پرستار سالمند در الهیه در منزل

موسسه سپید گستر مجموعه ی منظم در تهران است که به ارائه خدمات پرستاری در تمامی مناطق 22 گانه تهران می پردازد، این مجموعه از طریق همکاری با پرستاران آموزش دیده خدمات پرستاری سالمندان را در منازل انجام می دهد، در صورتی که ساکن الهیه هستید و برای مراقبت و نگهداری از سالمندان عزیز خود به پرستار سالمند در الهیه نیاز دارید در این مطلب همراه ما باشید.

مراقبت از سالمند در الهیه

سالمندان افراد ارزشمند و نعمت های زندگی ما هستند، آن ها به دلیل کهولت سن ممکن است دچار بیماری های حاد و مزمن شده و توانایی های خود را از جمله انجام امور روزانه از دست بدهند.

امروزه بسیاری از افراد با توجه به مشغله های بسیاری که دارند توانایی مراقبت و نگهداری از سالمندان شان در منزل را ندارند، از آن جایی که ممکن است تنها بودن سالمند در منزل منجر به افسردگی او و خطراتی برای جسم او باشد توصیه می کنیم که برای سالمند پرستار استخدام کنید.

پرستار سالمند در الهیه
پرستار سالمند در الهیه

استخدام پرستار سالمند در الهیه بهتر است یا سپردن سالمند به خانه سالمندان؟

سالمندان ترجیح می دهند که این دوره از زندگی شان را در منزل شخصی شان که خاطرات فراوانی در آن جا دارند سپری کنند، آن ها علاقه ای به رفتن به خانه سالمندان ندارند.

سالمندان تصور می کنند با رفتن به خانه سالمندان استقلال خود را از دست می دهند و تنها می شوند، از این جهت توصیه می شود برای حفظ روحیه و عزت نفس سالمند برای او در منزل پرستار استخدام کنید، با این کار از افسردگی در آن ها نیز جلوگیری خواهید.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

استخدام پرستار سالمند

با توجه به این موضوع که پرستار سالمند در منزل سالمند حضور دارد لازم است که فردی قابل اعتماد، سالم، صبور و متخصص باشد تا بتواند به بهترین شکل از سالمند مراقبت کرده و امور سالمند را به بهترین شکل انجام دهد، در ادامه به دو روش استخدام پرستار سالمند در منزل می پردازیم.

استخدام پرستار سالمند در الهیه به صورت شخصی

یکی از روش های استخدام پرستار سالمند در الهیه استخدام به صورت فردی و از طریق آگهی زدن، پرس و جو از آشنایان و اطرافیان، انتخاب از شهرستان ها و… می باشد.

این روش را به هیچ عنوان توصیه نمی کنیم چرا که با این روش از سوابق و سوء پیشینه پرستار اطلاعات درستی کسب نخواهید کرد، ضمن اینکه ممکن است پرستار با بیماری های سالمند و روش های درمانی آن ها آشنایی نداشته باشد و خطرات بیشتری به وجود آید، همچنین از دیگر معایب این روش عدم نظارت بر فعالیت های پرستار می باشد.

پرستار سالمند در الهیه
پرستار سالمند در الهیه

استخدام پرستار سالمند در الهیه از طریق مراکز خدمات پرستاری

مطمئن ترین روش برای استخدام پرستار سالمند در الهیه کمک از مراکز خدمات پرستاری معتبری همچون سپید گستر است، با استفاده از این روش می توانید از تخصص، سابقه کاری و سوء پیشینه پرستار مطمئن شوید، مرکز معتبر به صورت مداوم فعالیت های پرستاران را نظارت کرده و پشتیبانی می کنند.

چرا استخدام سالمند در الهیه را به پرستاران سپید گستر بسپاریم؟

ممکن است برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چرا بهتر است استخدام پرستار سالمند در الهیه را از مرکز خدمات پرستاری سپید گستر انجام دهیم.

سپید گستر مجموعه ای معتبر است که دارای مجوزهای رسمی از وزارت بهداشت است، کلیه پرستاران فعال در این مرکز افراد آموزش دیده و متخصصی هستند که به ارائه خدمات با کیفیت به سالمندان می پردازند، این مجموعه به صورت 24 ساعته برای پاسخگویی به سوالات شما در خدمت شما عزیزان بوده و تمامی خدمات پرستاران در این مجموعه توسط کارشناسان بررسی می شود.

پرستار سالمند در الهیه
پرستار سالمند در الهیه

استخدام پرستار سالمند در الهیه از سپید گستر

جهت ارتباط با کارشناسان مرکز سپید گستر، مشاوره رایگان با کارشناسان و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با استخدام پرستار از موسسه سپید گستر با شماره 02188928334 و سایر شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

وظایف پرستار سالمند در الهیه

مراقبت و نگهداری از سالمند در الهیه

مراقبت و نگهداری از سالمند در منزل از مهم ترین وظایف پرستار سالمند در الهیه است، پرستار باید به سلامت جسمانی و روانی سالمند رسیدگی کرده و به انجام چکاپ های دوره ای همچون انداره گیری فشار خون، قند خون، تزریقات و پانسمان زخم های سالمند بپردازد.

پرستار باید رابطه ای صمیمی با سالمند داشته باشد و او را درک کرده و به عنوان همراهی صبور در کنار او باشد.

پرستار سالمند در الهیه
پرستار سالمند در الهیه

رسیدگی به امور بهداشتی سالمند در الهیه

ممکن است سالمند توانایی انجام امور بهداشتی همچون استحمام، رفتن به توالت و… را نداشته باشد در نتیجه پرستار سالمند موظف است که سالمند را حمام کرده، به او در توالت رفتن کمک کند، موهای او را سلمانی کند، لباس های سالمند را شسته و تعویض کند.

در صورتی که سالمند دچار بی اختیاری ادرار و… باشد پرستار موظف است که سالمند را پوشک کرده و آن را تعویض کند.

رسیدگی به تغذیه سالمند در الهیه

پرستار سالمند وظیفه دارد که برای سالمند غذا و میان وعده سالم و مفید که با برنامه غذایی سالمند مطابقت داشته باشد تهیه کند، پرستار موظف است که سالمند را از خوردن میان وعده های غیر مفید منع کند.

پر کردن اوقات فراغت سالمند در الهیه

سالمندان همچون سایر افراد به حضور در اجتماعات و تفریحات نیاز دارند، پرستار موظف است که سالمند را در انجام امور تفریحی همچون آشپزی، کشاورزی، تماشای فیلم، حل جدول، بازی های فکری و… همراهی کند.

خدمات پرستار سالمند در الهیه

در موسسه سپید گستر خدمات متعددی ارائه داده می شود، که این نوع خدمات متناسب با نیاز فرد سالمند و خانواده او است، همچنین عواملی چون وضعیت جسمی و وضعیت روحی سالمند در ارائه این خدمات تأثیر گذار است، در ادامه برخی از خدمات را مطرح می کنیم:

پرستار سالمند در الهیه
پرستار سالمند در الهیه

خدمات درمانی سالمند

با توجه به اینکه اکثر سالمندان به بیماری های مختلفی مبتلا هستند، به خدمات درمانی احتیاج دارند، مرکز سپید گستر برای خدمات رسانی بهتر کادری از پرستاران متخصص و با تجربه در زمینه درمانی را تشکیل داده است، چرا که بهبود سالمندان و بهتر شدن وضعیت جسمی و روحی آن ها هدف این مرکز است.

 خدمات درمانی شامل تمام دستور العمل هایی می شود که پزشک متخصص سالمند تجویز کرده است، بنابراین پرستار با مشورت پزشک تمام این دستورالعمل ها را به درستی انجام می دهد.

خدمات بهداشتی سالمند

این نوع خدمات علاوه بر این که شامل نظافت فردی سالمند می شود بلکه شامل امور ضد عفونی کردن و رعایت نکات بهداشتی نیز می باشد چرا که سالمندان سیستم ایمنی پایینی دارند بنابراین نیاز به مراقبت بیش تری دارند و پرستار موظف است از ابتلا به بیماری پیشگیری کند.

انجام امور منزل سالمند

پرستار سالمند علاوه بر اینکه باید تمام امور مربوط به سالمند را انجام دهد باید امور مختلف منزل سالمند را نیز انجام دهد که این امور شامل نظافت نزل و تهیه غذا با بهترین مواد غذایی و با مشورت پزشک سالمند می باشد.

پرستار ساعتی و روزانه سالمند در الهیه

در صورتی که سالمند عزیز تان تنها برای چند ساعت و یا در طی روز به پرستار نیاز دارد می توانید پرستار ساعتی و روزانه استخدام کنید.

پرستار شبانه روزی سالمند در الهیه

در صورتی که سالمندتان توانایی انجام امور روزمزه خود را ندارد و به دلیل بیماری های حاد و مزمن به مراقبت های 24 ساعته و شبانه روزی نیاز دارد می توانید برای او سالمند شبانه روزی استخدام کنید، هزینه استخدام پرستار سالمند شبانه روزی بیشتر از پرستار روزانه و ساعتی می باشد.

پرستار سالمند در الهیه
پرستار سالمند در الهیه

جنسیت پرستار سالمند در الهیه

پیش از استخدام پرستار برای سالمند نظرات او را جویا شوید، اغلب سالمندان به دلایلی همچون مسائل اعتقادی و عرفی ترجیح می دهند که پرستارشان هم جنس خودشان باشد.

دستمزد پرستار سالمند در الهیه

هزینه و دستمزد پرستار سالمند در الهیه با توجه به تخصص پرستار، مدت زمان حضور او، شرایط و بیماری های سالمند، خدماتی که به سالمند ارائه می دهد متفاوت است، از دیگر مزایای استخدام پرستار از طریق مراکز خدمات پرستاری معتبر مشخص بودن تعرفه دستمزد پرستار از پیش است، از طریق تماس با مرکز سپید گستر می توانید در رابطه با هزینه و دستمرد پرستار اطلاعات کافی و لازمی کسب کنید.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 3
  1. سیدعلی بهشتی 1 سال قبل

    تشکر میکنم از شما بابت خدمات بی نظیری که در رابطه با سپید گستر
    و نگهداری از کودک ارائه میدید

  2. ملیکا همتیان 8 ماه قبل

    سلام من از خدمات شما برای پدرم استفاده کردم پرستاری که اومد خونمون خیلی مسئولیت پذیر و دلسوز بود خیلی ممنون از مرکز خوب شما

    1. sepidgostar 8 ماه قبل

      سلام وقتتون بخیر خیلی خوشحالیم از رضایت شما مشتری عزیز ممنون که نطرتان را با ما به اشتراک گذاشتید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید