پرستار سالمند در فاطمی در منزل

سالمندان به دلیل کهولت سن و بیماری های جسمانی و روانی که در این دوره از زندگی شان به آن ها مبتلا می شوند نیاز به مراقبت و نگهداری دارند در صورتی که ساکن محله فاطمی تهران هستید و به پرستار سالمند در فاطمی نیاز دارید با ما تماس بگیرید.

مراقب سالمند در فاطمی

برخی از سالمندان توانایی انجام امور خود را ندارند و به مراقبت های پزشکی و تخصصی بسیاری نیاز دارند، سپید گستر بهترین مرکز خدمات پرستاری در تهران است که می توانید مراقبت از سالمند در فاطمی را به پرستاران این مجموعه بسپارید.

نگهداری از سالمند در فاطمی

در صورتی که سالمند عزیزتان ساکن منطقه فاطمی تهران است و نیاز به نگهداری و مراقبت توسط پرستار دارد، می توانید مراقبت و نگهداری از او را به پرستاران مجرب و حرفه ای مجموعه سپید گستر بسپارید.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

چرا سالمند به پرستار نیاز دارد؟

سالمندان به دلیل کهولت سن با مشکلاتی رو به رو می شوند و توانایی انجام امور سابق شان را از دست می دهند، آن ها به دلایلی از جمله از دست دادن همسر و دوستانشان احساس تنهایی می کنند، برخی از آن ها به دلیل رفتار های نامناسب اطرافیان احساس سربار بودن کرده و از این جهت دچار بیماری های روانی همچون افسردگی می شوند.

مراقبت از سالمند در فاطمی
مراقبت از سالمند در فاطمی

سالمندان در این دوره از زندگی شان به دلایلی همچون پا درد، کمر درد و درد های مفصلی دچار ناتوانی های بسیاری می شوند و مشکلات حرکتی بسیاری برای شان به وجود می آید، برخی اوقات این ناتوانی به حدی افزایش پیدا می کند که آن ها برای حرکت به کمک و همراه نیاز پیدا می کنند.

زوال عقل و فراموشی از دیگر مشکلات اصلی در سالمندان محسوب می شود که ضرورت حضور پرستار را افزایش می دهد.

پرستار سالمند در فاطمی در منزل

با استخدام پرستار سالمند در منزل دیگر نگران تنهایی سالمندان عزیز خود در منزل نیستید، چرا که وظایف کلی پرستار با توجه به شرایط جسمانی و روانی سالمند انتخاب می شوند و خیال تان از بابت سالمند آسوده خواهد بود.

پرستار سالمند در فاطمی
پرستار سالمند در فاطمی

استخدام پرستار سالمند در فاطمی

در صورتی که سالمند عزیزتان در محله فاطمی تهران سکونت دارد می توانید پرستار را از مجموعه ما استخدام کنید، پرستاران فعال در موسسه سپید گستر دارای مهارت های متفاوتی هستند که با توجه به شرایط سالمند به ارائه خدمات می پردازند.

جهت استخدام پرستار سالمند از موسسه سپید گستر می توانید با شماره 0218892833 و سایر شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید، پرستاران فعال در مجموعه سپید گستر افراد آموزش دیده و متخصصی هستند که به ارائه خدمات تخصصی در زمینه پرستاری از سالمند می پردازند.

ویژگی های پرستاران سالمند در فاطمی

یکی از مهم ترین دغدغه ها در خانواده ها را می توان پیدا کردن پرستار سالمند معرفی کرد، از آن جا که پرستار زمان زیادی را با سالمند می گذراند،  توصیه می شود که پرستاری مطمئن و مورد اعتماد را از مرکز خدمات پرستاری معتبر استخدام کنید که در زمینه مراقبت و نگهداری از سالمند تجربه کافی داشته باشد و با انواع بیماری ها آشنا شوند.

خدماتی که توسط پرستاران سالمند ارائه می شود:

رسیدگی به سلامت و درمان سالمند در فاطمی

پرستار سالمند در فاطمی موظف است که به سالمند در امور روزمره کمک کند و نیازهای سالمند را برطرف کند، پرستار سالمند وظیفه دارد که به وضعیت جسمانی سالمند رسیدگی کرده و مواردی نظیر فشار خون و قند خون سالمند را بررسی کند.

با توجه به این موضوع که بسیاری از سالمندان از داروهای مختلفی استفاده می کنند، پرستار موظف است که مطابق با دستورالعمل های پزشک و در زمان معین داروهای سالمند را به او بدهد.

پرستار سالمند در فاطمی
پرستار سالمند در فاطمی

رسیدگی به امور بهداشتی سالمند در فاطمی

انجام امور بهداشتی از جمله استحمام سالمند، شستشوی لباس و تعویض لباس های سالمند از دیگر وظایف پرستار سالمند در فاطمی است، پرستار به سالمند کمک می کند که به توالت برود و برخی از سالمندانی که توانایی کنترل ادرار خود را از دست داده اند را پوشک کرده و برای او تعویض پوشک انجام می دهد.

رسیدگی به تغذیه سالمند در فاطمی

اغلب سالمندان توانایی تهیه وعده های غذایی خود را ندارند، پرستار سالمند موظف است که برای سالمند غذا و میان وعده سالم و مقوی تهیه کند و سالمند را از مصرف مواد غذایی ناسالم منع کند.

رسیدگی به سرگرمی سالمند در فاطمی

سالمندان مانند سایر انسان ها به تفریحات و سرگرمی نیاز دارند، از آنجایی که آن ها بازنشسته شده اند و کاری برای انجام دادن ندارند زمان های خالی بسیاری دارند که پرستار سالمند در فاطمی به پر کردن زمان های خالی پرداخته و او را در فعالیت هایی همچون تماشای فیلم، پیاده روی و… همراهی می کند.

انجام امور خانه داری سالمند در فاطمی

از دیگر وظایف پرستار سالمند در فاطمی انجام امور منزل نظیر نظافت و گردگیری منزل، خرید هفتگی، پذیرایی از مهمانان سالمند و… می باشد.

پرستار سالمند در فاطمی
پرستار سالمند در فاطمی

زمان ارائه خدمات سالمند در فاطمی

یکی از مهم ترین مزایای مرکز خدمات پرستاری سپید گستر ارائه خدمات به شکل های متفاوت ساعتی، روزانه و شبانه روزی است، در صورتی که تنها برای ساعاتی در روز به پرستار سالمند نیاز دارید یا برای دریافت خدمات تزریقات و درمان زخم بستر می توانید برای سالمند عزیزتان پرستار ساعتی و یا روزانه استخدام کنید.

استخدام پرستار شبانه روزی سالمند در فاطمی

در صورتی که سالمند عزیزتان توانایی انجام امور خود را ندارد و به صورت 24 ساعته به مراقبت و نگهداری نیاز دارد می توانید برای او پرستار 24 ساعته استخدام کنید، اگر سالمند شب ها نتواند بخوابد، زوال عقل داشته باشد، توانایی راه رافتن نداشته باشد، تازه از بیمارستان مرخص شده باشد به پرستار شبانه روزی نیاز دارد.

پرستار روزانه سالمند در فاطمی

پرستار روزانه مراقبی ماهر بوده که به رفع نیازهای سالمند پرداخته و از او نگهداری می کند، در زمانی که اعضای خانواده سالمند در طی روز به دلیل شاغل بودن و… امکان مراقبت از والدین خود را نداشته باشد استخدام پرستار روزانه سالمند می تواند مفید باشد.

ویژگی های پرستار سالمند خوب در فاطمی

یک پرستار خوب سالمند باید علاوه بر مهارت و تخصص در امور پرستاری، دلسوز و مهربان باشد، همچنین صبور باشد و بتواند با سالمند به درستی رفتار کند و هرگز با وی با لحن نادرستی صحبت نکند، همچنین امین و رازدار خوبی برای سالمند باشد و به نظافت و بهداشت هم توجه داشته باشد چرا که بدن حساس سالمندان در برابر عفونت ها ممکن است سیستم ایمنی قوی نداشته باشد.

پرستار سالمند در فاطمی
پرستار سالمند در فاطمی

پرستار زن سالمند در فاطمی

استخدام پرستار زن به درخواست شما بستگی خواهد داشت، در مواردی سالمندان خانم ترجیح می دهند که پرستار آن ها خانم باشد، مرکز سپید گستر با پرستاران خانم و آقای مجرب و حرفه ای همکاری می کند و شما می توانید بنا بر نیاز خود برای استخدام پرستار زن یا مرد برای سالمند اقدام کنید.

پرستار مرد سالمند در فاطمی

بسیاری از خانواده ها نیز ترجیح شان استخدام پرستار آقا می باشد، این پرستاران در خصوص سالمندانی که از نظر جسمی ناتوان اند و نیاز دارند تا برای جلوگیری از زخم بستر  بدن شان تغییر موقعیت داده شود می توانند یاری رسانی عالی باشند.

هزینه استخدام پرستار شبانه روزی سالمند در فاطمی

عوامل متعددی از جمله تخصص و سابقه پرستار، بیماری های سالمند، توانایی او در انجام فعالیت های منزل، نیاز داشتن سالمند به مراقبت های خاص و… بستگی دارد، با این حال به هیچ وجه نگران هزینه های پرداختی پرستار سالمند در فاطمی در این مجموعه نباشید.

چرا که سپید گستر مرکزی مجاز و معتبر خدمات پرستاری سالمند در فاطمی بوده و هزینه های این مجموعه مطابق با تعرفه های از قبل تعیین شده می باشد.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 5
  1. حامد محمدی 1 سال قبل

    من یکی از کاربران دائمی سپید گستر
    شما هستم

  2. ایمان خمسه 1 سال قبل

    این مطلب آموزشی رو خوندم مشکلم حل شد ممنون از شما

  3. عبدالحسین فاضلی 1 سال قبل

    کاش زودتر با سپید گستر
    شما آشنا شده بودم

  4. نصیر ماجدی 8 ماه قبل

    من از شما یه مدتی برای نگهداری از مادرم پرستار گرفتم واقعا راضی بودم خداوشکر پرستار خیلی حرفه ای بودن و الان حال مادرم بهتره

    1. sepidgostar 8 ماه قبل

      سلام و عرض ادب ممنون از نظر خوبتون خوشحالیم که از مجموعه رضایت داشتید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید