خدمات اجاره تجهیزات پزشکی در شمال تهران

گاه پیش می آید که شما در منزل بیماری داشته باشید که ترجیح بدهد در خانه دوران نقاهتش را بگذراند و یا مراقبت و پرستاری کردن از او دربیمارستان دشوار باشد و شما را با هزینه هایی  مواجه کند در این هنگام مرکز سپید گستر که به فعالیت ارائه خدمات بهداشتی، پرستاری و اجاره تجهیزات پزشکی در شمال تهران و سایر مناطق تهران و کرج می پردازد، حل کننده مسائل شماست.

تجهیزات پزشکی به چه معناست؟

تجهیزات پزشکی آن ابزار ها و وسایلی اند که منجر به راحت تر شدن فرایند درمان و مراقبت از بیمار می شوند، پس تجهیزات پزشکی به هر وسیله، دستگاه یا هر ابزاری گفته می شود که ممکن است به طور مجزا یا ترکیبی با سایر وسایل، توسط افراد در جهت اهداف پزشکی، مراقبتی و یا درمانی استفاده بشود، تجهیزات پزشکی شامل طیف وسیعی از ابزار هاست از عصا و ویلچر گرفته تا دستگاه های تشخیص آزمایشگاهی که برای آزمایش نمونه های بافت، مایعات و خون بدن استفاده می شود.

اجاره تجهیزات پزشکی در شمال تهران
اجاره تجهیزات پزشکی در شمال تهران

سازمان بهداشت جهانی(WHO) تجهیزات پزشکی را به عنوان تجهیزاتی تعریف می کند که حالت اولیه آن ها ماهیت دارویی، متابولیک و ایمونولوژیک ندارد و ممکن است برای رسیدن به یک تا چند مورد از اهداف تشخیص، نظارت، درمان بیماری، پیشگیری، کاهش یا جبران آسیب، ارائه اطلاعات برای اهداف پزشکی استفاده شود.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

موارد نیاز به اجاره تجهیزات پزشکی در شمال تهران

تجهیزات پزشکی به پیگیری سلامت کمک می کند و مراقبت و پرستاری از بیماران بدحال را برای افراد مراقبت کننده آسان می کند، با وجود تجهیزات پزشکی در خانه میتوان در شرایط اضطراری جان بیمار را هم نجات داد.

اجاره تجهیزات پزشکی در شمال تهران
اجاره تجهیزات پزشکی در شمال تهران

اجاره تجهیزات پزشکی در شمال تهران در منزل

گاهی اوقات ممکن نیست که بیمار ما مدت زیادی در بیمارستان بستری بماند و بعد از این که پروسه اجباری درمان در بیمارستان به اتمام برسد، باید از بیمارستان مرخص شود در حالی که بهبود کامل صورت نگرفته و دوران نقاهت به اتمام نرسیده و احتمال ورود عفونت به بدن بیمار هم وجود دارد.

در این زمان نیاز به تجهیزات پزشکی را احساس خواهیم کرد، چرا که زمانی ما می توانیم مراقبت از بیمارمان را به نحو درست انجام دهیم که این تجهیزات را در اختیار داشته باشیم، اما همانطور که می دانید خریدن تجهیزات مورد نیاز پزشکی هزینه بر است و از آن جایی که به احتمال زیاد پس از بهبود بیماری دیگر نیازی به ابزار ها نداریم، خدمات اجاره تجهیزات در شمال تهران و سایر مناطق تهران و کرج توسط مرکز سپید گستر به کمک ما می آید.

خرید یا اجاره تجهیزات پزشکی در شمال تهران؟

تا به اینجا به برخی مزایای اجاره تجهیزات پزشکی اشاره کردیم اما با بررسی نکاتی که در ادامه می آوریم، می توانید بسنجید که برای شخص و یا مجموعه شما خرید یا اجاره تجهیزات پزشکی در شمال تهران و یا سایر مناطق کاربردی تر است.

در خصوص ارائه دهندگان خدمات بهداشتی، پزشکی یا درمانی، اجاره کردن تجهیزات پزشکی این امکان را به وجود می آورد تا قبل از به اتمام رساندن مراحل خرید دستگاه و پرداخت صورت حساب آن، فناوری های به روز تر و دستگاه های جدید تر را امتحان کرد.

همچنین در صورتی که شما ارائه دهنده خدمات پزشکی و درمانی هستید که در اول راه خود هستید و برایتان صرفه اقتصادی بیشتری دارد که شروع کارتان با اجاره کردن تجهیزات مورد نیازتان باشد تا خرید آن ها و بتوایند با این امر پول بیشتری ذخیره کنید، سپید گستر با ارائه خدمات اجاره تجهیزات پزشکی در شمال تهران در خدمت شما می باشد.

پس در مجموع موارد زیر قابل توجه اند:

هزینه نگهداری

هزینه انجام تعمیرات و نگهداری تجهیزات پزشکی نسبتا بالاست و تعمیر تحهیزات هم باید توسط یک متخصص انجام شود، همچنین گاهی پیش می آید که قطعات مورد نیاز تعمیر در ایران پیدا نشود.

اجاره تجهیزات پزشکی در شمال تهران
اجاره تجهیزات پزشکی در شمال تهران

فروش با قیمت کم

تجهیزات پزشکی بعد از مدتی دیگر قابل استفاده نیستند و شما مدتی پس از خرید مجبور به فروش آن ها به قیمت پایین تری می شوید.

نیاز به سرویس و شارژ کردن

برخی تجهیزات مثل کپسول های اکسیژن نیاز به شارژ دارند و پیدا کردن افراد مطمئن انجام دهنده شارژ ممکن است دشوار باشد، در زمانی که شما این تجهیزات را اجاره کنید، شرکت ارائه کننده خدمات شارژ و سرویس محصول هم می باشد.

موارد دیگری هم وجود دارند که فقط به نام بردن آن ها بسنده می کنیم:

  • قیمت مناسب تر
  • غیر قابل پیشبینی بودن تعداد بیماران در زمان شیوع بیماری ها
  • دسترسی به دستگاه های سالم
  • تعمیر و نگهداری و راه اندازی و سرویس تجهیزات
  • دسترسی به جدید ترین دستگاه ها
  • مشکلات کم بودن دستگاه
  • اجاره تجهیزات پزشکی در شمال تهران
    اجاره تجهیزات پزشکی در شمال تهران

زمانی که بررسی های خود را انجام دادید و بعد از در نظر گرفتن شرایط تصمیم به اجاره تجهیزات پزشکی گرفتید تا از بیمار خود به خوبی مراقبت کنید، موسسه تجهیز سلامت که فعالیت خود را با هدف بهبود و درمان راحت تر بیماران انجام می دهد، در راستای اجاره تجهیزات پزشکی در شمال تهران و سایر مناطق تهران و کرج به ارائه خدمت می پردازد.

به دلیل اینکه خریدن تجهیزات و ابزار ها برای افرادی که ارائه دهنده خدمات درمانی نیستند، صرفه اقتصادی ندارد، مجموعه ما با اجاره انواع تجهیزات پزشکی به شکل های ساعتی، روزانه، هفتگی و ماهانه در خدمت شماست، کارشناسان ما آماده پاسخگویی و مشاوره به صورت شبانه روزی به شما مشتریان عزیز می باشند، جهت دریافت مشاوره با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

مزایای استفاده از خدمات اجاره تجهیزات پزشکی در شمال تهران سپید گستر

  • دریافت معرفی و مشاوره درباره جدیدترین و مناسب ترین برند ها برای اجاره تجهیزات پزشکی در شمال تهران و سایر مناطق
  • معرفی و ارائه بهترین برند ها از نظر قیمت
  • اجاره تجهیزات پزشکی
  • پشتیبانی شبانه روز جهت نصب، سرویس و رفع عیب و تعمیر
  • ارسال ابزار در سریع ترین حالت ممکن به محل مورد نظر توسط سرویس اجاره تجهیزات پزشکی در شمال تهران

آشنایی با تجهیزات پزشکی

در ادامه چند مورد از تجهیزات پزشکی که توسط مرکز ارائه می شوند را نام خواهیم برد.

دستگاه اکسیژن ساز

دستگاهی است که به افرادی که دارای مشکلات تنفسی هستند، اکسیژن رسانی می کند، در صورتی نیاز به این دستگاه احساس می شود که عملیات اکسیژن سازی در خون افراد کمتر از حد نرمال شود، با اجاره کردن دستگاه اکسیژن ساز و با استفاده از یک رابط کاربری میتوان سطح اکسیژن را تنظیم کرده تا از طریق کانول بینی و یا ماسک استنشاق شود.

اجاره تخت بیمارستانی

به تخت هایی که طراحی خاص مناسب بیماران را دارند تخت بیمارستانی گفته می شود که قابلیت های تنظیم کردن ارتفاع را دارند که انواع متفاوتی دارند.

خدمات فروش و اجاره تجهیزات پزشکی در شمال تهران شامل تجهیزات ونتیلاتور، تشک مواج، تجهیزات سی سی یو  وآی سی یو، اجاره بای پپ، اجاره گلوکومتر، ویلچر، مانیتورینگ علائم حیاتی، اجاره ساکشن، فشار سنج و… توسط مرکز سپید گستر انجام می شود.

اجاره تجهیزات پزشکی در شمال تهران
اجاره تجهیزات پزشکی در شمال تهران

اجاره دستگاه ونتیلاتور

 این دستگاه دستگاهی کمک تنفسی است که به این دستگاهف دستگاه تنفس مصنوعی نیز می گویند، که وظیفه آن شبیه سازی دم و باز دم تفس است که به صورت عملی الکتریکی و مکانیکی انجام می شود، از این دستگاه برای بهبود مشکلات تنفسی و برای بیماران تنفسی در بخش ویژه و یا منزل استفاده می شود.

اجاره دستگاه مانیتورینگ علائم حیاتی

دستگاه مانیتورینگ علائم حیاتی همان طور که از اسمش مشخص است تمام علائم حیاتی بیمار را بر روی صفحه نمایش خود نشان می دهد و در هنگام رخ داد ناگهانی در ضربان قلب و یا … هشدار می دهد.

اجاره دستگاه ساکشن

یکی از تجهیزات پزشکی دستگاه ساکشن است، این دستگاه برای مکش است که آب، خون آبه و عفونت را از بدن بیمار به درون خود می کشد.

اجاره تجهیزات پزشکی در شمال تهران
اجاره تجهیزات پزشکی در شمال تهران

قیمت اجاره کردن تجهیزات پزشکی در شمال تهران

با توجه به اینکه قیمت تجهیزات و ابزار های پزشکی متناسب با نوع دستگاه و سایر مشخصات آن با یکدیگر متفاوت اند، کرایه آن ها هم با قیمت های متفاوتی انجام می شود، برای استعلام قیمت و دریافت مشاوره می توانید با کارشناسان مرکز سپید گستر از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

جهت اجاره انواع تجهیزات پزشکی روی لینک روبرو کلیک کنید : https://sepidgostar.com/services/sales-and-rent-of-medical-equipment

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 5
  1. وحید مستوفی 1 سال قبل

    میشه مطلب رو توی وبلاگ خودم بزارم؟

  2. بهروز رضوی 1 سال قبل

    سه سالی هست که پرستار مجموعه شما از مادربزرگ من سپید گستر
    می کنند، ایشون بسیار متشخص و با وقارند و به وظایف خودشون واقف هستند

  3. غلام قهرمانی 1 سال قبل

    پرستار نیمه وقت که به درس ها و تکالیف دختر 8 ساله هم کمک کنه دارید؟

  4. محمدرضا خالقی 8 ماه قبل

    سلام ویلچر برقی هم دارید؟ اگه دارید چه قیمته ؟

    1. sepidgostar 8 ماه قبل

      سلام وقتتون بخیر باشه، بله وبلچر برقی هم موجود است، برای اطلاع از میزان هزینه اجاره ویلچر برقی با شماره درج شده در سایت ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید