پرستار سالمند در نواب در منزل

سپید گستر از معتبرترین مؤسسات نگهداری از سالمندان در منزل می باشد که این خدمت را با هدف آسایش و راحتی سالمندان عزیز و خانواده آن ها به بهترین شکل ممکن در سراسر مناطق 22 گانه تهران و کرج ارائه می کند، یکی از این خدمات، پرستار سالمند در نواب می باشد.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

پرستار سالمند در نواب

سالمندان، این اعضای عزیز خانواده ما در سنین حساس سالمندی به مراقبت هایی نیاز دارند که غالبا توسط پرستار سالمند رفع می شود، برخی از این سالمندان به دلیل ابتلای به بیماری ها یا کهولت سن و ناتوانی های جسمی حاصل آن، به مراقبت های تخصصی و پزشکی نیاز دارند.

نگهداری از سالمند در نواب در منزل
نگهداری از سالمند در نواب در منزل

برخی سالمندان هم از نظر جسمی در سلامت به سر می برند اما نیاز به همدم و همصحبت دارند، در تمام این موارد، پرستار سالمند ماهر و باتجربه، می تواند با صبر و مهربانی همدم سالمند باشد و در صورت نیاز مراقبت های پزشکی لازم را به انجام برساند و در مدیریت درمان بیماری های مزمنی همچون فشار خون و دیابت بسیار مؤثر واقع شود.

مراقبت از سالمند در نواب در منزل

مراقبت از سالمند در منزل در نواب یکی از خدمات موسسه سپید گستر می باشد، حقیقتاً سالمندان عزیز که از ارزشمندترین اشخاص هستند را نباید در دوران ناتوانی هایشان تنها گذاشت، با این وجود ممکن است امکان حضور مداوم افراد در کنار سالمند وجود نداشته باشد، به عنوان مثال همه اعضای خانواده شاغل باشند یا اینکه به دانشگاه و مدرسه بروند و…

با بهره بردن از خدمات بهداشتی مراقبت از سالمند در منزل، از این موضوع اطمینان خواهیم داشت که شخصی کار بلد، دلسوز و مسئولیت پذیر در کنار سالمند حضور دارد، در ضمن با این کار، منزلت و استقلال سالمند بیش از پیش حفظ می شود که این احساس استقلال، شادابی و انگیزه بیشتری را برای سالمند به دنبال خواهد داشت.

پرستار سالمند در نواب
پرستار سالمند در نواب

مزایای مراقبت از سالمند در منزل در نواب

  • با مراقبت از سالمند در منزل با استخدام پرستار سالمند در نواب، سالمند در محیط امن و آشنای خانه خود احساس امنیت و آسایش بیشتری خواهد داشت که این موضوع به حفظ سلامت روحی سالمند و در نتیجه سلامت جسمی او کمک خواهد کرد.
  • با مراقبت از سالمند در خانه ارتباط سالمند با دوستان و همسایگان ادامه پیدا می کند و در صورت مالکیت حیوان خانگی، این امر نیز ادامه خواهد داشت.
  • با بهره بردن از خدمات پرستاری از سالمند در نواب در خانه، امکان دریافت مراقبت خصوصی از سالمند به وجود می آید.
  • غذا خوردن در خانه و در صورت امکان در کنار سایر اعضای خانواده یکی از روحیه بخش ترین کارها برای سالمند می باشد که امکان آن با مراقبت از سالمند در منزل است که مهیا می شود.
  • در صورت استخدام پرستار ماهر سالمند، انجام اموری همچون تزریق سرم، آمپول و بررسی علائم حیاتی توسط او به انجام می رسد و
  • دیگر لزومی به مراجعه به مراکز درمانی نیست که این موضوع در هزینه ها و زمان نیز صرف جویی می کند.
پرستار سالمند در نواب
پرستار سالمند در نواب

 

استخدام پرستار سالمند در نواب از سپید گستر

نگهداری از سالمند امری حساس می باشد که باید توسط شخصی ماهر انجام شود، همچنین باید بر کار پرستار نظارت شود، در صورت عدم رضایت پرستاری دیگر جایگزین شود و…

این موارد زمانی اتفاق می افتد که پرستار سالمند را از مؤسسات معتبر ارائه کننده خدمات پرستاری استخدام کرد و نه با آگهی ها و از طریق دوست و آشنایان، سپید گستر با سال ها سابقه موسسه ای می باشد که با پرستاران آموزش دیده و مجرب همکاری می کند.

این موسسه بر روند انجام کار پرستار سالمند نظارت می کند، دارای مجوز های لازم وزارت بهداشت و نظام پرستاری می باشد و همواره از خدمات خود به صورت شبانه روزی پشتیبانی می کند.

پرستار سالمند در نواب
پرستار سالمند در نواب

وظایف پرستار سالمند در مراقبت از سالمند در نواب

شرح وظایف پرستار سالمند باید پیش از عقد قرار داد تعریف شود، معمولا این وظایف به توانایی سالمند در انجام امور و بیماری های او بستگی دارند، برخی از وظایف پرستار سالمند شامل موارد ذیل اند:

مراقبت از سلامت جسمی سالمند در نواب

پرستار سالمند در نواب وظیفه دارد تا علائم حیاتی همچون فشار خون و قند خون سالمند را در صورت نیاز بررسی کند، او برنامه غذایی سالم برای سالمند فراهم می آورد و مراقب است تا سالمند داروهایش را در زمان مناسب و به اندازه مقرر مصرف کند.

مراقبت از سلامت روانی سالمند در نواب

پرستار سالمند با وی همصحبتی می کند، در صورت توان سالمند او را به ورزش و شرکت در کلاس های مفید و پیدا کردن دوستانی جدید تشویق می کند و با او به پیاده روی می رود.

رسیدگی به وضعیت بهداشت فردی سالمند در نواب

کمک در استحمام، تعویض لباس، اصلاح و در خصوص سالمندانی که اختیار ادرار خود را ندارند، تعویض پوشک از جمله وظایف پرستار سالمند در نواب می باشند.

پرستار سالمند در نواب
پرستار سالمند در نواب

انجام امور منزل و امور بیرون از منزل

در صورت ذکر در شرح وظایف مراقب سالمند وظیفه دارد تا امور منزل، نظافت و پختن غذا را انجام دهد، همچنین رسیدگی به امور مالی و اداری سالمند نیز می تواند در این وظایف قرار گیرد.

ویژگی های مراقب سالمند در نواب

پرستاری از سالمند باید توسط شخصی انجام شود که مهارت های لازم درحوزه پرستاری و مراقبت را دارا باشد و یک پرستار خوب از ویژگی های زیر هم برخوردار می باشد:

  • احساس مسئولیت پذیری بالا
  • منظم و مرتب و پاکیزه
  • دقت و احتیاط بالا
  • متعهد
  • همراه و همدم
  • قابلیت انجام واکنش مناسب در زمان های بحرانی
  • سلامت جسمی و قدرت فیزیکی مناسب

پرستار روزانه سالمند در نواب

برخی از افراد تنها در ساعاتی از روز که در محل کارشان هستند امکان مراقبت از سالمند را ندارند که در این زمان استخدام پرستار روزانه می تواند یاری رسان افراد باشند.

پرستار سالمند در نواب
پرستار سالمند در نواب

نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل در نواب

امکان استخدام پرستار به صورت شبانه روزی یا همان تمام وقت نیز از موسسه سپید گستر وجود دارد که پرستاران ما به صورت مداوم در منزل سالمند حاضرند و از آن ها مراقبت می کنند.

برای ارتباط با سپید گستر جهت استخدام پرستار سالمند در نواب باید چه کاری انجام دهیم؟

برای تماس با موسسه سپید گستر تنها کافی است با شماره تلفن 02188928336 در هر ساعت از شبانه روز تماس بگیرید و پس از توضیح وضعیت سالمند خود برای کارشناس، از او مشاوره بگیرید تا پرستار سالمند به صورت آزمایشی به منزل شما اعزام شود.

پس از دوران آزمایشی، در صورت رضایت می توانید با موسسه قرارداد تنظیم نمایید، ضمنا پس از عقد قرارداد، به طور 24 ساعته از پشتیبانی برخوردار می شوید.

دستمزد و هزینه پرستار سالمند در نواب

قیمت پرستار سالمند در منزل در نواب تهران با توجه به عوامل متفاوتی محاسبه می شود، به عنوان مثال اینکه سالمند در انجام امور خود چقدر توانایی دارد و مبتلا به بیماری هست یا خیر، همچنین سابقه و تحصیلات مراقب سالمند نیز در حقوق نگهداری از سالمند مؤثر می باشند.

عامل دیگر مؤثر در دستمزد پرستار سالمند ساعات کاری اوست و اینکه او به صورت روزانه یا شبانه روزی استخدام شده است، در مجموع تمامی هزینه های در مرکز سپید گستر مطابق نرخ مصوب نظام پرستاری و منصفانه حساب می شوند.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 5
  1. محمدحسن فتاحی 1 سال قبل

    شما پیج اینستا هم دارین؟

  2. کریم باستانی 1 سال قبل

    از مجموعه شما سی پپ اجاره کردم برای دوره درمانم واقعا خدماتتون بی نظیر و با کیفیت بود

  3. حبیب طالبی 1 سال قبل

    خواستم تشکر کنم از شما پرستار سالمند مادرم خیلی خانم زحمتکش و صبوری هستن

  4. عاطفه نصری 2 ماه قبل

    سلام وقت تان بخیر، مدتی است که مادر و پدر همسرم برای کارهای خانه شان به کمک نیاز دارند، می خواستم بپرسم پرستار شیفتی هم دارید که یک روزها صبح ها و یک روزها عصر بهشان سر بزند و کمک کند؟

    1. sepidgostar 2 ماه قبل

      سلام و عرض ادب، وقت شما هم بخیر بله لطفا جهت استخدام پرستار سالمند با شماره های درج شده در سایت بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید