اجاره تجهیزات پزشکی در فردوسی در منزل

بسیاری از افراد ترجیح می دهند دوران نقاهت خودشان یا بیماران عزیزشان در منزل شخصی شان و به دور از محیط عفونی بیمارستان و مراکز درمانی سپری شود، بستری در منزل ممکن است به تجهیزات پزشکی نیاز داشته باشد.

در صورتی که ساکن فردوسی تهران هستید و به تجهیزات پزشکی نیاز دارید می توانید اجاره تجهیزات پزشکی در فردوسی را از فروشگاه سپید گستر انجام دهید.

نکات مهم برای اجاره تجهیزات پزشکی در فردوسی

اجاره تجهیزات پزشکی در فردوسی
اجاره تجهیزات پزشکی در فردوسی

اجاره تجهیزات پزشکی در فردوسی در منزل

امروزه بسیاری از سالمندان و بیماران در منزل نگهداری می شوند، مراقبت و نگهداری از برخی از بیماران در منزل به تعدادی از تجهیزات و دستگاه های پزشکی که توسط پزشک تجویز می شود نیاز دارد.

درمان برخی از بیماری ها به استفاده مداوم از تجهیزات پزشکی نیاز دارد، در صورتی که برای درمان بیماری تان به استفاده از تجهیزات پزشکی به صورت مقطعی نیاز دارید و یا به علت قیمت بالای تجهیزات پزشکی توان خرید برخی از تجهیزات را ندارید می توانید این دستگاه های پزشکی را از فروشگاه تجهیز سلامت خریداری کنید.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

اجاره تجهیزات پزشکی در فردوسی از موسسه سپید گستر

سپید گستر از مراکز مجاز و معتبر در تهران است که می توانید خرید و اجاره تجهیزات پزشکی تان را از این موسسه انجام دهید، در این مجموعه می توانید از مشاوره رایگان جهت کسب اطلاعات بیشتر، در رابطه با اجاره تجهیزات پزشکی بهره ببرید، ضمن این که مجموعه دارای پشتیبانی 24 ساعته نیز بوده و کارشناسان در خدمت شما همراهان عزیز می باشند.

مزایای اجاره تجهیزات پزشکی در فردوسی تهران

مهم ترین مزیت اجاره تجهیزات پزشکی در منزل این است که هزینه اجاره تجهیزات و دستگاه های پزشکی کمتر از هزینه خرید تجهیزات است، با اجاره تجهیزات پزشکی نیازی به بستری در محیط عفونی بیمارستان و مراکز درمانی ندارید، با اجاره تجهیزات پزشکی در منزل بیمار می تواند در منزل و در کنار اعضای خود بهبود پیدا کند، ضمن اینکه اعضای خانواده می توانند در کنار بیمار خود در منزل حضور داشته باشند.

اجاره تجهیزات پزشکی در فردوسی
اجاره تجهیزات پزشکی در فردوسی

 

چرا اجاره تجهیزات پزشکی در فردوسی تهران را از سپید گستر انجام دهیم؟

  1. سپید گستر موسسه ای مجاز و معتبر در تهران است که دارای مجوزهای رسمی از وزارت بهداشت بوده و به فروش و اجاره تجهیزات پزشکی در تهران می پردازد.
  2. کلیه محصولات و تجهیزاتی که در این مجموعه اجاره داده می شوند از استاندارد بالایی برخوردارند.
  3. امکان نصب تجهیزات پزشکی اجاره شده از موسسه سپید گستر در فردوسی در محل وجود دارد.
  4. امکان مشاوره رایگان از کارشناسان فعال در مجموعه در رابطه با اجاره تجهیزات پزشکی وجود دارد.
  5. کارشناسان به صورت 24 ساعته به پشتیبانی پرداخته و در خدمت شما مشتریان و عزیزان گرامی هستند.
  6. هزینه اجاره تجهیزات پزشکی از موسسه سپید گستر کاملا مناسب و مقرون به صرفه است.

ارتباط با موسسه سپید گستر برای اجاره تجهیزات پزشکی در فردوسی

جهت مشاوره رایگان و یا اجاره تجهیزات پزشکی با کیفیت و استاندارد می توانید با شماره 02188928335 و سایر شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

اجاره انواع تجهیزات پزشکی در فردوسی از موسسه سپید گستر

اجاره اکسیژن ساز در فردوسی

اکسیژن ساز یکی از تخصصی ترین تجهیزات پزشکی است که در دو نوع ثابت و قابل حمل وجود دارد، این دستگاه به درمان بیماری های تنفسی، ریوی و قلبی کمک می کند، اکسیژن ساز، اکسیژن مورد نیاز افراد بیمار را از طریق مکش هوای اطراف بیمار تامین کرده و از طریق ماسک به بیمار می رساند.

بیمارانی که توانایی دریافت اکسیژن به صورت طبیعی را ندارند می توانند با خیالی آسوده از طریق این دستگاه بدون هیچگونه نگرانی اکسیژن مورد نیازشان را دریافت کنند.

اجاره تجهیزات پزشکی در فردوسی
اجاره تجهیزات پزشکی در فردوسی

اجاره تخت بیمارستانی در فردوسی در منزل

تخت بیمارستانی از مهم ترین تجهیزاتی است که علاوه بر بیمارستان، در کلینیک ها، خانه سالمندان به ویژه در منازل کاربرد دارد، با توجه به قیمت بالای این تخت ها اجاره آن مقرون به صرفه تر بوده و پیشنهاد می شود.

تخت بیمارستانی بر اساس عملکردی که دارد، دارای دو نوع مکانیکی و الکتریکی می باشد، که هر کدام به دسته های تک شکن، دو شکن و سه شکن تقسیم می شوند.

اجاره دستگاه ساکشن در فردوسی

ساکشن از دیگر تجهیزات پزشکی تخصصی و کاربردی است که از طریق مکش ترشحات، آب، خون، گازهای موجود در ریه و… کار می کند، استفاده از این دستگاه به خالی شدن راه های تنفسی و ریوی از ترشحات کمک می کند، دستگاه ساکشن با کیفیت دارای سرعت بالا در مکش ترشحات بوده و سر و صدای کمی دارد.

اجاره دستگاه بای پپ در فردوسی

بای پپ از دستگاه های کمک تنفسی است که به تنفس راحت تر افراد به ویژه هنگام خواب کمک می کند، این دستگاه به افرادی که فرایند تنفسی مداومی نداشته و در مرحله دم دچار ناتوانی می شوند کمک کرده و از آن برای درمان بیماران قلبی، افرادی که دچار سکته قلبی و مغزی شده اند و درمان آپنه خواب نیز استفاده می شود تا فرد بتواند راحت تر نفس بکشد.

اجاره تجهیزات پزشکی در فردوسی
اجاره تجهیزات پزشکی در فردوسی

اجاره دستگاه ونتیلاتور در فردوسی

در صورتی که فردی توانایی نفس کشیدن نداشته باشد و یا اکسیژن خون پایینی داشته باشد پزشکان برای او استفاده از ونتیلاتور را تجویز می کنند، امکان استفاده از ونتیلاتور به صورت تهاجمی و غیر تهاجمی وجود دارد.

ونتیلاتور نوعی دستگاه تنفس مصنوعی است که اکسیژن مورد نیاز افراد را وارد ریه های آن ها می کند.

اجاره کپسول اکسیژن در فردوسی

در صورتی که به صورت مقطعی به اکسیژن نیاز دارید می توانید کپسول اکسیژن استفاده کنید، کپسول اکسیژن در دو نوع ایرانی و چینی در ظرفیت های مختلفی از جمله 2، 5، 10، 20 و 40 لیتری موجود است، اجاره کپسول اکسیژن در فردوسی با کمترین قیمت را از سپید گستر انجام دهید.

اجاره ویلچر در فردوسی

ویلچرها ابزارهایی هستند که به کمک افرادی که توانایی حرکت ندارند می آیند، ویلچر ها امروزه در انواع متفاوت و با تکنولوژی های به روزی طراحی و عرضه شده اند، امکان اجاره ویلچرهای متنوع از مجموعه سپید گستر وجود دارد.

اجاره مانیتورینگ علائم حیاتی در فردوسی

مانیتورینگ علائم حیاتی دستگاهی بوده که اطلاعات پزشکی بیمار را جمع آوری کرده و بر روی نمایشگر نمایش می دهد، برخی از این اطلاعات که به آن ها ماژول یا پارامتر گفته می شود عبارت اند از: دمای بدن، فشار خونغیر تهاجمی و تهاجمی، تعداد ضربان قلب، سرعت تنفس و…

اجاره تجهیزات پزشکی در فردوسی
اجاره تجهیزات پزشکی در فردوسی

نکات مهم برای اجاره تجهیزات پزشکی در فردوسی

  1. پیش از اجاره تجهیزات پزشکی با پزشک بیمارتان مشورت کنید تا بهترین محصول را برای بیمارتان تجویز کند.
  2. اجاره تجهیزات پزشکی را از مراکز معتبری همچون سپید گستر که دارای مجوزهای رسمی از وزارت بهداشت است انجام دهید.
  3. پیش از اجاره محصولات و تجهیزات پزشکی از استاندارد آن ها مطمئن شوید.
  4. هنگام تحویل دستگاه آن را تست کنید تا از سالم بودن آن مطمئن شوید.
  5. در صورتی که دستگاه هایی را که اجاره می کنید نیاز به قطعات جانبی و مصرفی دارند آن ها را به همراه دستگاه اجاره و یا تهیه کنید.

هزینه اجاره تجهیزات پزشکی از سپید گستر

هزینه اجاره تجهیزات پزشکی بستگی به نوع محصول، برند آن، مدت زمان استفاده و… بستگی دارد، با این حال به هیچ عنوان نگران هزینه های اجاره تجهیزات پزشکی در فردوسی تهران نباشید چرا که نرخ های اجاره تجهیزات پزشکی مطابق با تعرفه های از پیش تعیین شده بوده و کاملا منصفانه و مقرون به صرفه می باشد.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 5
  1. ابراهیم عرب 1 سال قبل

    ما برای یکی از بستگان که تصادف بدی داشتن و جراحی شده بود پاهاشون از مرکز سپیگستر پرستار بیمار گرفتیم، ایشون بی نظیر بودن

  2. غلام صالحی 1 سال قبل

    این مطلب آموزشی رو خوندم مشکلم حل شد ممنون از شما

  3. عبدالله باستانی 1 سال قبل

    خدمات سپید گستر بی نظیره

  4. فاطمه ترابی 4 ماه قبل

    سلام روز بخیر
    هزینه اجاره ونتیلاتور در فردوسی چقدر هست؟

    1. sepidgostar 4 ماه قبل

      سلام و عرض احترام
      هزینه اجاره ونتیلاتور مطابق مدت زمان مورد نیاز شما و نوع ونتیلاتور مورد نیاز بیمار تعیین می شود، جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاع از هزینه دقیق از طریق شماره های درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید