پرستار سالمند در صادقیه در منزل

اگر ساکن صادقیه هستید از سپید گستر پرستار سالمند در صادقیه استخدام کنید، افراد سالمند عزیزان ما هستند که از نظر روحی و جسمی بسیار شکننده شده اند و نیاز به مراقبت زیادی دارند، سالمندان از بیماری های رایج دوران سالمندی رنج برده و هر روز ضعیف تر می شوند.

این سالمندان مادران و پدران عزیز ما هستند که بسیار برای ما زحمت کشیده اند و در این دوره نیاز به احترام دارند، اگر مشغله کاری زیادی دارید و نمی توانید از سالمند خود مراقبت کنید بهتر است برای ادای احترام برای آنان پرستار سالمند استخدام کنید.

پرستار سالمند در صادقیه
پرستار سالمند در صادقیه

استخدام پرستار سالمند در صادقیه

در مواقعی که تصمیم گرفته اید آرامش، امنیت و استقلال را به سالمندان خود را در خانه حفظ کنید و پرستار استخدام کنید باید به نکاتی دقت کنید:

  1. وظایف پرستار سالمند را از پیش تعیین کنید.
  2. زمانی که می ‌خواهید پرستار استخدام کنید سوابق و مدارک او را مورد بررسی قرار دهید زیرا ممکن است مهارت و تجربه کافی را برای نگهداری از سالمند شما نداشته باشد.
  3. ساعات کاری پرستار را مشخص کنید که به پرستار روزانه، شبانه روزی یا پاره وقت نیازمند هستید.
  4. ممکن است پرستاری که استخدام می کنید مریض شود یا مشکلی برای او پیش بیاید پس به پرستار جایگزین فکر کنید.

از مجموعه سپید گستر می توانید پرستارهای مجرب و آموزش دیده را بدون نگرانی استخدام کنید، سالمندان عزیزتان را به سپید گستر بسپارید.

زمانی که می خواهید پرستار استخدام کنید بین شما و پرستار یک قرارداد امضا می شود تا از امنیت سالمند خود مطمئن باشید.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

وظایف پرستار سالمند در صادقیه

پرستار سالمند به کسی می گویند که به صورت کلی وظیفه نگهداری از سالمندان را بر عهده دارد پس یکی از مهم ترین وظایف پرستار مراقبت و نگهداری از سالمند است.

وظایف دیگر پرستار استحمام و رسیدگی به نظافت شخصی سالمند، رسیدگی به سلامت جسمی سالمند، رسیدگی به سلامت روحی سالمند، رسیدگی به رژیم و تغذیه سالمند، رسیدگی و انجام امور منزل، رسیدگی به امور اداری می باشد.

استحمام و رسیدگی به نظافت شخصی سالمند:

 پرستار سالمند وظیفه استحمام و تعویض لباس و شانه کردن موی سر سالمند را بر عهده دارد، شست و شوی لباس های کثیف سالمند، انجام نظافت فردی و آراستگی سالمند از دیگر وظایف پرستار می باشد.

پرستار سالمند در صادقیه
پرستار سالمند در صادقیه

رسیدگی به سلامت جسمانی سالمند:

همان طور که می دانید سالمندان دارای جسمی ضعیف می باشند و باید حتماً به سلامت جسمانی سالمند رسیدگی شود.

پرستار سالمند وظیفه دارد با سالمند ورزش کند و با او برای پیاده روی به پارک برود، سالمند را ماساژ بدهد و داروهای سالمند را به موقع و سر وقت به او بدهد.

پرستار باید آموزش دیده باشد تا بتواند مسئولیت تزریقات، گرفتن فشار خون و قند، تعویض پانسمان و انجام نرمش های فیزیوتراپی را بر عهده بگیرد.

رسیدگی به سلامت روحی روانی:

سالمندان به دلیل تنهایی و از دست دادن همسران و عزیزان شان رنج های بسیاری کشیده اند و ممکن است برای مدتی تنها بوده باشند پس هم کلام شدن با سالمند و گوش دادن به او بسیار مهم است.

پرستار نباید سالمند را تنها بگذارد و باید او را سرگرم کند، با سالمند از خاطرات صحبت کند و کاری کند که سالمند احساس تنهایی نکند.

رسیدگی به تغذیه و رژیم سالمند:

پرستار باید به سالمند غذا بدهد و برای او غذایی سالم، مناسب با رژیم غذایی سالمند تهیه کند، سالمند را از خوردن غذاهای مضر منع کرده و برای او میان وعده آماده کند، اگر دکتر برای سالمند رژیم غذایی در نظر گرفته است آن را موبه ‌مو اجرا کند.

پرستار سالمند در صادقیه
پرستار سالمند در صادقیه

رسیدگی و انجام امور منزل:

پرستار نه تنها از سالمند بلکه از خانه نیز مراقبت می ‌کند، تمیز و مرتب کردن خانه یکی از وظایف مهم او است، او باید به نظافت حمام و سرویس بهداشتی بپردازد و جارو و گرد گیری کند، لباس های سالمند را مرتب کرده و از مهمان های سالمند پذیرایی کند.

رسیدگی به امور اداری:

پرستار می تواند با رضایت خانواده سالمند به انجام امور اداری نظیر کارهای بانکی و… بپردازد، معمولاً رسیدگی به کار های اداری از مهم ترین وظایف پرستار نمی باشد چون حتماً باید رضایت خانواده سالمند را داشته باشد.

خدمات پرستار سالمند در صادقیه

در مرکز سپید گستر خدمات متعددی ارائه داده می شود که این خدمات بسته به نیاز سالمند و وضعیت جسمی سالمند متفاوت است، در ادامه به بررسی این خدمات می پردازیم:

خدمات درمانی سالمندان در منزل

با توجه به اینکه سالمندان بر اثر کهولت سن دچار بیماری های جسمی و روحی متعددی می شوند نیاز به دریافت این خدمات پیدا می کنند، پرستاری که این خدمات را ارائه می دهد باید آموزش دیدده و متخصص باشد، این خدمات برای بهبود بیماری فرد سالمند انجام می شود و باید تحت نظر پزشک این امور انجام شوند، از جمله خدمات درمانی می توان به تزریقات دارو، پانسمان انواع زخم و … اشاره کرد.

خدمات بهداشتی سالمندان در منزل

رعایت نکات بهداشتی در مراقبت از سالمندان امر بسیار مهمی است، پرستار سالمند با ارائه این خدمات از ابتلا به بیماری فرد پیشگیری می کند.

انجام امور منزل سالمند

پرستار سالمند در منزل علاوه بر انجام امور مربوط به سالمند در صورت نیاز تمام امور منزل اعم از نظافت منزل و تهیه غذا را انجام می دهد و به سالمند و خانواده سالمند کمک می کند.

انجام امور خارج از منزل سالمند

زمانی که خانواده سالمند و سالمند نتوانند امور خارج از منزل مانند امور اداری سالمند را انجام دهند پرستار می تواند این امور را برای شما انجام دهد، در انجام این کار ها از مطمئن باشید چرا که پرستاران مرکز سپید گستر کاملا قابل اعتماد هستند.

پرستار روزانه سالمند در صادقیه:

پرستار روزانه فردی آموزش دیده است تا در نبود اعضای خانواده و در طول روز نیاز های سالمند را برطرف کرده و از او مراقبت کند.

اعضای خانواده بدون اینکه در کنار سالمند خود حضور داشته باشند می توانند بدون نگرانی سالمند عزیزشان را به پرستار روزانه بسپارند.

استخدام پرستار روزانه برای افرادی مناسب می باشد که در طول روز به دلیل مشغله های زیاد نتوانند از سالمند خود مراقبت کنند و تصمیم می گیرند پدر یا مادر خود را به فردی مورد اعتماد و مسئولیت پذیر بسپارند.

این سرویس برای کسانی می باشد که نیاز به نگهداری شبانه ندارند، فقط برای انجام کار های روزمره و همدم نیاز دارند مناسب است.

خدمات پرستار روزانه در صادقیه:

  • نظارت بر مصرف صحیح داروها
  • تعویض باند
  • هم صحبتی و همراهی سالمند در انجام کارهای مورد علاقه
  • انجام وظایف خانه داری
  • پرستاری از سالمند بیمار
  • کنترل فشار خون و قند خون به صورت روزانه
  • کک به نظافت شخصی و انجام کار های روزانه
  • تشویق سالمند به تحرک و جلوگیری از زخم بستر
  • تهیه وعده ها و میان وعده های غذایی
پرستار سالمند در صادقیه
پرستار سالمند در صادقیه

پرستاره پاره وقت سالمند در صادقیه

بسیاری از خانواده ها تصمیم بر این دارند که خودشان از پدر یا مادر خود مراقبت کنند، اما گاهی در شرایط خاصی به مهارت پرستار نیازمند هستند.

همچنین گاهی کاری پیش می آید که نمی توانند در خانه بمانند و باید به جایی بروند پس بهتر است پرستار نیمه وقت بگیرند تا در چند ساعتی که در خانه نمی باشند از سالمند مراقبت کند.

پرستار سالمند پاره وقت باید دلسوز و مهربان، صبور، صادق، قابل اعتماد و امین باشد، همچنین پرستار سالمند نیمه وقت باید مانند پرستار های روزانه و شبانه روزی دارای تجربه و مهارت باشد.

پرستار شبانه روزی سالمند در صادقیه

همان طور که از نامش مشخص است این پرستار به ارائه خدمات شبانه روزی می پردازد، پرستار های شبانه روزی در خانه مستقر می شوند و از سالمند شما مراقبت می کنند.

پرستار شبانه روزی باید دارای تجربه و مهارت زیادی باشد، این نوع از پرستار عضوی از خانواده محسوب می شود، پس بهتر از پرستاری مورد اعتماد استخدام کنید.

پرستار سالمند در صادقیه
پرستار سالمند در صادقیه

هزینه استخدام پرستار سالمند در صادقیه

هزینه پرستار به مدت زمان حضور در منزل سالمند و شرایط سالمند بستگی دارد، اگر سالمند بیمار باشد به مراقبت بیشتری نیاز دارد پس هزینه کمی بیشتر محاسبه می شود.

هزینه پرستار سالمند نسبت به خدماتی که در مراقبت و نگهداری از سالمند ارائه می کند محاسبه می‌ شود، هزینه استخدام پرستار سالمند در صادقیه شبانه روزی از استخدام پرستار سالمند روزانه بیشتر می باشد زیرا پرستار شبانه روزی ساعات بیشتری را با سالمند طی می کند.

شما می توانید برای استخدام پرستار سالمند مجرب، آموزش دیده با مجموعه سپید گستر تماس بگیرید.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 6
  1. محمدعلی انتظامی 1 سال قبل

    سلام وقت شما بخیر میخواستم بدونم پرستار متخصصی که بتواند از کودک صرعی به صورت 24 ساعته مراقبت کند دارید؟

  2. موسی جلالی 1 سال قبل

    هزینه نگهداری از سالمند آلزایمری چقدر است؟

  3. اسماعیل واعظی 1 سال قبل

    پرستار بچه ای که از شرکت شما گرفتیم خیلی خوب بود

    1. sepidgostar 1 سال قبل

      خداروشکر که از خدمات پرستاری از کودک سپید گستر رضایت دارید ممنون بابت نظر مثبت شما

  4. ارغوان بیگدلی 5 ماه قبل

    سلام خواستم از خانم صداقت تشکر کنم، ایشون از مادر شوهرم در منزل شون مراقبت می کنن، خیلی خانم صبور و خوش خلقی هستند، مشاوراتونم خیلی خوب راهنمایی کردن مارو، ممنون از تیم تون

    1. sepidgostar 5 ماه قبل

      سلام و عرض ادب ممنون از شما، خوشحالیم که از خدمات پرستاران مجموعه و سایر کارمندان رضایت دارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید