پرستار سالمند در چیتگر در منزل

مراقبت کردن به طور شایسته و صحیح از سالمندان که از عزیز ترین اعضای خانواده به شمار می روند بنا بر دلایلی همچون مشغله فراوان و عدم مهارت ممکن است برای افرادی مقدور نباشد، در این زمان می توان از خدمات مؤسسات پرستاری معتبر همچون سپید گستر بهره برد، یکی از خدمات این مجموعه پرستار سالمند در چیتگر می باشد.

دلایل انتخاب سپید گستر برای استخدام پرستار سالمند در چیتگر

پرستار سالمند در چیتگر در منزل
پرستار سالمند در چیتگر در منزل

پرستار سالمند در چیتگر

معمولاً سالمندان با توجه به سبک زندگی و ژنتیک، ممکن است در دوران کهنسالی دچار بیماری ها ناتوانی های جسمی یا روحی شوند، برخی از این ناتوانایی ها مانع از انجام امور روزمره سالمند توسط خود او می شود، در این زمان ها سالمند به مراقبت نیاز دارد.

مراقب، پرستار یا همدم سالمند، شخصی است آموزش دیده که دارای مهارت لازم در حوزه نگهداری از سالمند را دارا می باشد، او در محلی که خانواده سالمند تعیین کرده اند؛ از سالمند مراقبت کرده و نسبت به بیماری های سالمندان آگاهی کامل دارد.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

مراقبت و نگهداری از سالمند در چیتگر در منزل

بسیاری از خانواده ها خود از سالمندشان مراقبت می کنند اما در مواردی فرزندان توانایی این کار را ندارند، در زمان ها استخدام پرستار سالمند جهت نگهداری و مراقبت از سالمند در منزل در چیتگر می تواند راهی کارآمد باشد.

با توجه به اینکه سالمندان در کهنسالی مستعد ابتلای به بیماری ها می باشند و از بدنی فرسوده برخوردارند، توجه و دقت در روش های صحیح مراقبت از آن ها و حفظ سلامت جسمانی و روانی آن ها بسیار مهم می باشد.

پرستار سالمند در چیتگر
پرستار سالمند در چیتگر

دلایل انتخاب سپید گستر برای استخدام پرستار سالمند در چیتگر

از آنجایی که سالمندان دوران حساسی را می گذرانند، مراقبت از آن ها باید توسط شخصی ماهر صورت پذیرد که نسبت به شرایط افراد و بیماری های آن ها در سالمندی آگاه باشد و بداند دقیقا در هر موقعیت چه کاری باید به انجام برسد.

موسسه سپید گستر با هدف افزودن آسایش سالمندان و خانواده آنان به ارائه خدمات تخصصی نگهداری از سالمند در منزل با ویژگی های ذیل می پردازد:

  1. خدمات با کیفیت و تخصصی مراقبت از سالمند
  2. نظارت بر روند پرستاری از سالمند در چیتگر
  3. دارا بودن مجوزهای لازم وزارت بهداشت
  4. همکاری با مراقبان و پرستاران ماهر و باتجربه
  5. قیمت مطابق نرخ تصویب شده و کاملا شفاف
  6. پشتیبانی 24 ساعته از خدمات ارائه شده پس از عقد قرارداد
پرستار سالمند در چیتگر
پرستار سالمند در چیتگر

نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل در چیتگر

موسسه سپید گستر نیروهای خود را مطابق خواسته شما به منزلتان اعزام می کند، در مواردی که اعضای خانواده سالمند از نظر مکانی به او نزدیک نیستند و سالمند نیاز به همدمی دارد که به صورت تمام وقت در کنار او باشد و یا اینکه سالمند دچار ناتوانایی هایی می باشد که در تمام مدت نیاز به مراقبت دارد، استخدام پرستار شبانه روزی می تواند مفید باشد.

پرستار سالمند در چیتگر
پرستار سالمند در چیتگر

پرستار روزانه و نیمه وقت سالمند در چیتگر

در مواردی نیز خانواده ها خود مراقب سالمند هستند اما در ساعاتی از روز به دلایلی چون مشغله کاری و… امکان حضور در کنار سالمند را ندارند، در این زمان ها خدمات پرستار روزانه سالمند و یا پرستار نیمه وقت و ساعتی می تواند کارآمد باشد.

برای استخدام همدم و پرستار سالمند در چیتگر از سپید گستر باید چه شماره ای تماس بگیریم؟

برای استخدام پرستار سالمند کافی است از طریق شماره تلفن 02188928336 با کارشناسان ما در مرکز سپید گستر تماس بگیرید، این کارشناسان بعد از دریافت خواسته ها و انتظارات شما پرستار مطابق آن را به منزلتان اعزام می کنند، پس از اتمام دوره 3 یا 4 روزه آزمایشی، در صورت رضایت شما قرار داد تنظیم می شود.

خدمات پرستار سالمند در چیتگر

در مرکز سپید گستر خدمات متعددی ارائه داده می شود که نیاز سالمند و خانواده اش روی ارائه خدمات تاثیر می گذارد:

خدمات درمانی سالمند در منزل

یکی از مهم ترین خدماتی یک پرستار ارائه می دهد امور درمانی است که برای بهبود سالمند بیمار انجام می دهد، با توجه به اینکه سالمندان دچار بیماری هایی شده اند که علت آن کهولت سن است، حتما نیاز به خدمات درمانی دارند، این خدمات باید توسط افراد متخصص و زیر نظر پزشک متخصص انجام شود، خدمات درمانی شامل تزریقات دارو، پانسمان زخم، فیزیوتراپی و … می باشد.

خدمات بهداشتی سالمند در منزل

باتوجه به اینکه سالمندان تحت تاثیر بیماری ها هستند و سیستم ایمنی ضعیفی دارند، رعایت نکات بهداشتی در هنگام ارائه خدمات امر مهمی است، بنابراین یکی از خدماتی که مرکز سپید گستر ارائه می دهد خدمات بهداشتی است، خدمات بهداشتی شامل نظافت سالمند و جلوگیری از بیمار شدن سالمند می باشد.

پرستار سالمند در چیتگر
پرستار سالمند در چیتگر

انجام امور  منزل سالمند

پرستار سالمند علاوه بر اینکه خدمات درمانی و خدمات بهداشتی ارائه می دهد، امور منزل سالمند را نیز انجام می دهد و در صورتی که به این خدمات نیز نیاز داشته باشی پرستار به کمک شما می آید.

انجام امور خارج از منزل سالمند

در صورتی که سالمند نتواند امور منزل را انجام دهد و خانواده او نیز نتوانند این امور را انجام دهند، پرستار سالمند می تواند این امور را انجام دهد.

دو نکته مهم در نگهداری صحیح از سالمند در چیتگر

ورزش سالمندان در چیتگر

ورزش با افزایش سرعت جریان خون در بدن سالمند، موجب می شود تا سالمند، کهنسالی با کیفیت تری داشته باشد و این اکسیژن رسانی بهتر به سلول ها، مانع از ایجاد بیماری ها و رخوت ناشی از سالمندی می شود.

تغذیه سالمندان در چیتگر

تغذیه سالمند که تهیه و مراقبت از نحوه درست آن از وظایف پرستار سالمند نیز به شمار می رود مورد مهمی در حفظ سلامت سالمند می باشد، کهنسالانی که از تغذیه مناسبی برخوردارند و از گروه های غذایی به میزان مناسب آن استفاده می کنند، از سلامت روحی و جسمی بیشتری نیز برخوردار می شوند.

پرستار سالمند در چیتگر
پرستار سالمند در چیتگر

وظایف پرستار سالمند در چیتگر برای نگهداری از سالمند

  • پرستار سالمند وظیفه دارد تا مراقب سلامتی جسمی سالمند باشد، به این طریق که مراقب باشد او داروهای خود را در دز تعریف شده و در زمان مشخص مصرف نماید، علائم حیاتی او را بررسی کند، همچنین او باید در صورت امکان سالمند را به ورزش تشویق کند و برای او غذای مناسب و سالم تهیه ببیند
  • مراقبت از سلامت روحی سالمند از دیگر وظایف همدم سالمند می باشد، او باید با سالمند مصاحبت کند، در زمان درد و بیماری با او همدلی کند، در صورت امکان سالمند را برای پیاده روی به پارک ببرد، او را تشویق کند تا دوستان جدید پیدا کند و تلاش کند تا برای مثال در هفته زمانی را با اعضای خانواده هماهنگ کند تا تمام اعضا بتوانند دور هم غذا بخورند.
  • رسیدگی به بهداشت فردی و ظاهر سالمند نیز باید توسط پرستار سالمند در چیتگر به انجام برسد، اصلاح، شانه کردن مو، تعویض لباس و در صورت پوشکی بودن سالمند، پوشک کردن او از وظایف اوست.
  • انجام امور منزل در حد تعریف شده بسته به شرح وظایف پرستار همچون پخت غذا و…
  • پرستار سالمند در صورت تخصص اموری چون تزریقات، مراقبت از زخم و پانسمان را نیز انجام می دهد، انجام این کارها توسط پرستار در منزل موجب می شود که دیگر لزومی برای رفت و آمد به مراکز درمانی برای این بخش از مراقبت های درمانی وجود نداشته باشد.

دستمزد و حقوق پرستار سالمند در چیتگر

دستمزد و قیمت پرستار سالمند در چیتگر به عوامل متفاوتی بستگی دارد، برخی از این عوامل عبارت اند از شرح وظایف پرستار که معمولا با توجه به توانایی سالمند تعریف می شوند، تخصص، تحصیلات و تجربه پرستار و ساعات کاری مراقب سالمند همانند اینکه استخدام او به صورت 24 ساعته بوده یا روزانه.

جهت اطلاع دقیق از هزینه دستمزد پرستار سالمند می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان ارتباط گرفته و آن را جویا شوید، البته تمامی هزینه ها در این موسسه مطابق تعرفه های مصوب محاسبه می شوند.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 5
  1. هادی عسگری 1 سال قبل

    اگر پرستار کودک به مرخصی نیاز داشته باشد چه کار کنیم؟

  2. بهنام باقری 1 سال قبل

    میشه مطلب رو توی وبلاگ خودم بزارم؟

  3. جعفر روحانی 1 سال قبل

    چطور میتونم اطلاعات پرستاران کودک در مجموعه سپید گستر را متوجه بشم؟

  4. مائده بنایی 5 ماه قبل

    سلام پدربزرگم عمرشونو دادن به شما، برای مادربزرگم یه پرستار خانم می خوایم که روزا تنها نباشن، چون افسردگی دارند و نباید تنها باشن، شرایط و هزینه ها چطوریه

    1. sepidgostar 5 ماه قبل

      سلام روح پدربزرگ گرامی شاد باشه، جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط و هزینه ها لطفا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید