟

    1. sepidgostar 3 ماه قبل

      عرض ادب و احترام هزینه مراقبت از کودک اتیسمی با توجه به سن و شرایط کودک، خدماتی که پرستار ارائه می دهد، مدت زمانی که پرستار به ارائه خدمات می پردازد متفاوت است، جهت اطلاع دقیق از هزینه ها لطفا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید