بسیاری از افراد به دلیل مشغله های کاری بسیار و همچنین عدم اطلاع کافی از بیماری ها ترجیح می دهند که پرستاری از بیمار شان را به پرستار بیمار بسپارند، ممکن است برای هر یک از ما پیش آمده باشد که عزیزان مان دچار بیماری های حاد و مزمنی شده باشند که نیاز به دریافت خدمات پرستاری تخصصی داشته باشند، در این مطلب در رابطه با استخدام پرستار بیمار در شمیران نو به معرفی موسسه سپید گستر می سپاریم.

پرستار بیمار در شمیران نو

بسیاری از افراد ترجیح می دهند که بیمارشان به جای بستری شدن در بیمارستان در منزل استراحت کند، با توجه به عفونی بودن بیمارستان ها و شلوغی بیش از حد آن ها، نقاهت دوره بیماری در منزل بهتر است.

در صورتی که ساکن شمیران نو تهران هستید و برای مراقبت و نگهداری از بیمار عزیزتان به پرستار نیاز دارید در این مطلب همراه ما باشید تا شما را به صورت کامل در رابطه با این موضوع راهنمایی کنیم.

پرستار بیمار در شمیران نو
پرستار بیمار در شمیران نو

استخدام پرستار بیمار در شمیران نو

برای استخدام پرستار بیمار در شمیران نو 2 راه دارید، در ادامه به بررسی مزایا و معایب هر یک از روش های استخدام پرستار بیمار در شمیران نو می پردازیم.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

استخدام پرستار بیمار به صورت شخصی در شمیران نو

ممکن است بسیاری از افراد جهت کاهش هزینه های پرستاری خودشان شخصا اقدام به استخدام پرستار بکنند، با توجه به حضور پرستار در منزل لازم است که فردی را برای پرستاری از بیمارتان در منزل استخدام کنید که مورد اعتماد باشد.

ضمن اینکه پرستار بیمار باید از بیماری ها و روش های درمان آن ها آگاهی کافی داشته باشد، با استخدام پرستار بیمار به صورت شخصی از تجربه و سابقه فرد استخدام شده اطلاعات کافی نخواهید داشت و عدم اطلاعات او می تواند منجر به بروز مشکلات جدی در نگهداری از بیمارتان شود.

استخدام پرستار بیمار از طریق مراکز خدمات پرستاری در شمیران نو

بهترین و معتبر ترین روش برای استخدام پرستار بیمار در شمیران نو در منزل، استخدام از طریق موسسات خدمات پرستاری مجاز است، سپید گستر موسسه خدمات پرستاری معتبر در تهران است که توصیه می کنیم پرستار بیمار مورد نظرتان را از این مجموعه استخدام کنید.

پرستار بیمار در شمیران نو
پرستار بیمار در شمیران نو

چرا استخدام پرستار بیمار در شمیران نو را به موسسه سپید گستر بسپاریم؟

  1. سپید گستر مجموعه ای معتبر و دارای مجوزهای رسمی از وزارت بهداشت و درمان و پزشکی کشور است.
  2. پرستاران فعال در موسسه سپید گستر افراد متخصص و آموزش دیده ای هستند که به ارائه خدمات تخصصی پرستاری در شمیران نو در منزل می پردازند.
  3. امکان استخدام پرستار از این مجموعه به صورت ساعتی، روزانه و شبانه روزی وجود دارد.
  4. جهت مشاوره رایگان با کارشناسان مجموعه در رابطه با استخدام پرستار در شمیران نو می توانید تمامی روزهای هفته به صورت 24 ساعته با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.
  5. خدمات کلیه پرستارانی که از طریق موسسه سپید گستر جهت پرستاری از بیمار به منازل اعزام می شوند، توسط کارشناسان مجموعه نظارت می شود.
  6. دستمزد پرستار بیمار در شمیران نو در مرکز سپید گستر مطابق با تعرفه های تعیین شده توسط وزارت بهداشت از پیش تعیین شده می باشد.

استخدام پرستار بیمار در شمیران نو از سپید گستر

جهت استخدام پرستار بیمار در شمیران نو و کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه می توانید با شماره 02188928336 و سایر شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

پرستار بیمار در شمیران نو
پرستار بیمار در شمیران نو

پرستار بیمار در شمیران نو چه خدماتی ارائه می دهد؟

پرستار بیمار در شمیران نو با توجه به شرایط بیمار و وضعیتی که بیمار دارد به ارائه خدمات تخصصی از جمله مراقبت و نگهداری از بیمار، رسیدگی به سلامت روانی و جسمانی بیمار، رسیدگی به امور بهداشتی بیمار، توجه به تغذیه بیمار و تهیه غذا و میان وعده مناسب با توجه به برنامه غذایی بیمار از دیگر خدماتی است که پرستار بیمار در شمیران ارائه می دهد.

پرستار بیمار در شمیران نو علاوه بر خدماتی که در منزل ارائه می دهد موظف به ارائه خدمات در بیمارستان به عنوان همراه بیمار می باشد.

مزایای استفاده از خدمات پرستار بیمار در شمیران نو

با استخدام پرستار بیمار در منزل، بیمار آسودگی و امنیت بیشتری را تجربه کرده و خانواده او می توانند ناظر فرایند بهبود بیمار به صورت مستقیم باشند.

بیمارستان محیطی آلوده و عفونی است که امکان ابتلای بیماران به انواع آن ها در آن جا زیاد است، از این جهت بستری بودن بیمار در منزل از ابتلای بیمار به عفونت های بیمارستانی جلوگیری میکند.

پرستار بیمار در منزل تنها به یک بیمار رسیدگی می کند و تمام تمرکز و زمان خود را بر روی همان بیمار می گذارد.

هزینه های پرستاری از بیمار در منزل در مقایسه با هزینه نگهداری بیمار در بیمارستان مناسب تر و مقرون به صرفه تر نیز می باشد.

پرستار بیمار در شمیران نو
پرستار بیمار در شمیران نو

برای مراقبت از چه بیمارانی در شمیران نو پرستار بیمار استخدام کنیم؟

پرستاران فعال در موسسه خدمات پرستاری سپید گستر افراد متخصص و مجربی هستنئ که با استفاده از جدید ترین متدهای درمانی و پرستاری با بهترین سرعت به ارائه خدمات با کیفیت در نگهداری از بیماران می پردازند، این پرستاران از تمامی بیماران از جمله بیماران قلبی، سرطانی، اعصاب و روان، آلزایمر، ام اس، جراحی شده و… با بهترین کیفیت مراقبت و نگهداری می کنند.

نکات مهم در استخدام پرستار بیمار در شمیران نو

  • پرستاران مجموعه ما افراد منظمی هستند که تجارب کاری بسیاری دارند.
  • کلیه پرستاران فعال در سپید گستر افراد قابل اعتمادی هستند.
  • پرستاران مرکز سپید گستر افراد با وجدانی هستند که نیاز های بیماران را به منافع خود ترجیح می دهند.
  • پرستار باید با انجام رفتارهای همدلانه و از طریق درک متقابل به ارائه خدمات تخصصی بپردازد.

وظایف پرستار بیمار در شمیران نو

پرستار بیمار در شمیران نو
پرستار بیمار در شمیران نو

پرستار بیمار ارزان در شمیران نو

هزینه و دستمزد پرستار بیمار در شمیران نو به مواردی از جمله بیماری فرد، شرایط او، مدت زمان حضور پرستار، خدماتی که پرستار به بیمار ارائه می دهد و… بستگی دارد.

با استخدام پرستار بیمار از سپید گستر نگران هزینه و دستمزد پرستار نباشید چرا که با توجه به تحت نظر بودن این مرکز توسط وزارت بهداشت، دستمزد پرستار طبق تعرفه های مشخص و از پیش تعیین شده بوده و کاملا منصفانه و مقرون به صرفه می باشد.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 7
  1. شهرام مددی 1 سال قبل

    خواستم تشکر کنم از پشتیبانی خوب شرکت سپید گستر، واقعا حرفه ای هستید

  2. پرویز عرب 1 سال قبل

    سلام و عرض ادب خواستم از شرکت سپید گستر تشکر کنم برای تمامی پیگیری ها و کادر متخصص

  3. بهزاد براتی 1 سال قبل

    امکان نگهداری همزمان یک سالمند و یک کودک توسط یک پرستار وجود دارد؟

  4. پگاه اسلامی 9 ماه قبل

    سلام پرستار برای بیمار سکته مغزی هم دارید؟ بیمارمون نیاز به فیزیوتراپی و مراقبت تمام وقت داره

    1. sepidgostar 9 ماه قبل

      با سلام و عرض احترام خدمت شما
      بله پرستار ماهر و باتجربه در امور مراقبت از بیمار سکته مغزی هم اعزام می کنیم کافی است برای اعلام شرایط و استخدام پرستار مورد نظرتان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  5. فاطمه صبحی 2 هفته قبل

    پرستار بیماری دارید که از کودک اوتیسمی در منزل مراقبت کند؟

    1. sepidgostar 2 هفته قبل

      بله لطفا جهت درخواست پرستار کودک اتیسمی با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید