تزریقات و پانسمان در انقلاب در منزل

حتماً برای شما هم پیش آمده است که به بیماری مبتلا شده باشید که توانایی انجام هیچ کاری را نداشته باشید و همچنین پزشک معالج انجام تزریقات دارو را تجویز کرده است در این صورت شما شرایط رفتن به بیمارستان ها و مراکز درمانی را ندارید و باید در منزل استراحت کنید، که بهترین و راحت ترین راه حل برای این مشکل استفاده کردن از خدمات تزریقات و پانسمان در انقلاب در منزل است.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

از طرفی دیگر به دلیل شلوغی مراکز درمانی ممکن است با مشکل کمبود تخت جهت خدمات رسانی مواجه شوید، شما با قرار گرفتن در مراکز درمانی و بیمارستان های شلوغ ممکن است به بیماری های واگیر دار و مختلفی مبتلا شوید، موسسه پرستاری سپید گستر جهت رفاه بیشتر خانواده خدمات تزریقات و پانسمان در انقلاب در منزل را قرار داده است تا به بیماران کمک کند.

تزریقات و پانسمان در انقلاب
تزریقات و پانسمان در انقلاب

تزریقات و پانسمان در انقلاب در منزل

تزریقات و پانسمان ممکن است کاری ساده به نظر برسد اما برخلاف طرز فکر اکثریت این کار باید توسط افراد آموزش دیده و پرسنلی مجرب انجام شود چرا که ممکن است موجب عوارض حساسیتی شود، خدمات تزریقات و پانسمان در منزل به بیمارانی که قادر به حرکت کردن و رفتن به مراکز درمانی نیستند ارائه می شود.

افراد معلولی که نمی توانند حرکت کنند، افراد میانسال و کودکانی از تزریقات می ترسند و همچنین کسانی که داری زخم هایی هستند که نمی توانند حرکت کنند مثل زخم بستر نیاز به خدمات تزریقات و پانسمان در انقلاب در منزل دارند.

مراجعه به بیمارستان ها و مراکز درمانی بسیار زمان بر و همچنین برای برخی بیماران حضور در بیمارستان ها و مراکز درمانی بسیار خطرناک و دشوار است با بهره گیری از خدمات تزریقات و پانسمان در انقلاب در منزل دیگر نیاز به خارج شدن از منزل نیست.

خدمات تزریقات و پانسمان در انقلاب در منزل

کلیه خدمات پرستاری جهت تزریقات و پانسمان در انقلاب در منزل توسط پرستارانی آموزش دیده و متخصص انجام می شود که انواع خدمات به شرح زیر است:

  • سرم تراپی در منزل در انقلاب توسط پرستار مجرب و متخصص
  • تزریق دارو داخل سرم با آنژیوکت در منزل
  • تزریقات دارو عضلانی در منزل در انقلاب
  • تعبیه آنژیوکت در منزل
  • تعبیه سوند در منزل
  • تعبیه NG در منزل
  • پانسمان زخم و بخیه با رعایت تمام نکات بهداشتی در منزل
  • بخیه زدن زخم بیمار در منزل با رعایت نکات بهداشتی
  • کشیدن بخیه بیمار با کمترین درد و رعایت بهداشت در منزل
  • درمان زخم بستر بیمار در منزل با مشورت پزشک
تزریقات و پانسمان در انقلاب
تزریقات و پانسمان در انقلاب

انواع تزریقات در منزل

تزریق دارو انواع مختلفی دارد که این نوع تزریقات قابل انجام برای بیماران در منزل است، در ادامه به معرفی چندین تزریق در منزل که کاربردی تر است اشاره می شود.

تزریقات دارو به صورت داخل جلدی در منزل

قبل انجام این تزریق باید حتماً تست حساسیت انجام شود تا منجر به بروز عوارض نشود، این نوع تزریق بیشتر در نواحی میانه ساعد، بالای بازو، کتف و بالای سینه که هیچ رگ و مویی وجود ندارد تزریق می شود، در تزریق داخل جلدی کمی از دارو به زیر پوست برای انجام تست حساسیت انجام می شود.

تزریقات دارو به صورت عضلانی در منزل

این نوع تزریق از رایج ترین تزریقاتی است که توسط پزشک معالج بیمار تجویز می شود که معمولاً تزریق عضلانی در نواحی باسن انجام می شود، همچنین زمانی که بیمار نتواند جذب گوارشی داشته باشد با استفاده از تزریقا عضلانی بیمار می تواند بهبود یابد.

تزریقات و پانسمان در انقلاب
تزریقات و پانسمان در انقلاب

تزریقات دارو به صورت وریدی در منزل

این نوع تزریق درون رگ بدن بیمار انجام می شود، که پرستار باید با دقت این کار را انجام دهد تا رگ بیمار دچار پارگی و در نهایت منجر به خون ریزی نشود، همچنین معمولاً تزریقات وریدی زمانی انجام می شود که بیمار مایعات را نتواند از طریق دهان دریافت کند.

تزریقات دارو به صورت داخل مفصلی در منزل

این نوع تزریقات برای بیمارانی که دارای مشکلات آرتروز و التهاب هستند تجویز می شود، معمولاً هدف از تزریقات داخل مفصلی کنترل و کاهش درد بیمار است، همچنین در تزریق دارو به داخل مفصل دارای غده سرطانی و از بین بردن عفونت های موجود در بافت های مفاصل بیمار استفاده می شود.

تزریقات دارو به صورت زیر جلدی در منزل

 در این نوع تزریق، دارو باید به آرامی وارد بدن بیمار شود، نواحی مناسب برای انجام تزریق زیر جلدی قسمت تحتانی دیواره شکم و بافت چربی، اطراف ران، قسمت پشتی، پایینی و خلف بازو ها شامل می شود.

انواع پانسمان زخم در منزل

تزریقات و پانسمان در انقلاب
تزریقات و پانسمان در انقلاب

پانسمان زخم باز در منزل

در پانسمان زخم باز ابتدا باید زخم شسته و ضد عفونی شود و با استفاده از داروی مناسب زخم را می پوشانیم و سپس با گاز استریل یا بانداژ روی زخم را می بندیم تا در معرض آلودگی ها نباشد.

پانسمان زخم بسته در منزل

در این نوع زخم نیازی به ضدعفونی نیست چرا که خون ریزی ندارد ابتدا اقدامات اولیه را بر روی ناحیه انجام می دهیم سپس با گاز استریل و باند می بندیم.

پانسمان زخم جراحی

با توجه به اینکه امکان عفونت زخم پس از جراحی وجود داد باید ابتدا محل زخم را به طور کامل ضد عفونی کرد و بعد پانسمان را انجام داد، تعداد دفعات تعویض پانسمان زخم جراحی را باید پزشک متخصص که جراحی را انجام داده است تشخیص دهد و پرستار بیمار در منزل مطابق دستور العمل پزشک باید محیط زخم را ضد عفونی کرده و پانسمان را انجام دهد.

پانسمان زخم بستر

بیمارانی که قادر به جابه جایی و حرکت نیستند ممکن است در بدنشان این زخم ایجاد شود، پانسمان زخم بستر باید توسط افراد متخصص و با تجربه انجام شود، در صورتی که پانسمان به درستی انجام نشود روند بهبود زخم کند می شود.

خدمات مرکز سپید گستر جهت تزریقات و پانسمان در انقلاب در منزل

 کلیه خدمات پرستاری در مرکز معتبر سپید گستر توسط نیروهای مجرب با مدرک تحصیلی پرستاری و متخصص ارائه می شود، در صورتی که درخواست چندین خدمات هم زمان داشته باشد نیز خدمات رسانی در اسرع وقت انجام می شود، هزینه مواد مصرفی در ارائه خدماتی چون پانسمان و سونداژ و… به صورت جداگانه دریافت می شود.

خدمات رسانی در موسسه سپید گستر به صورت شبانه روزی است و شما با تماس به شماره 02188928334 می توانید از کارشناسان این مرکز در خواست اعزام پرستار جهت انجام امور تزریقات و پانسمان در انقلاب در منزل را انجام دهید.

همچنین قابل ذکر است که خدمات پشتیبانی این مرکز به صورت 24 ساعته است، همچنین در موارد متفرقه جهت اطلاعات بیشتر، با کارشناسان ما می توانید تماس بگیرید.

تزریقات و پانسمان در انقلاب
تزریقات و پانسمان در انقلاب

هزینه تزریقات و پانسمان در انقلاب در منزل

بر خلاف نظر اکثر افراد که فکر می کنند هزینه تزریقات و پانسمان در منزل بالا است باید توجه کنید که هزینه ارائه خدمات پرستار جهت انجام امور تزریقات و پانسمان در منزل بسیار مقرون به صرفه تر از مراجعه به بیمارستان ها و مراکز درمانی است.

هزینه تزریق و پانسمان بر اساس دو موضوع تعیین می شود، اولین مورد تعداد تزریقات و پانسمان بیمار است، دومی هزینه رفت و آمد پرستار متخصص است که این نرخ بر اساس نرخ مصوب است.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 5
  1. حبیب کرمانی 1 سال قبل

    هزینه نگهداری از خانم بارداری که دیابت دارد چقدره؟

  2. منصور نامور 1 سال قبل

    پرستار چه وظایفی در رابطه با انجام امور منزل فرد سالمند دارد؟

  3. حبیب قادری 1 سال قبل

    این مطلب حرف نداشت

  4. میلاد قاظی 3 هفته قبل

    پانسمان را هر چند روز یکبار عوض کنیم؟

    1. sepidgostar 3 هفته قبل

      سلام و عرض ادب پانسمان را باید با توجه به نوع زخم ترشحاتی که دارد هر 2 یا 3 روز یکبار تعویض کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید