پرستار بیمار در فردوسی در منزل

بسیاری از بیماران و خانواده های شان ترجیح می دهند که دوران نقاهت شان را در منزل شخصی خودشان و به دور از عفونت های بیمارستانی سپری کنند.

از آنجا که درمان برخی از بیماری ها به تخصص نیاز دارد و ممکن است برخی از افراد به دلیل مشغله های کاری شان توانایی مراقبت و نگهداری از بیماران در منزل را نداشته باشند می توانند از پرستار در منزل کمک بگیرند، پرستار بیمار در فردوسی یکی از گزینه هایی است که می توانید در صورت سکونت در منطقه فردوسی تهران انتخاب کنید.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

مراقبت از بیمار در منزل در فردوسی

ممکن است برای شما هم این مورد پیش آمده باشد که خودتان و یا یکی از عزیزان تان درگیر بیماری هایی شده باشید که به مراقبت و نگهداری نیاز پیدا کرده باشید، در صورت عدم زمان و عدم توانایی برای مراقبت از بیماران عزیزتان در منزل می توانید از پرستار کمک بگیرید.

پرستار بیمار در فردوسی فردی متخصص و آموزش دیده است که دارای تجربه کافی بوده و همچون فرشته ای مهربان به مراقبت و نگهداری از بیمار در منزل می پردازد، حضور پرستار بیمار در منزل به پروسه درمان بیمار کمک می کند.

پرستار بیمار در فردوسی
پرستار بیمار در فردوسی

پرستار بیمار در فردوسی در منزل

پرستاری و مراقبت از بیماران مسئولیت سخت و سنگینی محسوب می شود که اغلب به تخصص نیاز دارد، امروزه از بستری شدن بیمار در منزل نسبت به حضور بیمار در بیمارستان استقبال بیشتری می شود، خانواده ها می توانند با رضایت پزشک از بیماران خود در منزل مراقبت و نگهداری کنند که می توانند در این زمینه از پرستار بیمار خانم یا آقا کمک بگیرند.

ضرورت استخدام پرستار بیمار در فردوسی در منزل چیست؟

استخدام پرستار و مراقبت از بیمار توسط او در منزل دارای مزایای بسیاری است که در ادامه به توضیح هرکدام از آن ها خواهیم پرداخت.

  • مهم ترین مزیتی که استخدام پرستار در منزل دارد آسودگی خیال بیمار و اطرفیان بیمار است، از این طریق خانواده بیمار می توانند به صورت مستقیم بر روند درمانی بیماران عزیزشان نظارت کنند.
  • با توجه به این موضوع که محیط بیمارستان ها آلوده و عفونی است و احتمال ابتلای افراد به انواع عفونت ها وجود دارد، توصیه می شود که بیماران دوران نقاهت شان را در منزل سپری کنند.
  • استفاده از خدمات مراقبتی در منزل مقرون به صرفه تر از بستری در بیمارستان است، با این کار می توانید بسیاری از هزینه های تان را کاهش دهید.
  • با استخدام پرستار بیمار در منزل بیمارتان می تواند از خدمات خصوصی پرستار استفاده کند، در بیمارستان پرستار به چند بیمار رسیدگی می کند اما در منزل تنها از یک بیمار مراقبت می شود.
پرستار بیمار در فردوسی
پرستار بیمار در فردوسی

استخدام پرستار بیمار در فردوسی از سپید گستر

سپید گستر یکی از موسسات خدمات پرستاری مجاز و معتبر در تهران است که دارای شعب متعددی از جمله منطقه فردوسی می باشد، این موسسه مجموعه ای است که دارای مجوزها و گواهی های رسمی از وزارت بهداشت می باشد.

چرا استخدام پرستار بیمار در فردوسی را از موسسه سپید گستر انجام دهیم؟

  1. سپید گستر مرکزی مجاز و معتبر است که دارای مجوزهای رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور می باشد.
  2. امکان مشاوره 24 ساعته به صورت آنلاین و حضوری توسط کارشناسان مجموعه سپید گستر وجود دارد.
  3. کلیه پرستاران فعال در موسسه سپید گستر افراد متخصص و آموزش دیده ای هستند که در زمینه مراقبت از بیمار تجربه کافی دارند.
  4. تمامی خدماتی که توسط پرستاران این مرکز به بیماران و خانواده های شان ارائه می شود از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.
  5. پرستاران این مجموعه به صورت ساعتی، روزانه و شبانه روزی به ارائه خدمات می پردازند.
  6. خدماتی که توسط پرستاران مجموعه سپید گستر انجام می شود توسط کارشناسان مرکز به صورت مداوم نظارت می شود.
  7. هزینه استخدام پرستار بیمار در سپید گستر تحت تعرفه های تعیین شده توسط وزارت بهداشت می باشد.
پرستار بیمار در فردوسی
پرستار بیمار در فردوسی

ارتباط با موسسه سپید گستر برای استخدام پرستار بیمار در فردوسی

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان مجموعه و درخواست پرستار بیمار در فردوسی می توانید با شماره 02188928334 و سایر شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

پرستاران فعال در موسسه سپید گستر از چه بیمارانی مراقبت و محافظ می کنند؟

پرستاران فعال در این مجموعه از کلیه بیماران از جمله بیماران سرطانی، بیماران قلبی عروقی، بیماران اعصاب و روان، بیماران ICU، بیماران CCU، بیماران مبتلا به ام اس، بیماران جراحی شده، بیماران در بستر و… با استفاده از به کار گیری جدید ترین متدهای درمانی مراقبت و نگهداری کرده و به ارائه خدمات تخصصی و درمانی می پردازند.

وظایف پرستار بیمار در فردوسی

پرستار بیمار با توجه به شرایط بیمار و وضعیتی که بیمار دارد دارای وظایف متفاوتی است، در ادامه به معرفی برخی از رایج ترین وظایف پرستار بیمار در منزل می پردازیم.

رسیدگی به وضعیت جسمانی و روانی بیمار

بیماران به دلایل ابتلا به بیماری از لحاظ جسمانی و روحی به مراقبت و نگهداری نیاز دارند، پرستار موظف است که به وضعیت جسمانی و روانی بیمار رسیدگی کند، اموری همچون تزریقات، پانسمان، اندازه گیری فشار خون و قند خون، تمرینات فیزیوتراپی و… را برای بیمار انجام دهد.

پرستار بیمار در فردوسی
پرستار بیمار در فردوسی

مراقبت و نگهداری از بیمار

مهم ترین وظیفه پرستار بیمار مراقبت و نگهداری از بیمار در منزل است، پرستار موظف است که رابطه ای گرم و صمیمی با بیمار ایجاد کند تا بیمار احساس راحتی داشته باشد و بهبودی او با سرعت بیشتری انجام شود.

رسیدگی به نظافت شخصی بیمار و حمام کردن او

ممکن است افراد بیمار به دلیل بی بنیگی و یا ناتوانی هایی که به آن ها دچار شده اند، توانایی انجام امور شخصی و استحمام خود را نداشته باشد، در نتیجه پرستار موظف است که انجام امور شخصی بیمار رسیدگی کرده و او را حمام و سلمانی کند.

در صورتی که بیمار توانایی کنترل ادرار و… خود را نداشته باشد پرستار موظف است که او را پوشک کند.

پرستار بیمار در فردوسی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

مراقب بیمار باید علاوه بر اینکه در حوزه پرستاری و امور درمانی تخصص داشته باشد، از برخی از ویژگی های اخلاقی نیز برخوردار باشد تا بتواند از بیمار به خوبی مراقبت کند و به او احساس امنیت بدهد، برای مثال پرستار بیمار باید شخصی منضبط و مسئولیت پذیر باشد و بر وضعیت بهداشتی بیمار نظارت دقیق داشته باشد، همچنین پرستار مریض باید با حوصله، همراه و یاور باشد و از بهداشت روان بیمار هم مراقبت نماید.

پرستار بیمار در فردوسی
پرستار بیمار در فردوسی

در زمان استخدام پرستار بیمار در فردوسی چه سوالاتی باید بپرسید؟

  1. درباره شبانه روزی بودن خدمات بپرسید که از ساعات اعزام پرستار آگاه شوید.
  2. از سطح تحصیلات مراقبین و پرستاران موسسه سوال بپرسید.
  3. از هزینه های مراقبت سوال بپرسید و از اینکه موسسه مورد نظر چه هزینه هایی دریافت می شود آگاه شوید.
  4. همچنین بپرسید که نیازهای اضافی در طول مدت زمان قرارداد پشتیبانی می شود و یا خیر.

هزینه و دستمزد پرستار بیمار در فردوسی

هزینه و دستمزد پرستار بیمار با توجه به شرایط بیمار، خدماتی که پرستار ارائه می دهد، مدت زمانی که پرستار در منزل بیمار حضور دارد بستگی دارد با این حال به هیچ عنوان نگران هزینه و دستمزد پرستاران مرکز سپید گستر نباشید، چرا که کلیه هزینه ها کاملا از پیش تعیین شده و تحت نظر وزارت بهداشت می باشد.

جهت اطلاع دقیق از دستمزد پرستاران بیمار می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 5
  1. سیدمحمد فتحی 1 سال قبل

    به جرات میتونم بگم از بهترین هایید

  2. رسول خانی 1 سال قبل

    خدمات سپید گستر بی نظیره

  3. علیرضا سبحانی 1 سال قبل

    اگر پرستار کودک به مرخصی نیاز داشته باشد چه کار کنیم؟

  4. ساناز میرهمتی 8 ماه قبل

    سلام پرستار بیمار سکته قلبی برای ساعات هشت صبح تا سه عصر می خواستم آیا اعزام می کنید؟ ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. sepidgostar 8 ماه قبل

      با سلام مراقبت از بیمار سکته قلبی هم یکی از خدمات ما می باشد، برای اعلام مشخصات خود و ریافت مشاوره با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید