پرستار سالمند در شمیران نو در منزل

در صورتی که ساکن شمیران نو تهران هستید و برای والدین عزیز سالمندتان به پرستار سالمند در شمیران نو نیاز دارید، همراه ما باشید.

موسسه خدمات پرستاری سپید گستر مجموعه ای مجاز و معتبر در تهران است که با همکاری پرستاران آموزش دیده، متخصص و ماهر تلاش دارد با توجه به شرایط سالمندان، از نگرانی افراد خانواده سالمندان کاسته و به ارائه بهترین خدمات در شمیران نو تهران بپردازد.

پرستار سالمند در شمیران نو در منزل

امروزه بسیاری از افراد به دلیل مشغله ها و همچنین فاصله های مکانی دور توانایی مراقبت از عزیزان سالمند خود را ندارند، در نتیجه استخدام پرستار سالمند در شمیران نو برای مراقبت و نگهداری از سالمند کاملا نیاز است.

پرستار سالمند در شمیران نو
پرستار سالمند در شمیران نو

پیدا کردن پرستار سالمند متخصصی که مورد اعتماد باشد و تجربه و سابقه کافی در زمینه مراقبت و نگهداری از سالمند داشته باشد، یکی از دغدغه های اصلی خانواده های سالمندان است، افراد برای مراقبت و نگهداری از والدین سالممندشان در شمیران نو نیاز به پرستاران ماهر و مجربی دارند که به سالمند در انجام امور منزل نیز کمک کند.

وظایف پرستار سالمند در شمیران نو

مراقبت و نگهداری از سالمند در شمیران نو

رسیدگی به وضعیت درمانی سالمند یکی از مهم ترین وظایف پرستار سالمند است، لازم است که پرستار سالمند وضعیت جسمانی و روانی سالمند را بررسی کرده و به انجام اموری نظیر فشار خون و قند خون سالمند بپردازند.

ضمن اینکه تحقیقات نشان داده است که سالمندانی که در منزل خودشان همراه با پرستار زندگی می کنند کمتر به بیماری افسردگی دچار خواهند شد.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

رسیدگی به امور منزل سالمند در شمیران نو

رسیدگی به امور خانه مثل غذا پختن مناسب با رژیم غذایی سالمند، انجام امور نظافت و تمیز کردن منزل، شستشوی ظروف و پذیرایی از مهمانان سالمند از دیگر وظایف مهم پرستار سالمند می باشد.

پرستار سالمند در شمیران نو
پرستار سالمند در شمیران نو

انجام امور نظافتی سالمند در شمیران نو

حمام بردن سالمند و رسیدن به نظافت شخصی او یکی دیگر از وظایف پرستار سالمند در شمیران نو است که پرستارهای سپید گستر به خوبی ارائه می دهند، مرتب کردن و سلمانی موها نیز از دیگر وظایف پرستار سالمند است.

برخی از سالمندان به دلیل بیماری های خاصی که دارند توانایی کنترل ادرار خود را نداشته و نیاز دارند که پوشک شوند، این مورد نیز در حیطه وظایف پرستار سالمند در شمیران نو می باشد.

پر کردن اوقات فراغت سالمند در شمیران نو

سالمندان افراد بازنشسته ای هستند که زمان های خالی بسیاری دارند، آن ها برای پر کردن زمان های خالی شان نیاز به تفریحات و سرگرمی هایی دارند که با سنشان مناسب باشد، پرستار سالمند موظف است که با انجام فعالیت هایی نظیر پیاده روی با سالمند، باغبانی، فیلم دیدن و… به پر کردن اوقات فراغت سالمند بپردازد.

چرا از سپید گستر پرستار استخدام کنیم؟

پرستار سالمند در شمیران نو
پرستار سالمند در شمیران نو

استخدام پرستار به صورت شخصی

عده ای از افراد جهت استخدام پرستار سالمند از طریق آگهی در سایت هایی همچون دیوار یا پرس و جو از آشنایان خود به صورت شخصی اقدام می کنند، استخدام پرستار به صورت شخصی دارای معایب بسیاری که می توان به مواردی اشاره کرد از جمله:

  • عدم تعهد کاری پرستار
  • عدم شناخت پرستار و عدم اطلاع از سوء پیشینه
  • عدم اطلاع از تجربه و سابقه پرستار

استخدام پرستار سالمند در شمیران نو از مرکز سپید گستر

انتخاب پرستار سالمند در شمیران نو از مراکز معتبر خدمات پرستاری همچون سپید گستر مزایای بسیاری دارد که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

همکاری با پرستار های متخصص و آموزش دیده، پشتیبانی 24 ساعته توسط کارشناسان، نظارت کارشناسان بر عملکرد پرستار، مشاوره رایگان 24 ساعته توسط کارشناسان از مهم ترین مزایای استخدام پرستار از مراکز معتبری همچون موسسه سپید گستر است.

پرستار سالمند در شمیران نو
پرستار سالمند در شمیران نو

نشانه های نیاز به استخدام پرستار سالمند

همه ما آرزو داریم که والدین مان را سالم ببینیم و دوست داریم که آن ها بتوانند خودشان از عهده کارهای شان بر بیایند، در صورتی که سالمندان توانایی انجام امور را نداشته باشند و دارای شرایطی که در ادامه ذکر خواهیم کرد باشند لازم است که برای شان پرستار سالمند استخدام کنید.

  • ناتوانی در کنترل ادرار
  • ماندن در رخت خواب در مدت طولانی
  • نیاز به کمک برای انجام امور روزمره

چرا بهتر است از سالمند در شمیران نو در خانه نگهداری کنیم؟

سالمندان افراد با ارزشی هستند که ممکن است به دلایلی همچون بیماری های حاد و مزمن توانایی انجام امور را از دست بدهند، آن ها در دوره سالمندی به مراقبت و توجه بسیاری نیاز دارند،

 اکثر سالمندان زندگی در منزل شخصی شان را ترجیح می دهند و علاقه ای به زندگی در خانه سالمندان ندارند، آن ها با زندگی در منزل شخصی خودشان کمتر دچار افسردگی شده و بیماری های شان در مدت زمان کوتاه تری بهبود خواهد یافت، در نتیجه پیشنهاد می کنیم که به کمک پرستار از سالمندتان در شمیران نو مراقبت کنید.

فواید استخدام پرستار سالمند در شمیران نو منزل

با استخدام پرستار سالمند در شمیران نو به سالمند کمک می کنید که باقی عمر خود را در منزل شخصی خود سپری کند، سالمندان در خانه خودشان خاطرات بسیاری داشته و به زندگی در منزل شان علاقه بسیاری دارند، زندگی کردن سالمند در منزل شخصی اش همراه با پرستار موجب افزایش اعتماد به نفس پرستار شده و احساس استقلال او را نیز افزایش پیدا می کند.

دید و بازدید از سالمندی که در منزل شخصی خودش زندگی می کند بدون هیچگونه محدودیتی و در هر زمانی امکان پذیر است، احترام سالمند با زندگی در منزل شخصی اش حفظ شده و وی لذت بیشتری از زندگی اش خواهد برد.

پرستار سالمند در شمیران نو
پرستار سالمند در شمیران نو

جنسیت پرستار برای نگهداری سالمند در شمیران نو در منزل

از دیگر موارد مهمی که باید در انتخاب و استخدام پرستار سالمند به آن توجه کنیم جنسیت پرستار است، ممکن است سالمند عزیزتان با پرستار غیر هم جنس احساس راحتی نداشته باشد یا از نظر مذهبی و عرفی با استخدام پرستار غیر همجنس موافق نباشد در نتیجه پیش از استخدام پرستار سالمند در شمیران نو با آن ها مشورت کرده و نظرات شان را در رابطه با جنسیت پرستارشان جویا شوید.

هزینه پرستار سالمند در شمیران نو

هزینه های پرستاری از سالمند در شمیران نو در منزل به عوامل مختلفی بستگی دارد و عواملی نظیر میزان تحصیلات و سابقه پرستار، ساعت کاری پرستار، بیماری های سالمند و وضعیت سالمند و… در هزینه های استخدام پرستار سالمند در شمیران نو تاثیر گذار است.

پرستاران سپید گستر افراد متخصص و آموزش دیده ای هستند که در زمینه کمک های اولیه نیز دانش کافی دارند، ضمن اینکه هزینه استخدام این پرستاران با توجه به رسمی بودن این مرکز کاملا مطابق با تعرفه بوده و از پیش تعیین شده می باشد.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 7
  1. محمدتقی آذری 1 سال قبل

    هزینه خدماتتون چطوری محاسبه میشه؟

  2. محمود تقی زاده 1 سال قبل

    چطوری می توان به پرستاران اعتماد کرد؟ چه ضمانتی وجود دارد که افراد سالمی هستند؟

  3. محمد رحمانیان 1 سال قبل

    چگونه با پرستاران منتخب مصاحبه کنیم؟

  4. عباس مرادی 9 ماه قبل

    سلام مراقبت از سالمند آلزایمری در شمیران نو هم انجام می شه؟

    1. sepidgostar 9 ماه قبل

      با سلام و عرض احترام
      بله همینطوره با ما تماس بگیرید و شرایط خود را اعلام کرده تا پرستار مناسب به منزل شما اعزام شود.

  5. حسن گودرزی 2 هفته قبل

    واقعا شرکت تون عالیه و خدماتی که ارائه می دید بی نظیره، دمتون گرم

    1. sepidgostar 2 هفته قبل

      سلام و عرض ادب ممنون از نظر مثبت تون خوشحالیم که از محصولمون رضایت داشتید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید