پرستار خانم بیمار در منزل و بیمارستان

امروزه بسیاری از بیماران و اطرافیان شان تصمیم می گیرند که دوران نقاهت شان را دور از محیط آلوده و عفونی بیمارستان و در منزل سپری کنند، بیمارانی که نقاهت شان را در منزل می گذرانند، به مراقبت و نگهداری نیاز دارند.

ضمن این که مراقبت و نگهداری از این بیماران به تخصص و تجربه نیاز داشته و کار هر کسی نیست.

پرستار خانم بیمار در منزل و بیمارستان

در صورتی که در منزل و یا بیمارستان بیمار عزیزی دارید و به دلیل مشغله کاری و عدم تخصص توانایی نگهداری و مراقبت از او را ندارید می توانید مراقبت و نگهداری از او را به پرستار خانم بیمار در منزل و بیمارستان بسپارید.

در صورتی که ساکن تهران یا کرج هستید می توانید از خدمات پرستار خانم بیمار در منزل و بیمارستان استفاده کنید.

پرستار خانم بیمار در منزل و بیمارستان
پرستار خانم بیمار در منزل و بیمارستان

چرا پرستار خانم بیمار در منزل و بیمارستان را از مراکز معتبر استخدام کنیم؟

برخی از افراد تصور می کنند که می توانند پرستار بیمار خانم را از طریق دوستان و آشنایان و از طریق آگهی های محلی استخدام کنند، ما این کار را به هیچ عنوان توصیه نمی کنم چرا که پرستاری از بیمار در منزل و بیمارستان نیاز به دانش، تخصص و تجربه کافی داشته و این کار مهم را نمی توان به هر فردی سپرد.

پرستار بیمار باید فردی آمورش دیده، متخصص و با تجربه باشد که با انواع بیماری ها، داروها و انواع روش های درمانی از جمله تزریقات، پانسمان و… آشنایی کافی داشته باشد.

استخدام پرستار خانم بیمار در منزل و بیمارستان از سپید گستر

پرستار خانم بیمار در منزل و بیمارستان را می توانید از مجموعه خدمات پرستاری سپید گستر استخدام کنید.

چرا پرستار خانم بیمار را از سپید گستر استخدام کنیم؟

ممکن برای شما هم این سؤال پیش آمده باشد که چرا بهتر است پرستار خانم بیمار در منزل را از سپید گستر استخدام کنیم؟ استخدام پرستار بیمار در منزل و بیمارستان از مجموعه سپید گستر دارای مزایای بسیاری است که در این بخش به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

مجموعه ای معتبر و رسمی

مرکز خدمات پرستاری سپید گستر مجموعه ای مجاز و معتبر است که تحت نظر وزارت بهداشت و درمان به ارائه خدمات پرداخته و دارای گواهی های مورد نیاز می باشد.

همکاری با پرستار متخصص و آموزش دیده

کلیه پرستاران فعال در مجموعه سپید گستر افراد متخصص و آموزش دیده ای هستند که مدارک مرتبط پرستاری، روانشناسی و… داشته و دوره های مورد نیاز را فرا گرفته اند.

در نتیجه خیال تان آسوده خواهد بود که بیمارتان تحت نظر پرستار خانم متخصص درمان شده و دوران نقاهتش را می گذراند.

پشتیبانی 24 ساعته

کارشناسان فعال در مجموعه سپید گستر به ارائه خدمات شبانه روزی در تمامی روزهای هفته می پردازند، در نتیجه در صورت بروز مشکل خیال تان آسوده خواهد بود که کارشناسان شما را در سریع ترین زمان ممکن راهنمایی خواهند کرد.

پرستار خانم بیمار در منزل و بیمارستان
پرستار خانم بیمار در منزل و بیمارستان

تماس با سپید گستر جهت استخدام پرستار خانم بیمار

جهت استخدام پرستار خانم بیمار می توانید با شماره 02188928334 و سایر شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا پرستار در کوتاه ترین زمان ممکن به منزل و بیمارستان اعزام شده و به ارائه خدمات تخصصی بپردازد.

ویژگی های پرستار خانم بیمار در منزل و بیمارستان

پرستار خانمی که به مراقبت از بیماران در منزل و بیمارستان می پردازد باید ویژگی های مشخصی داشته باشد که در این بخش به بررسی هر یک از آن ها خواهیم پرداخت.

پرستاری از کلیه افراد به ویژه بیماران مراقبت می کند باید روحیه ای قوی داشته باشد، پرستار بیمار باید فردی به متعهد و با وجدان باشد، پرستار باید فردی ایثار گر و از خودگذشته باشد.

پرستار بیمار باید از سلامت جسمانی و روانی برخوردار بوده و باید نیرو و قدرت جسمانی خوبی داشته باشد، ضمن اینکه پرستار بیمار باید فردی منظم باشد و به صحبت های بیمار گوش بدهد و در زمینه مراقبت و نگهداری از بیمار اطلاعات کافی داشته باشد.

ساعت کاری پرستار خانم بیمار در منزل و بیمارستان

ساعت کاری پرستار خانم بیمار در منزل و بیمارستان به شرایط و نیازهای بیمار و خانواده او بستگی دارد، امکان استخدام پرستار خانم ساعتی بیمار به صورت ساعتی، روزانه، شبانه و شبانه روزی وجود دارد.

وظایف پرستار خانم بیمار در منزل و بیمارستان

پرستار خانم بیمار در منزل و بیمارستان دارای چالش های متفاوتی است که در این بخش به بررسی وظایف پرستار خانم بیمار خواهیم پرداخت.

  • پرستار خانم بیمار موظف است که علائم حیاتی بیمار را به صورت دائمی بررسی و اندازه گیری کند.
  • پرستار خانم بیمار موظف است که فشار خون، قند خون و سایر موارد بیمار را بررسی کند.
  • پرستار خانم بیمار موظف است که تزریقات آمپول و سرم را به صورت بهداشتی انجام دهد.
  • پرستار خانم بیمار در منزل و بیمارستان موظف است که داروهای بیمار را در زمان مشخص به بیمار بدهد.
  • پرستار خانم بیمار موظف است که به بیمار در حرکت کردن کمک کند.
  • پرستار خانم بیمار موظف است که با پزشک بیمار در ارتباط باشد.
  • پرستار خانم بیمار موظف است که در صورت نیاز زخم بیمار را پانسمان کرده و آن را تعویض کند.
پرستار خانم بیمار در منزل و بیمارستان
پرستار خانم بیمار در منزل و بیمارستان

همراه بیمار خانم در بیمارستان

پرستاری از بیمار در بیمارستان نیز به تخصص و تجربه نیاز دارد، پرستار بیمار خانم در بیمارستان مستقر بوده و به نیازهای بیمار رسیدگی می کند، ضمن این که پرستار بیمار خانم موظف است که با کادر درمان و پزشک بیمار در ارتباط باشد تا موارد ضروری را به آن ها انتقال داده و نیازهای بیمار در بیمارستان را برطرف کند.

هزینه و دستمزد پرستار خانم بیمار در منزل و بیمارستان

دستمزد پرستار خانم بیمار در منزل و بیمارستان به عوامل متعددی از جمله خدماتی که پرستار ارائه می دهد، شرایط و نیازهای بیمار، مدت زمان حضور پرستار در منزل و بیمارستان و… بستگی دارد.

قابل ذکر است که کلیه هزینه ها در این مرکز خدمات پرستاری توسط وزارت بهداشت از پیش تعیین شده و کاملاً منصفانه و مناسب می باشد.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید