پرستار سالمند در جمهوری در منزل

اگر احساس می کنید به دلیل مشغله های کاری و رسیدگی به سایر اعضای خانواده یا به هر دلیل دیگری نمی توانید از سالمندان عزیزتان مراقبت و نگهداری کنید و نیاز به پرستار سالمند در جمهوری دارید فقط کافی است با ما در مرکز خدمات پرستاری سپید گستر در جمهوری تماس حاصل فرمایید.

 در مجموعه سپید گستر علاوه بر مشاورهٔ رایگانی که در رابطه با سالمند شما می دهند، مطابق با شرایط و نیاز های سالمند تان پرستاری حرفه ای و با سابقه در مراقبت و نگهداری از سالمند تان به شما معرفی کنند.

پرستار سالمند در جمهوری
پرستار سالمند در جمهوری

مراقبت سالمند در جمهوری با سپید گستر

بسیاری ازسالمندان به علت از دست دادن توانایی های جسمانی وکهولت سن و مشکلاتی که به مرور زمان دچار آن می شوند از جمله آلزایمر و آرتوروز و… بیماری های مختلف نیاز به پرستار سالمند برای نگهداری دارند که البته امروزه به دلیل مشغله های فراوانی که افراد دارند اغلب نمی توانند از سالمندان عزیز خود مراقبت کنند، به همین دلیل نگران سلامت روحی و جسمانی سالمندان خود هستند.

 شما به راحتی می توانید از این نگرانی ها خلاص شوید کافی است با استخدام یک پرستار سالمند در جمهوری از مرکز خدمات پرستاری سپید گستر که آماده ای ارائه بهترین خدمات با کم ترین هزینه به شما عزیزان هستند.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

نگهداری ومراقبت از سالمند در جمهوری در منزل

اغلب سالمندان دوست ندارند که به مراکز درمانی یا خانه سالمندان بروند و ترجیح می دهند که درخانه ای که سال ها درآن زندگی کرده اند بمانند و همین امر باعث می شود که از رفتن به خانه سالمندان اجتناب کنند، بنابراین توصیه می کنیم که به نظرآن ها احترام بگذارید وسعی کنید با ایجاد یک محیط آرام امنیت و استقلال سالمند خود را تامین کنید.

در ادامه برخی از مواردی که برای فراهم کردن زندگی امن و آرام برای سالمندتان است اشاره می کنیم:

محیط خانه را تمیز و خلوت نگه دارید.

ملحفه تخت را مرتباً تعویض کنید و منبع احتمالی گرد و غبار و کپک را حذف کنید تا از بروز آلرژی و عفونت در سالمندان جلوگیری کنید.

تخت‌ها باید ارتفاع مناسبی داشته باشند تا افراد مسن بتوانند راحت به رختخواب بروند و از آن خارج شوند، به طور مکرر تاریخ انقضای مواد غذایی را بررسی کنید، اطمینان حاصل کنید که تمام نرده های پله محکم هستند و…

وظایف پرستار سالمند در جمهوری

پرستار سالمند در جمهوری در منزل
پرستار سالمند در جمهوری در منزل

معایب خانه سالمندان

بیشتر سالمندان این انتظار را دارند که فرزندانشان از آن ها مراقبت و نگهداری کند و کنار خانواده خود باقی عمرشان را سپری کنند، همچنین خانه سالمندان برای افرادی که به افسردگی مبتلا هستند، باعث تشدید بیماری آن ها می شود و نیز این حس را در سالمندان ایجاد می کند که از سوی فرزندان خود طرد شده اند، از قدیم گفتند هیچ کجا خانهٔ خود آدم نمی شود…

در صورت نیاز به پرستار سالمند در جمهوری کافی است با ما در موسسه سپید گستر در تماس باشید.

بررسی بیماری های زمان سالمندی

در همه افراد به دلیل عوامل محیطی و ژنتیکی با افزایش سن بیماری هایی شکل می گیرد که این بیماری ها در هر فردی به یک شکل اتفاق نمی‌افتد، بسیاری از بیماری‌ها در دوران سالمندی بروز پیدا می کنند یا شدید تر می شوند، در اینجا برخی از این بیماری ها را نام می ببریم:

  • فشار خون بالا
  • آسم
  • زوال عقل
  • دیابت
  • پوکی استخوان
  • سکته مغزی
  • آلزایمر
  • کلسترول

در سپید گستر به تمامی پرستارها آموزش لازم جهت مراقبت از این نوع سالمندان داده می شود تا هیچ گونه مشکلی برای سالمند عزیز تان پیش نیاید.

پرستار سالمند در جمهوری
پرستار سالمند در جمهوری

مراقبت از سالمند در منزل در جمهوری

اگر شرایط نگهداری سالمند در منزل را دارید ولی زمان کافی برای مراقبت و نگهداری از او را ندارید، می ‌توانید از خدمات پرستاری سپید گستر در منزل استفاده کنید.

در زیر به دلایل مهم برای نگهداری از سالمند در منزل می پردازیم:

  1. اکثر سالمندان علاقه‌ ای به ترک خانه خود و زندگی با افراد غریبه را ندارند.
  2. مهم ترین دلیل نگهداری سالمند در منزل حفظ قدرت استقلال و امنیت اوست.
  3. استخدام پرستار سالمند در منزل برای مراقبت از او از نظر اقتصادی به صرفه تر است.
  4. ارائه خدمات از سوی پرستاران در خانه سالمندان محدود است، مراقب سالمند در منزل باعث می ‌شود اضطراب سالمند و خانوادهٔ او در طول روز کاهش یابد.
  5. نگهداری سالمند در منزل باعث می شود تا افراد سالمند رابطهٔ خود را با دوستان و آشنایان خویش حفظ کنند.

چرا از سپید گستر پرستار سالمند در جمهوری استخدام کنیم؟

  • پشتیبانی 24 ساعته دارد.
  • مشاوره رایگان
  • پرستار های مجرب و قابل اعتمادی دارد.
  • پرستاران دارای مدارک تکمیلی هستند
  • جایگزین کردن سریع پرستار در صورت عدم رضایت مشتری
  • اطمینان کامل از مدرک تحصیلی پرستار
  • وجود مشاورین برای راهنمایی بیشتر شما
پرستار سالمند در جمهوری
پرستار سالمند در جمهوری

در چه صورت نیاز به استخدام پرستار سالمند داریم؟

  • خوابیدن طولانی مدت سالمند
  • اتکا به تجهیزات کمکی
  • کنترل نکردن ادرار و ناتوانی در استحمام و کار های شخصی
  • سردرگمی زیاد
  • احساس تنهایی داشتن
  • نیاز به کمک برای نوشیدن یا غذا خوردن
  • و…

مراقبت از سالمندان آلزایمری در جمهوری

با افزایش سن، یکی از بیماری هایی که هر کس ممکن است دچارش شود بیماری آلزایمر است که نگهداری از این بیماران کار بسیار سختی است که در شرکت خدمات پرستار سالمند سپید گستر در جمهوری به درستی پرستار ها را آموزش داده ایم تا به نحو احسنت از این نوع سالمندان نگه داری کنند.

مراقبت از سالمندان پوشکی در جمهوری

یکی از مسائل مربوط به مراقبت و نگهداری از سالمندان، مراقبت از سالمندان پوشکی است که نیازمند دانستن برخی موارد کلیدی است مانند:

  • رعایت کردن بهداشت سالمند
  • تعویض به موقع پوشک سالمند
  • انجام دادن امور نظافتی
  • تعویض به موقع ملحفه سالمند
  • پوشک سالمند باید متناسب با فرد سالمند باشد
  • و…

خدمات پرستار سالمند در جمهوری

پرستاران سالمند مرکز سپید گستر با توجه به نیاز سالمند، شرایط جسمی سالمند و نیاز خانواده سالمند خدمات ارائه می دهد در ادامه این خدمات را نام برده و شرح می دهیم:

خدمات درمانی سالمند در منزل

با توجه به اینکه بیشتر سالمندان به مروز زمان دچار بیماری های مختلف می شوند و دلیل این بیماری ها افزایش سن است باید تحت نظر پزشک باشند و به دستور العمل های پزشک عمل کنند.

در این صورت پرستار سالمند به کمک فرد می آید و تمام تجویزات پزشک را به درستی انجام می دهد فردی که خدمات درمانی را ارائه می دهد باید دارای تخصص بوده و ب درستی این کار را انجام دهد چرا که در صورت بی احتیاطی در این زمینه به سالمند آسیب های جبرن ناشدنی وارد می شود، قایب ذکر است که این خدمات شامل تزریقات، پانسمان و … می باشد

خدمات بهداشتی سالمند در منزل

سالمندان سیستم ایمنی ضعفی دارد بنابراین رعایت بهداشت و مراقبت از ایشان در محیطی به دور از آلودگی ها و ویروس ها بسیار مهم است، بنابراین پرستار موظف است در کنار ارائه خدمات از جمله خدمات درمانی نکات بهداشتی را رعایت کند همچنین این خدمات شامل نظافت شخصی سالمند نیز می باشد.

پرستار سالمند در جمهوری
پرستار سالمند در جمهوری

هزینه پرستار سالمند در جمهوری

هزینه استخدام پرستار سالمند در جمهوری به موارد زیادی مربوط می شود که در این جا به برخی از این موارد می پردازیم، به نحوهٔ کار پرستار مربوط می شود که هر چه بیشتر باشد هزینه به مراتب بیشتر خواهد شد.

اگر پرستار کار های مربوط به خانه را نیز انجام دهد هزینه استخدام آن بیشتر می شود.

اگر سالمند دارای بیماری آلزایمر یا پوشکی باشد هزینه بیشتر می شود، این موارد و موارد دیگر در هزینه استخدام پرستار تأثیرگذار است.

در شرکت خدمات پرستاری سپید گستر در جمهوری با کمترین هزینه می توانید برای سالمند عزیز خود پرستاری مجرب استخدام کنید و دیگر نگران حال سالمند عزیز خود نباشید.

چرا باید پرستار سالمند باید را از مراکز معتبر انتخاب کنیم؟

به دلیل اینکه اگر به صورت شخصی و با دادن آگهی و یا با معرفی دوستان و آشنایان، پرستارسالمندی را استخدام کنیم مشکلاتی از قبیل: نداشتن نظارت بر کار، نبود تعهد کاری، اطلاع نداشتن از سوابق کاری، اطلاع نداشتن از سوء پیشینه، امکان ترک کار توسط پرستار، نداشتن جایگزین در صورت نبودن پرستارو نداشتن دانش کافی پرستار استخدام شده نسبت به روش های مراقبت از سالمندان و… پیش خواهد آمد.

پرستار سالمند در جمهوری
پرستار سالمند در جمهوری

سخن آخر

ما در این مقاله سعی کردیم تا اطلاعات کاملی در خصوص پرستار سالمند در جمهوری به شما بدهیم تا شما با اطلاعات کامل دست به استخدام پرستار بزنید.

در شرکت خدمات سپید گستر در جمهوری، شما می توانید با تماس با ما و صحبت با مشاورین ما، بهترین پرستار سالمند در جمهوری را با کم ترین هزینه برای سالمند خود در کم ترین زمان استخدام کنید.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 7
  1. مهدی اشرفی 1 سال قبل

    با این مطلبتون کیف کردم

  2. بهرام امین 1 سال قبل

    پرستار مراقبتی همان پرستار سالمند است؟

  3. مجتبی قنبری 1 سال قبل

    من شرکت شمارو به همه کسایی که دارن نظرات را میخونن و میبینن پیشنهاد می کنم

  4. ندا برزی 7 ماه قبل

    من تماس گرفتم برای تعیین زمان مصاحبه با پرستاراتون، کارشناسای مجموعه خیلی خوب منو راهنمایی کردن و همه موارد رو کاملا برام توضیح دادن واقعا ممنون از شما

    1. sepidgostar 6 ماه قبل

      سلام و عرض ادب، انجام وظیفه بوده ممنون از شما دوست عزیز

  5. راحله داوودفر 3 ماه قبل

    همدم سالمند خانم دارید؟ مادر من خیلی تنهان، نیاز دارن یکی منزل باشن برای هم صحبتی، ما بچه ها شاغلیم و زمان زیادی نمیتونیم بذاریم براشون

    1. sepidgostar 3 ماه قبل

      عرض ادب و احترام بله، برای استخدام همدم سالمند خانم لطفا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید