پرستار سالمند در عظیمیه در منزل

افراد سالمند نیاز به رسیدگی از لحاظ جسمی و همچنین روحی دارند و باید به خوبی از آنان مراقبت شود چرا که از بیماری دوران پیری رنج می برند همچنین سیستم ایمنی ضعیفی دارند و بیشتر از افراد دیگر در معرض بیماری هستند، بنابراین به مراقب و  پرستار سالمند در عظیمیه که متخصص، مجرب و صبور باشد نیاز دارند.

اکثر خانواده به دلیل مشغله کاری زمان و توانایی نگه داری سالمند را ندارند و از آنجایی که تمایل دارند سالمند در منزل باشد نیاز به پرستار سالمند در عظمیه دارند، موسسه سپید گستر جهت رفاه خانواده ها خدمات پرستار سالمند در عظیمیه را قرار داده است تا شما بتوانید پرستار دارای تخصص، مجرب و قابل اعتماد را انتخاب و استخدام کنید.

پرستار سالمند در عظمیه

مراقبت از سالمندان امری چالش برانگیز و مهم است، به خصوص زمانی که تمام اعضای خانواده شاغل و یا محصل هستند و زمانی برای مراقبت از سالمند را ندارند، در این شرایط که زمان، تخصص و تجربه کافی برای مراقبت از فرد مسن ندارید بهترین راه استخدام پرستار سالمند است.

پرستار سالمند در عظیمیه
پرستار سالمند در عظیمیه

مراقب و پرستار سالمند در عظیمیه در منزل

پرستاری و مراقبت از سالمندان در منزل مزیت های زیادی دارد که شرایط مفیدی برای خانواده و فرد فراهم می سازد، بهترین مزیت مراقبت از سالمند در عظیمیه در منزل برقراری آرامش سالمند و خانواده با وجود حضور فرد مسن در خانه است.

حضور سالمند در خانه ای که در آن خاطرات خوبی دارد و فرزندانش در کنارش هستند باعث می شود احساس خوبی داشته باشد و دچار افسردگی و بیماری های روحی و روانی نشود و همچنین در منزل سالمند از انرژی منفی دور می ماند.

استخدام پرستار سالمند در منزل به صورت شبانه روزی منجر به عدم احساس تنهایی سالمند می شود و سالمند همیشه یک هم صحبت خوب دارد.

مزیت دیگر پرستار در منزل این است که از واگیر بیماری های رایج مثل کرونا پیشگیری می شود و فرد مسن در مکانی امن و آرام زندگی می کند.

از مزیت دیگر پرستار سالمند می توان به اینکه پرستار به صورت خصوصی و متمرکز به سالمند رسیدگی می کند اشاره کرد.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

ویژگی های پرستار سالمند

پرستار سالمند باید فردی با روحیه بالا و خوش اخلاق باشد، ضمن این که باید از انعطاف پذیری بالایی برخوردار باشد تا بتواند با سالمند به بهترین نحو ارتباط برقرار کند، پرستار سالمند باید فردی صبور باشد تا بتواند در ارتباط با سالمند دچار مشکل نشود، پرستار سالمند باید فردی مسئولیت پذیر باشد و به سلامت جسمانی و روانی خود و سالمند اهمیت بدهد.

مراقب و پرستار سالمند در عظیمیه در منزل یا خانه سالمندان

برخی از خانواده ها با افزایش سن والدین بهترین راه کار برای مراقبت از آنان را خانه سالمندان می دانند در صورتی که با استفاده از خدمات پرستار سالمند در عظیمیه در منزل فرد مسن در آرامش بیشتری نسبت به خانه سالمندان قرار دارد و همچنین در خانه خدمات به صورت شخصی و حتی با کیفیت تر ارائه می شود، همچنین انتقال فرد مسن به خانه سالمندان تأثیر منفی روی سلامت روحی و روانی فرد می گذارد زیرا آن ها علاقه دارند باقی عمر خود را در کنار اعضای خانواده‌شان و در خانه خود سپری کنند.

و از همه مهم تر هزینه مراقب و پرستار سالمند در منزل مقرون به صرفه تر از خانه سالمندان است و هزینه خدمات هم کمتر از بیمارستان ها و خانه سالمندان است در حالی که مراقبت و پرستاری از سالمند هم با دقت تر و کیفیت بالاتر انجام می شود.

پرستار سالمند در عظیمیه
پرستار سالمند در عظیمیه

وظایف پرستار سالمند در عظیمیه در منزل

  • نگهداری و مراقبت از سالمند در منزل به خصوص در زمان بیماری
  • انجام امور مربوط به تغذیه سالمند و رعایت برنامه غذایی که توسط پزشک صورت گرفته در منزل
  • دادن دارو سالمند بیمار در زمان مشخص در منزل
  • پر کردن اوقات فراغت سالمند با پیاده روی، سرگرمی ها جهت تقویت حافظه و ورزش در منزل
  • انجام امور نظافتی و بهداشتی در منزل
  • همراهی و هم کلامی با سالمند در منزل
  • انجام امور اداری و مالی سالمند در صورت نیاز
  • کمک و همراهی سالمند در انجام کار های روزمره در منزل
  • انجام امور درمانی مانند تزریقات و پانسمان در منزل
  • بررسی علائم حیاطی سالمند در منزل
  • بررسی فشار خون سالمند در منزل
  • آموزش تمرینات فیزیوتراپی به سالمند در منزل
  • انجام خدماتی مثل ماساژ درمانی در منزل

چگونه پرستار سالمند در عظیمیه انتخاب و استخدام کنیم؟

پرستار مانند یک فرشته است که به سلامت جسمی و روحی سالمند می پردازد بنابراین باید در انتخاب پرستار سالمند دقت لازم را داشت.

شما با تماس به کارشناسان موسسه پرستاری سپید گستر در هر ساعتی از روز و شب در منزل می توانید پرستار سالمند متخصص، مجرب و مطمئن خود را انتخاب کنید.

اول از همه شما باید نیاز های خود و سالمند را مشخص کنید و بر اساس آن یک پرستار سالمند انتخاب کنید.

کادر پرستار سالمند موسسه سپید گستر شامل پرستاران و کارشناسان متخصص، دارای مدرک تحصیلی در زمینه نگهداری و مراقبت از سالمند، با تجربه و قابل اطمینان است.

پرستار سالمند در عظیمیه
پرستار سالمند در عظیمیه

مزایای پرستار سالمند در عظیمیه

مراقبت و نگهداری از سالمند در منزل دارای مزایایی است که باعث می شود خانواده ها از این خدمات در منازل استفاده کنند، سالمندان با زندگی در منزل شخصی شان از نظر جسمی و روحی احساس بهتری را تجربه می کنند، در نتیجه اعتماد به نفس و عزت نفس سالمند افزایش پیدا می کند.

از مهم ترین مزایای استخدام پرستار سالمند می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • افزایش احساس امنیت و آسایش
  • مراقبت شخصی و خصوصی از سالمند
  • افزایش عزت نفس سالمند
  • حفظ استقلال سالمند
  • توجه رو در رو
  • مقرون به صرفه بودن هزینه ها
  • بهبودی سریع تر بیماری ها

ساعت کاری پرستار سالمند در عظیمیه

پرستاران سالمند فعال در مجموعه سپید گستر با توجه به نیازهای سالمند و شرایط او خانواده اش به ارائه خدمات تخصصی پرستاری از سالمند می پردازند، پرستاران این مجموعه به صورت ساعتی، روزانه، شبانه و شبانه روزی خدمات پرستاری را ارائه می دهند.

جنسیت پرستار سالمند در عظیمیه

پیش از استخدام پرستار سالمند در منزل نظر سالمند را در رابطه با جنسیت پرستار جویا شوید، برخی از سالمندان به دلیل مساائل اعتقادی ترجیح می دهند که پرستارشان هم جنس خودشان باشد، ضمن اینکه تعدادی از سالمندان نیاز دارند پوشک شوند و یا مبتلا به زخم بسترند و نیاز به پانسمان دارند، از این جهت بهتر است تعیین جنسیت پرستار را به سالمند بسپارید.

پرستار سالمند در عظیمیه
پرستار سالمند در عظیمیه

هزینه و دستمزد پرستار سالمند در عظیمیه

عوامل مختلفی روی دستمزد پرستار سالمند تأثیر می گذارد که در زیر به مواردی از آن ها اشاره شده است:

  • مدت زمان ارائه خدمات مراقب و پرستار به صورت پاره وقت، تمام وقت و ساعتی تأثیر مستقیمی روی دستمزد پرستار سالمند در عظیمیه دارد.
  • نحوه عقد قرار داد که می تواند هفتگی و یا به صورت ماهانه باشد نیز از عوامل تأثیر گذار روی هزینه پرستار سالمند است.
  • پرستار سالمند در عظیمیه وظایف مختلفی دارد بنابراین هزینه پرستار با توجه به این امر محاسبه می شود.
  • میزان تحصیلات و تخصص پرستار نیز از عوامل تأثیر گذار دستمزد پرستار است.
  • از عوامل تأثیر گذار روی هزینه پرستار سالمند می توان به بیمار بودن یا عدم بیماری سالمند نیز اشاره کرد.
پرستار سالمند در عظیمیه
پرستار سالمند در عظیمیه

دلایل انتخاب سپید گستر برای استخدام پرستار سالمند در عظیمیه

سپید گستر موسسه ای معتبر و مجرب است که برای خدمات رسانی به خانواده ها بخش پرستار سالمند را قرار داده است، این مرکز دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی ایران است و پرستاران متخصص، تحصیل کرده، مجرب و مطمئن را جهت ارائه خدمات پرستاری گرد هم آورده است، همچنین شما می توانید از مدرک تحصیلی، گواهی عدم سوءپیشینه، گواهی عدم اعتیاد پرستار مطمئن شوید.

این موسسه برای بهبود شرایط به صورت منظم بر روی روند کاری پرستاران نظارت دارد و در صورت بروز مشکل در کمترین زمان پرستار جایگزین می شود، از همه مهم تر هزینه پرستار سالمند در سپید گستر مقرون به صرفه می باشد.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 4
  1. مجید نعمت زاده 1 سال قبل

    پرستار کودک را مطابق با فرهنگ خودش تربیت می کند یا مطابق با تربیت والدین کودک؟

  2. میلاد آشوری 1 سال قبل

    واقعا نگهداری از کودک نکته های زیادی داره که خیلی هاشون رو من از سپید گستر
    شما یاد گرفتم

  3. مینو تاج 7 ماه قبل

    سلام من به زودی از ایران مهاجرت میکنم پرستاری میخوام که از مادر و پدرم در منزل مراقبت کنه و خریدها و کارهاشونو انجام بده، چه کاری باید انجام بدم؟

    1. sepidgostar 7 ماه قبل

      سلام و عرض ادب لطفا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید