مراقب و پرستار سالمند در ولنجک

عضو سالمند خانواده ما، شخصی ارزشمند است که باید به بهترین شکل از او مراقبت شود اما ممکن است بنا بر دلایلی نظیر مشغله فراوان و یا فواصل دور مناطق سکونت افراد از والدین خود، امکان مراقبت از سالمند را نداشته باشند، در صورتی که ساکن ولنجک هستید ما به شما سپید گستر را معرفی می کنیم که خدمات پرستار سالمند در ولنجک را به بهترین شکل ارائه می کند.

مراقبت از سالمند در ولنجک

همانطور که پیش از این اشاره کردیم مشغله زندگی های امروزی و یا فواصل دور منازل امکان حضور دائم افراد در کنار والدین شان را از آن ها گرفته است، همچنین برخی سالمندان به بیماری هایی دچارند که مراقبت از آن ها نیازمند دانش تخصصی و مهارت می باشد که افراد عادی فاقد این موارد هستند، در این زمان ها پرستار سالمند در ولنجک می تواند گزینه خوبی جهت بهترین خدمات به سالمند باشد.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

پرستار سالمند در ولنجک

پرستار سالمند شخصی با مسئولیت و ماهر است که تجربه مراقبت از سالمندان را دارا بوده و همچنین آموزش های لازم را دریافت کرده و می داند از نظر روانشناسی و مراقبتی چگونه با سالمند بهترین رفتار را داشته باشد.

پرستار سالمند در ولنجک
پرستار سالمند در ولنجک

پرستار سالمند جهت مراقبت از سالمند در منزل در ولنجک

برخی سالمندان خود توانایی انجام امورشان را دارند اما به دلیل اینکه اعضای خانواده آن ها امکان حضور در کنارشان به طور دائم را ندارند ممکن است احساس تنهایی داشته باشند.

برخی دیگر از سالمندان به دلیل کهولت سن و یا ابتلا به بیماری ها و ناتوانی های جسمی توان انجام کارهای روزمره خود را ندارند و یا نیاز به برخی خدمات مراقبتی تخصصی همچون تعویض پانسمان، تزریقات و مراقبت از زخم ها را دارند.

استخدام پرستار جهت مراقبت از سالمند در منزل می تواند در تمام موارد ذکر شده حل کننده مسائل باشد و سالمند در خانه خود و با احساس استقلال، تحت مراقبت فردی که دانش کافی جهت نگهداری سالمند را دارا می باشد و با او همانند عضو خانواده اش و با مهربانی رفتار می کند به زندگی سالم و شاد ادامه دهد.

مزایای مراقبت از سالمند در ولنجک در منزل

مشهود است که افراد ترجیح می دهند در خانه خود تمام سال های عمرشان را سپری کنند و نه در خانه سالمندان یا خانه افراد دیگر، با استخدام پرستار سالمند برای مراقبت از او در منزل در ولنجک می توانید احساس آرامش و امنیت و استقلال سالمند را حفظ کنید، علاوه بر این موارد، مراقبت از سالمند در منزل در ولنجک از مزایای دیگری نیز برخوردار می باشد:

  • با مراقبت از سالمند در منزل توسط پرستار، می توان اطمینان داشت که سالمند مراقبت خصوصی دریافت می کند، پرستاران خانه سالمندان از چندین نفر مراقبت می کنند که باعث کمتر شدن تمرکز آن ها به روی یک شخص می شود.
پرستار سالمند در ولنجک
پرستار سالمند در ولنجک
  • سالمند در منزل خود و حضور اعضای خانواده و در کنار اشیای مورد علاقه خود احساس آرامش بیشتری داشته که این مورد در بالا بردن سلامت روحی و نشاط او موثر می باشد.
  • مراقبت از سالمند در منزل باعث می شود که ارتباطات قدیمی سالمند با دوستان و همسایگان ادامه پیدا کند و در صورتی که مالک حیوان خانگی نیز هستند، می توانند همچنان از حیوان خود مراقبت کنند.
  • استخدام پرستار سالمند برای نگهداری سالمند در منزل در ولنجک باعث می شود که افراد از اینکه نمی توانند در کنار والدین شان باشند احساس اضطراب و ناراحتی نداشته باشند و اطمینان داشته باشند شخصی ماهر با مهربانی در کنار والدینشان حضور دارد.
  • مراقبت از سالمند در منزل توسط پرستار سالمندی که دارای مهارت های درمانی می باشد باعث می شود که لزومی نداشته باشد که سالمند برای اموری همچون تزریقات و تعویض پانسمان و… به مراکز درمانی مراجعه کند.

وظایف پرستار سالمند در ولنجک

هم صحبتی با سالمند، معمولاً هدف اصلی افراد از استخدام پرستار سالمند برای والدین خود می باشد، اما وظایف پرستار سالمند می تواند بسیار گسترده تر باشد، برخی از خدمات و وظایف پرستار سالمند را در ادامه ذکر خواهیم کرد، لازم است توجه داشته باشید وظایفی که از پرستار سالمند انتظار دارید را باید از پیش تعریف نمایید.

  1. پرستار سالمند وظیفه مراقبت از وضعیت روحی سالمند را بر عهده دارد، او با سالمند مصاحبت می کند و در کنار سالمند به انجام امور مورد علاقه او می پردازد و با او به پیاده روی می رود.
  2. رسیدگی به وضعیت جسمانی سالمند نیز بر عهده پرستار سالمند می باشد، او بررسی فشار خون، قند خون و سایر علائم حیاتی سالمند را انجام می دهد و در صورت لزوم به پزشک اطلاع می دهد، همچنین داروهای سالمند را به او در وقت و دوز مقرر به او می دهد.
  3. رسیدگی به امور منزل تا حد تعریف شده
  4. رسیدگی به ظاهر سالمند، همانند شانه و اصلاح و…
  5. بررسی تغذیه سالمند و مهیا کردن غذای سالم برای او
  6. انجام امور تزریقات، تعویض پانسمان و…
پرستار سالمند در ولنجک
پرستار سالمند در ولنجک

خدمات پرستار سالمند در ولنجک

پرستار سالمند بسته به وضعیت سلامت جسم و روان سالمند خدمات متعددی ارائه می دهد و وظایف مختلفی دارد در ادامه به انواع خدمات که پرستار سالمند جهت بهبود وضعیت سالمند و خانواده سالمند ارائه می دهد می پردازیم:

  • خدمات درمانی سالمند: بیشتر سالمندان به دلیل کهولت سن به بیمار های مختلفی مبتلا هستند بنابراین نیازمند پرستاری هستند که تخصص لازم جهت بهبود آن ها داشته باشد، به همین منظور موسسه سپید گستر برای ارائه بهترین خدمات پرستاری پرستاران متخصص با دانش بالا را به منزل شما جهت ارائه خدمات درمانی اعزام می کنند، این خدمات شامل تزریقات، پانسمان و همه دستور العمل هایی که پزشک معالج سالمند می دهد است.
  • خدمات بهداشتی سالمند: سالمندان بیشتر توانایی جسمی خود را از دست داده اند و بدنی نا توان داند و همچنین سیستم ایمنی این افراد بسیار ضعیف است و ممکن است خیلی سریع به بیماری های واگیر دار مبتلا شوند بنابراین این افراد نیازمند دریافت خدمات بهداشتی اند تا از ابتلا به بیماری های ویروسی پیشگیری شود، همچنین برخی از سالمندان توانایی انجام امور شخصی و نظافت فردی خود را ندارند در این صورت پرستار سالمند به کمک فرد می آید، نکته مهم در این زمینه این است که هنگام ارائه خدمات درمانی حتماً باید به نکات بهداشتی نیز توجه شود.
  • انجام امور منزل سالمند: پرستار سالمند علاوه بر ارائه خدمات مربوط به سالمند امور منزل را نیز انجام می دهد و به خانواده فرد سالمند نیز کمک می کند که این امور شامل نظافت منزل، تهیه غذا و … می باشد.
  • انجام امور خارج از منزل سالمند: زمانی که خانواده سالمند زمان کافی برای انجام امور خارج از منزل سالمند را ندارند پرستار به کمک ایشان می آید و تمام امور خارج از منزل سالمند را انجام می دهد.

جنسیت پرستار سالمند در ولنجک

برخی افراد تمایل دارند تا پرستارشان از جنس خودشان باشد، سپید گستر با پرستاران سالمند آقا و خانم به همکاری می پردازد، پس مورد مهم در انتخاب پرستار سالمند، نظر شماست.

پرستار سالمند در ولنجک
پرستار سالمند در ولنجک

پرستار سالمند آقا در ولنجک

پرستاران آقا به دلیل برخورداری از فیزیک قوی بدنی جهت مراقبت از سالمندان سنگین وزن و یا سالمندانی که دچار ناتوانی های حرکتی می باشند بسیار مناسب اند.

پرستار سالمند خانم در ولنجک

پرستاران خانم به دلیل برخورداری از ویژگی های ذاتی خانم ها همچون دلسوزی فراوان ترجیح برخی افراد هستند، همچنین برخی سالمندان خانم، پرستار خانم را به دلیل توانایی در انجام امور منزل بیشتر انتخاب می کنند.

استخدام پرستار سالمند در ولنجک از سپید گستر

مراقبت از سالمندان که عضو ارزشمند خانواده ما هستند دارای حساسیت های فراوانی می باشد و سپردن آن ها به افرادی که شناختی از آن ها نداریم ممکن است خطرناک باشد، موسسه سپید گستر، مرکزی معتبر است که با برخورداری مجوز از وزارت بهداشت، با پرستارانی کاربلد، حرفه ای، مطمئن و با پیشینه مطلوب همکاری می کند.

هزینه پرستار سالمند در ولنجک

دستمزد پرستار سالمند بسته به میزان تخصص و تجربه پرستار، میزان ناتوانی سالمند و ساعات کاری پرستار (نیمه وقت، تمام وقت، روزانه) می تواند متفاوت باشد، هزینه ها در سپید گستر همگی مطابق تعرفه مصوب می باشند، جهت استخدام پرستار و استعلام قیمت ها می توانید از طریق تماس با شماره تلفن 02188928336 اقدام نمایید.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 5
  1. احمد امین 1 سال قبل

    مادربزرگم را خودم ازش نگهداری میکنم مطالب سپید گستر
    شما در مورد نگهداری از سالمند خیلی بهم کمک کرده

  2. ابوالفضل ذاکری 1 سال قبل

    این مطلب حرف نداشت

  3. علی اکبر کمالی 1 سال قبل

    هزینه پرستار کودک پروانه ای 5 ساله چقدره؟

  4. فاطمه رضوی 8 ماه قبل

    پرستاری رو دارید که از سالمند آلزایمری که بی اختیاری ادرار دارد شبانه روزی مراقبت کند؟

    1. sepidgostar 8 ماه قبل

      عرض ادب و احترام بله لطفا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا شمارو راهنمایی کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید