مراقب و پرستار کودک در گیشا در منزل

مهم‌ترین دغدغه والدین مراقبت و نگهداری از کودکان است همچنین نبود مهدکودک مطمئن در نزدیک خانه باعث می‌شود که خانواده‌ها به مشکل برخورد کنند، پدر و مادرهایی که بنا به شرایط اقتصادی شاغل هستند، خانواده‌های تک سرپرست و مادرانی که تازه زایمان کرده‌اند برای مراقبت از کودک و نوزادشان نیاز به پرستار کودک در گیشا در منزل دارند.

موسسه سپید گستر با ارائه خدمات پرستار کودک در گیشا به خانواده‌ها کمک می‌کند تا به کودکانشان خدمات‌رسانی کند که این خدمات شامل آموزش کودک در منزل، انجام امور نظافتی و تهیه غذا کودک در منزل است که توسط پرستاران متخصص و مجرب در هر ساعت از شبانه‌روز که نیاز داشته باشید ارائه داده می‌شود.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

مراقب و پرستار کودک در گیشا در منزل

اگر شما و همسرتان مشغول به کار و یا تحصیل هستید، بیشتر ساعت روز را در خارج منزل هستید و یا به دلایل مختلف نیاز به پرستار کودک در طول شبانه‌روزی دارید و یا کودکان دارای مشکلات روحی مثل افسردگی، شب‌ادراری، استرس و… است یا به بیماری‌های جسمی مبتلا است و نمی‌تواند امور خود را انجام دهد می‌توانید از خدمات پرستار کودک تخصص و روانشناسان این موسسه استفاده کنید.

مراقبت از کودک در گیشا در منزل
مراقبت از کودک در گیشا در منزل

مزایای مراقب و پرستار کودک در گیشا در منزل

حضور پرستار کودک در منزل برای این است که به مادر در انجام امور آموزش کودک، امور شخصی کودک و امور منزل کمک کند، پرستار کودک دارای مهارت و تخصص لازم جهت مراقبت از کودک و آموزش کودک را دارد و معمولاً از کودکان در نبود والدین مواظبت و خدمات‌رسانی می‌کنند.

مراقب و پرستار کودک در منزل به‌صورت خصوصی از کودک در منزل مراقبت می‌کند و شما می‌توانید پرستار کودک را خودتان انتخاب کنید در صورتی در مهدکودک‌ها نمی‌توانید پرستار کودک را انتخاب کنید و یک مراقب به چندین کودک هم‌زمان خدمات‌رسانی می‌کند بنابراین خدمات‌رسانی پرستار و مراقب کودک در منزل باکیفیت‌تر از خدمات‌رسانی در مهدکودک‌ها است.

برخی از والدینی که به صورتی مأموریتی به سرکار می‌روند و یا شیفت شبی هستند، خانواده‌هایی که فرزندانشان دارای مشکلات جسمی براثر سانحه و یا تصادف‌اند و کودکانی که به بیماری‌های واگیردار مبتلا می‌شوند می‌تواند در هر ساعت از شبانه‌روز از خدمات مراقب و پرستار بیمار در منزل استفاده کنند.

خدمات مراقب و پرستار کودک در گیشا در منزل

مراقب و پرستار کودک در گیشا در منزل
مراقب و پرستار کودک در گیشا در منزل

وظایف مراقب و پرستار کودک در گیشا در منزل

  • مراقبت از کودک در منزل به‌صورت خصوصی و تخصصی
  • انجام امور نظافتی کودک در منزل
  • انجام امور درمانی کودک در منزل
  • انجام امور منزل جهت خدمات‌رسانی بیشتر
  • تهیه غذا برای کودک در منزل
  • آموزش کودک درزمینهٔ های مختلف
  • ارائه آموزش‌های لازم برای آمادگی کودک جهت رفتن به مدرسه
  • پر کردن اوقات فراغت کودک با بازی و سرگرمی‌های آموزش‌دهنده
  • تربیت کودک در منزل جهت ارائه خدمات پرستار کودک
  • ایجاد محیطی شاد و سرگرم‌کننده برای کودک در منزل
  • حفظ امنیت کودک جلوگیری از آسیب به او در منزل
  • محبت به کودک جهت رفع نیاز عاطفی او در منزل
  • کمک به بهبود کودک درزمانی که دچار بیماری می‌شود
پرستار کودک در گیشا
پرستار کودک در گیشا

خدمات مراقب و پرستار کودک در گیشا در منزل

در موسسه پرستاری سپید گستر با توجه به نیاز کودک و والدین خدمات متعددی ارائه داده می شود.

مادر یار (Nanny)

مادر یار فردی است که تجربه مادر شدن دارد، در این زمینه سابقه کاری دارد و اطلاعات کافی درباره رفتار کودکان و نیاز کودکان دارد تا بتوانند به مادران کمک کند، مادریار مدرک تحصیلی و تخصصی درزمینهٔ مراقبت کودک ندارد ولی توانایی و مهارت بالای در مراقبت و مواظبت از کودک دارد.

مادر یار در منزل به امور تهیه غذای کودک، آماده کردن شیر خشک برای نوزاد، استحمام کودک و یا نوزاد، ایجاد برنامه مناسب برای پر کردن اوقات فراغت کودک و… مشغول است همچنین مادریار با توجه به سابقه کاری و تجربه‌اش مادران را جهت مراقبت از کودک و نوزاد راهنمایی می‌کند.

کودک یار (dear child)

کودک یاران دارای مدرک تحصیلی در کنار سابقه کار و تجربه‌اند و در مراکز نگهداری از کودک و مهدکودک‌ها سابقه کاری دارند، این افراد به‌صورت تمام‌وقت از کودک مراقبت می‌کنند، به کودکان آموزش‌های لازم را می‌دهند و به کودک جهت رشد و یادگیری کمک می‌کند، بنابراین کودک یار به‌صورت تخصصی به امور کودک می‌پردازد.

پرستار کودک در گیشا
پرستار کودک در گیشا

مراقب آموزشی کودک

برخی از مواقع والدین نیاز به فردی جهت آموزش کودک درزمینهٔ های خاص مثل زبان و یا مهارت‌های زندگی دارند در این صورت می‌توانند با تماس به موسسه سپید گستر از خدمات مراقب آموزشی کودک توسط پرستار کودک استفاده کنند.

روانشناس کودک

کودکانی که دارای مشکلات روحی هستند مثل استرس، خشم و بیش‌فعال نیاز به فردی متخصص جهت بهبود دارند که روانشناسان کودک به کمک خانواده‌ها می‌آیند که این افراد تخصص کافی درزمینهٔ روانشناسی کودکان دارند و آموزش‌های لازم را دیده‌اند.

پرستاری از نوزاد در گیشا

پرستاری از نوزاد و مراقبت از کودک چند ماهه نیز یکی از خدمات مرکز سپید گستر می باشد، بسیاری از والدین ممکن است برای مثال به دلیل مشغله فراوان امکان مراقبت از نوزاد خود را در طی روز نداشته باشند، به طور کلی خدمات مراقبت از کودک و نوزاد در گیشا می تواند در موارد زیر بسیار یاری رسان باشد:

  • نیاز والدین به استراحت
  • شاغل بودن پدر و مادر
  • مراقبت از چندقلوها
  • همراهی در سفر
  • مادران تازه زایمان کرده
  • در زمان حوادث بحرانی و یا بیمار شدن پدر و مادر
  • و…
پرستار کودک در گیشا
پرستار کودک در گیشا

خدمات درمانی مراقب و پرستار کودک در گیشا در منزل

در صورت بیمار بودن کودک پرستاران متخصص سپید گستر جهت خدمات‌رسانی را می‌توانید استخدام کنید تا این پرستاران با بهترین شرایط و تخصص از کودک شما با مشورت پزشک معالج مراقبت کنند تا کودک در کمترین زمان بهبود یابد.

ویژگی های یک پرستار خوب کودک در گیشا چیست؟

پرستار بچه خوب باید علاوه بر تخصص در حوزه خود و داشتن تحصیلات مربوطه، شخصی خلاق، پر انرژی، دلسوز، مهربان، منظم و حساس باشد و در ضمن داشتن احساس مسئولیت بتواند مراقبت همه جانبه را از کودک انجام بدهد.

نحوه استخدام مراقب و پرستار کودک در گیشا در منزل

شما با تماس به شماره 02188928336 می‌توانید از کارشناسان موسسه پرستاری سپید گستر مشاوره بگیرید و پرستار مناسب و متخصصی استخدام کنید همچنین شما می‌توانید در صورت عدم رضایت کارشناسان این موسسه پرستار جایگزینی را اعزام می‌کنند.

شرایط کاری پرستار بچه در گیشا چگونه است؟

در مجموع شرایط کاری، وظایف پرستار کودک و ساعات کاری او مطابق با شرایط خانواده و سن و سال کودک است که تعیین می شود، برای مثال انجام امور منزل، دارو دادن و رسیدگی به کودک بیمار مواردی هستند که باید خانواده در همان ابتدا درخواست های خود را بیان کنند و عقد قرارداد مطابق توافق پرستار و والدین صورت بگیرد.

پرستار کودک در گیشا
پرستار کودک در گیشا

میزان دستمزد مراقب و پرستار کودک در گیشا در منزل

موارد زیر بر روی دستمزد مراقب و پرستار کودک در منزل تأثیر می‌گذارد:

حقوق پرستار کودک در منزل بر اساس نرخ مصوب است که وزارت بهداشت تعیین می‌کند که ممکن است این مبلغ ثابت باشد، اما نرخ دستمزد پرستار کودک به مواردی مثل شرایط و نوع وظایف و خدماتی که داده می‌شود بستگی دارد که به انتخاب خانواده‌ها است، وضعیت کودک نیز که میزان سن و یا مشکلاتی که کودک دارد مثل بیماری‌های جسمی و روحی که روی وظایف پرستار تأثیر می‌گذارد نیز روی حقوق پرستار کودک مؤثر است، همچنین ساعت کاری پرستار کودک که می‌تواند به‌صورت شبانه‌روزی، روزانه و یا ساعتی باشد نیز از عواملی است که باعث تغییر در میزان حقوق پرستار می‌شود.

چرا موسسه پرستاری سپید گستر جهت خدمات مراقب و پرستار کودک در گیشا در منزل

موسسه سپید گستر برای رفاه خانواده‌های کودکان و نوزادان خدمات پرستار کودک در منزل را به‌صورت شبانه‌روزی قرار داده است که خانواده‌ها می‌توانند در هر ساعتی از شبانه‌روز خدمات دریافت کنند، مزیت مهم این موسسه اعزام فوری پرستاران متخصص و مجرب است، همچنین این موسسه معتبر به‌صورت مداوم بر روی روند کاری پرستاران نظارت می‌کند.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 7
  1. جمشید رضوی 1 سال قبل

    خدمات سپید گستر بی نظیره

  2. رامین کرمی 1 سال قبل

    سه سالی هست که پرستار مجموعه شما از مادربزرگ من سپید گستر
    می کنند، ایشون بسیار متشخص و با وقارند و به وظایف خودشون واقف هستند

  3. محسن ترابی 1 سال قبل

    خواستم موسسه خدمات سپید گستر
    سپید گستر را به همه کاربران معرفی کنم ،از بهترین ها هستند

  4. نیکی سماوات 5 ماه قبل

    سلام پرستار نوزاد نیاز داریم برای یوسف آباد، 4روز در هفته از صبح ساعت 10 صبح تا 10 شب به پرستار نیاز داریم، شرایطش چیه؟

    1. sepidgostar 5 ماه قبل

      عرض ادب و احترام، جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید

  5. لیلا زارع 5 ماه قبل

    سلام یه پرستار کودک میخوام که روزانه تمام وقت از 8 صبح تا 8 شب از بچم تو خونمون مراقبت کنه و در صورت امکان کارهای خونه هم انجام بده، هزینه این پرستار چقدره؟

    1. sepidgostar 5 ماه قبل

      عرض ادب و احترام لطفا جهت کسب اطلاعات در رابطه با هزینه استخدام پرستار کودک در منزل با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید