استخدام پرستار بیمار در جنوب تهران

پرستاری و مراقبت از بیماران در منزل امر پیچیده ای است که نیازمند دانش تخصصی و مهارت و تجربه دراین باره می باشد، سپید گستر با ارائه تمامی امور بهداشتی، درمانی مانند پانسمان و تزریقات، پرستار کودک، سالمند و پرستار بیمار در جنوب تهران و… آماده خدمتگزاری می باشد.

بسیاری از بیماران در صورتی که در منزل تجهیزات پزشکی مورد نیاز درمانشان وجود داشته باشد، با دستور پزشک می توانند ترخیص شوند و در منزل شخصی خود تحت مراقبت قرار بگیرند.

حضور پرستار بیمار در خانه هم منجر به ارائه خدمات لازمه به بیمار می شود و هم از راه کاهش اضطراب ناشی از مراقبت از بیمار به بالا بردن کیفیت زندگی سایر اعضای خانواده کمک می کند.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

مزایای خدمات پرستار بیمار در جنوب تهران

اینکه خدمات پرستاری در منزل دریافت شود منجر به احساس آرامش و اطمینان خاطر بیشتر بیمار می شود، همچنین در زمانی که بیمار در خانه خود تحت مراقبت باشد، سرعت بهبودی او بیشتر شده و این امکان فراهم می شود که بیمار خدمات خصوصی حرفه ای دریافت کند، از آن جایی که ممکن است پرستاران در بیمارستان به دلیل مشغله بالا و رسیدگی به بیماران زیاد دچار فرسودگی شغلی باشند و این امردر کیفیت خدمات آن ها برای تعداد زیاد بیمار موثر باشد، پرستار خصوصی می تواند در منزل به طور ویژه به بیمار شما رسیدگی کند.

حضور بیمار در منزل باعث این مورد هم می شود که در جریان روند بهبودی بیمار خود بگیرید و امکان ابتلا به عفونت های مختلف را کاهش می دهد، سپید گستر با هدف آسایش شما و بیمارتان خدمت پرستار بیمار در جنوب تهران را ارائه می کند.

پرستار بیمار در جنوب تهران
پرستار بیمار در جنوب تهران

دلایل نیاز به خدمت پرستار بیمار در منزل در جنوب تهران

برخی دلایلی که باعث می شود خانواده ها به دنبال خدمات پرستار بیمار در منزل باشند را در ادامه خواهیم آورد:

  • مشغله زیاد اشخاص اطراف بیمار و عدم توانایی در حضوردائمی کنار بیمار
  • نداشتن مهارت و تجربه و تخصص برای مراقبت از بیمار
  • مشکلات و ناتوانایی های جسمی بیمار و دشوار بودن مراجعه به مراکز درمانی
  • بالا رفتن روحیه بیمار
  • هزینه بالای خدمات پرستاری در بیمارستان ها

معرفی خدمات مراقبتی پرستار بیمار

خدمات پرستار بیمار در جنوب تهران شامل مراقبت از بیمار هایی است که هرکدام درگیر با بیماری های متفاوتی هستند شمال موارد زیر:

  • پرستاری از بیمارانی که به تازگی جراحی شده اند و در بستر به سر می برند
  • ارائه خدمات پرستاری به بیماران سرطانی
  • پرستاری از بیماران CCU
  • پرستاری از بیماران MS و…

وظایف پرستار بیمار در جنوب تهران در منزل

برای این که بتوانید پرستار مناسبی برای بیمارتان انتخاب کنید، لازم است در مرتبه اول با وظایف پرستار بیمار در جنوب تهران آشنا شوید:

  • چک کردن علائم حیاتی بیمار
  • چک کردن فشار خون و میزان قند بیمار و در صورت لزوم گزارش آن ها به پزشک
  • دادن داروهای لازم که پزشک تجویز کرده در زمان مقرر شده
  • انجام امور تزریقات و پانسمان زخم در خانه
  • آموزش دادن کلیه روش های مراقبی لازم به خانواده بیمار
  • ارتباط داشتن با پزشک و گزارش موارد لازم به او
  • انتقال آرامش و توجه به وضعیت روان بیمار
  • پیشگیری از زخم بستر و کمک به جابجایی
  • پرستار بیمار در جنوب تهران
    پرستار بیمار در جنوب تهران

ویژگی های پرستار خوب بیمار

شاید دشوار باشد که ویژگی های یک پرستار خوب بیمار را به صورت دقیق بیان کرد اما در مجموع توجه به ویژگی هایی که به آن اشاره خواهیم داشت می تواند دید لازم برای استخدام یک پرستار خوب را به شما بدهد.

  • منظم بودن پرستار
  • روحیه بالا در شرایط بحرانی که باعث انجام درست و سریع اقدامات لازم به هنگام می شود
  • قوی بودن در ارتباط اجتماعی که موجب برقراری ارتباط خوب و تاثیر گذار با بیمار می شود
  • مسئولیت پذیر بودن
  • داشتن مهارت های لازم مثل تغذیه با لوله، پانسمان و تزریقات و احیای قلبی
  • تعهد و وجدان کاری بالا

پرستار بیمار 24 ساعته در جنوب تهران

برخی از بیماران به مراقبت های شبانه روزی و 24 ساعته تخصصی نیاز دارند اغلب ما شاهد بیماری عزیزان مان بوده ایم اما به دلیل عدم اطلاعات کافی نتوانسته ایم به صورت کامل از آن ها مراقبت کنیم در نتیجه یکی از مهم ترین خدماتی که توسط پرستاران مجرب مجموعه سپید گستر انجام می شود، مراقبت شبانه روزی از بیماران در منزل می باشد.

پرستار بیمار خانم یا آقا در جنوب تهران

برخی از بیماران ترجیح می دهند که پرستارشان هم جنس خودشان باشد، در مجموعه سپید گستر می توانید بنابر نیاز و خواسته بیمار پرستار خانم و یا آقا استخدام کنید.

نکات مهم استخدام پرستار بیمار در جنوب تهران

در صورتی که می خواهید برای بیمارتان پرستاری انتخاب کنید، باید برای پرستار کلیه شرایط شخص بیمار را توضیح داده و او را در جریان کلیه امور قرار دهید، از آنجایی که پرستاری از بیمار کاری تخصصی است بهتر است که در این مورد فقط به موسسات معتبر در زمینه اعزام پرستار اعتماد کنید.

نکات مهم انتخاب شرکت خدماتی پرستار بیمار در جنوب تهران

با توجه به سرعت پیر شدن جمعیت، درخواست و تقاضای دریافت خدمات بهداشتی و پرستاری در منزل که جایگزینی برای خدمات بیمارستانی شده، افزایش قابل توجهی داشته است. در صورتی که شما هم در حال جستجوی خدمات مراقبتی و پرستاری در منزل هستید شما را با مواردی که لازم است به آن ها توجه کنید، آشنا می کنیم.

patient nurse in south of tehran 4 1 پرستار بیمار در جنوب تهران

داشتن اعتبار

از مهمترین معیارهای انتخاب مرکزی که خدمات پرستاری ارائه دهد، اعتبار آن است، برای اینکه مراقب در بهترین حالت را برای عزیزان بیمارتان فراهم کنید، باید شرکت معتبری را انتخاب کنید که کادری مجرب و متخصصینی داشته باشد که واجد شرایط و آموزش دیده باشند.

شهرت و سابقه

یکی دیگر از عوامل مهم انتخاب شرکت ارائه کننده خدمات پرستار بیمار در جنوب تهران  شهرت و سابقه طولانی آن شرکت می باشد. یکی از راه های بررسی شهرت و اعتبار این شرکت ها خواندن اطلاعاتی است که شرکت در سایت خود قرار داده و دیگری هم نظرات افرادی است که از خدمات آن ها استفاده کرده اند، مجموعه سپید گستر با سابقه و اعتبار خود در زمینه های مختلف بهداشتی، مراقبتی پانسمان و تزریقات، اجاره تجهیزات پزشکی، پرستار کودک، سالمند و پرستار بیمار در جنوب تهران آماده خدمت رسانی به شما می باشد.

تناسب با نیازهای مورد انتخاب شما

شرکت های خدمات پرستار بیمار در جنوب تهران در منزل می توانند بخش وسیعی از خدمات پرستاری حرفه ای، فیزیوتراپی، کمک به فعالیت های روزمره و… را انجام دهند که لازمه انتخاب شرکت مورد نظرتان این است که بدانید آن مجموعه خدمت مورد نیاز شما را ارائه می کنند.

چرا پرستار بیمار را از سپید گستر استخدام کنیم؟

سپید گستر مجموعه ای مجاز و رسمی است که می توانید با خیالی آسوده پرستار بیمار را از این مجموعه استخدام کنید، کلیه پرستاران فعال در این مجموعه افراد آموزش دیده ای هستند که با استفاده از جدید ترین متدهای پرستاری به مراقبت و از بیماران می پردازند، ضمن این که عملکرد این پرستاران توسط کارکنان مجموعه به صورت مداوم نظارت می شود.

پرستاران بیمار مجموعه سپید گستر به صورت ساعتی، روزانه و شبانه روزی به ارائه خدمات تخصصی و حرفه ای به بیماران در منزل می پردازند،همچنین کلیه تعرفه ها و دستمزد پرستاران مطابق با نرخ های تعیین شده در وزارت بهداشت بوده و کاملا مقرون به صرفه اند.

همراه بیمار در بیمارستان در جنوب تهران

در صورتی که بیمار در منزل پرستار داشته باشد و به دلایلی به بستری شدن در بیمارستان نیاز داشته باشد پرستار موظف است که در بیمارستان به عنوان همراه بیمار حضور داشته باشد، حضور پرستار به عنوان همراه به بهبود بیماری کمک می کند.

همراه بیمار در شرایط خاص و اورژانسی در کنار بیمار حضور داشته و اقدامات ضروری را انجام می دهد، همراه بیمار به صورت مداوم وضعیت بیمار را بررسی می کند، داروها را در زمان تعیین شده به بیمار می دهد، بهداشت شخصی بیمار را انجام می دهد، به بیمار در غذا خوردن کمک می کند، به بیمار در حرکت و جا به جایی کمک می کند.

پرستار بیمار در جنوب تهران
پرستار بیمار در جنوب تهران

هزینه پرستار در جنوب تهران در منزل

استفاده کردن از خدمات مراقبت و پرستار بیمار در جنوب تهران در منزل هزینه هایی دارد، هر چند مزایایی دارد که پیش از این به آن ها اشاه کردیم، عواملی مثل زمان دریافت خدمات(شیفت های مختلف 8،12، 24 ساعته یا پاره وقت و یا مدت طولانی سالیانه و…) و نوع خدمات دریافتی بر هزینه های مراقبت از بیمار اثر گذار است.

برای انتخاب شرکت پرستاری باید میزان هزینه ای که مایلید آن را بپردازید در نظر گرفته و بررسی کنید کدام مرکز با میزان هزینه ای که قرار است صرف کنید هماهنگی دارد، و در عین حال اجازه ندهید که هزینه مالی برایتان مانعی در انتخاب مراقبت با کیفیت بالا باشد چرا که بسیاری شرکت ها مانند مرکز سپید گستر ارائه دهنده خدمات پرستاری در منزل هم قابل اعتماد و هم مقرون به صرفه هستند.

جهت استخدام پرستار بیمار روی لینک روبرو کلیک کنید : https://sepidgostar.com/services/care-services

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 5
  1. بهنام علیزاده 1 سال قبل

    یکی از بهترین سپید گستر
    هایی که اخیرا پیدا کردم سپید گستر
    شماست

  2. فرهاد اخوان 1 سال قبل

    سلام عالی بود

  3. مجید قهرمانی 1 سال قبل

    می خواستم بپرسم که پرستار کودکی که به کودک ساز هم آموزش بدهد در موسسه سپید گستر وجود دارد؟

  4. علیرضا آبادی 9 ماه قبل

    سلام نگهداری از مرد بیمار پوشکی چقدر است؟

    1. sepidgostar 9 ماه قبل

      عرض ادب و احترام جهت کسب اطلاع از هزینه نگهداری از مرد بیمار پوشکی با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید