پرستار سالمند در محمودیه در منزل

مراقبت از سالمندان معمولاً توسط خانواده و عزیزان آن ها صورت می گیرد، اما در بسیاری از موارد، این کار به صورت حرفه‌ای نیاز به پرستاران متخصص دارد، اگر فرد سالمند نمی ‌تواند امور روزمره خود را به درستی انجام دهد، پرستار سالمند در محمودیه در منزل می‌تواند به عنوان یک نیروی حرفه‌ ای با سابقه کافی و توانایی در انجام مراقبت‌های پزشکی، بهداشتی و روانی مورد استفاده قرار گیرد.

دسترسی به خدمات پرستاری در خانه از طریق پرستار سالمند در محمودیه در منزل، می ‌تواند زندگی فرد سالمند را با استقلال و راحتی بیشتری بهبود بخشد این خدمات شامل کمک در انجام تمرینات فیزیکی، امور دارویی، بررسی وضعیت سلامتی جسم فرد سالمند و انجام تمام دستورات پزشکی است.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

مزیت دیگری از داشتن پرستار سالمند در منزل، این است که فرد سالمند به عنوان یک عضو خانواده، توجه بیشتری به دیگر اعضای خانواده و اطرافیان خود خواهد کرد که می‌تواند روابط را بهبود بخشد و حس اعتماد به نفس فرد سالمند را افزایش دهد.

پرستار سالمند در محمودیه
پرستار سالمند در محمودیه

پرستار سالمند در محمودیه

یکی از مسئولیت‌های اصلی پرستار سالمند در منزل، توجه و مراقبت مستمر از سلامت فرد سالمند است که این شامل نظافت و بهداشت شخصی، دارو دادن به سالمند، ارائه برنامه غذایی مناسب و برنامه فعالیت‌های فیزیکی از جمله پیاده روی است پرستار باید با برنامه ‌ریزی مناسب برای آموزش فرد سالمند در ارتباط با این موضوعات، سلامت و ایمنی شخص سالمند را قرار دهد.

همچنین، پرستار باید به شرایط روانی شخص سالمند نیز توجه کند و برای احساسات فرد احترام قائل شود، برای برقراری ارتباط، پرستار باید برای فرد سالمند وقت کافی بگذارد و با او صحبت کند، این صحبت‌ها می‌توانند شامل گذشته و ذکر خاطرات باشد که می‌تواند فرد را شاد کند و روحیه او را بهبود بخشد به طور کلی، پرستار باید در همه جنبه‌های سلامت و رفاه فرد سالمند توجه کند و در مشکلات و موارد اضطراری با دقت و بدون تأخیر به وظایف خود عمل کند.

وظایف پرستار سالمند در محمودیه در منزل

پرستار سالمند در منزل وظایف متعددی را به عهده دارد همچنین برای رفاه بیشتر فرد سالمند امور دیگر مثل انجام امور منزل را نیز انجام می دهد که در این صورت علاوه بر خدمات رسانی به فرد سالمند به خانواده فرد سالمند نیز خدمات رسانی می کند.

پرستاران با توجه به میزان تخصص، نوع تخصصشان و وضعیت جسمی و روحی فرد وظایف متعددی دارد که این وظایف را سالمند و خانواده سالمند با مشورت پزشک تعیین می کنند چرا که فرد سالمند با توجه به گذر زمان و فعالیت هایی که تا کنون انجام داده است دارای بیماری های سنین میانسال اند بنابراین باید تحت نظر پزشک متخصص در زمینه بیمارشان باشند، در ادامه به برخی از وظایف پرستار سالمند اشاره می کنیم.

پرستار سالمند در محمودیه
پرستار سالمند در محمودیه
  • نظارت و بررسی متداول از وضعیت جسمی فرد سالمند
  • بررسی علائم حیاتی فرد سالمند به صورت مداوم
  • ارائه گزارشی از وضعیت جسمی و روحی فرد سالمند به پزشک معالج فر همچنین خانواده و عزیزان او
  • انجام امور تزریقات و پانسمان زخم فرد سالمند در منزل در محمودیه
  • انجام امور نظافت شخصی و نظافت منزل فرد سالمند
  • کمک به سالمند جهت انجام امور روزمره ای که توانایی انجام آن را ندارد
  • ارائه برنامه غذایی و تهیه غذا برای سالمند
  • دارو دادن به سالمند در زمانی که پزشک معالج تعیین کرده است
  • انجام تمام امور منزل فرد که شامل نظافت و تهیه غذا می شود و کمک به خانواده فرد سالمند در صورت لزوم
  • بررسی فشار خون و قند خون فرد سالمند به صورت مداوم
  • ارائه خدمات ماساژ در منزل جهت کمک به سالمند و تسکین درد او
  • کمک به سالمند جهت انجام تمرینات ورزشی
  • آموزش تمرینات فیزیوتراپی به فرد سالمند که دکتر معالج تجویز کرده است
  • پیاده روی با سالمند به صورت مداوم
  • جلوگیری از بیمار شدن فرد سالمند
  • مراقبت از سالمند در هنگام ابتلا به بیماری های فصلی
  • هم صحبتی با فرد میانسال جهت جلوگیری از افسردگی و بیماری های روحی روانی
  • تلاش برای از بین بردن حس تنهایی فرد
پرستار سالمند در محمودیه
پرستار سالمند در محمودیه

مزایای پرستار سالمند در محمودیه در منزل

پرستاری سالمندان در منزل، یکی از بهترین گزینه ها برای جلوگیری از بستری شدن آن ها در بیمارستان ها یا خانه سالمندان جهت مراقبت از سالمندان است، پرستار سالمند در محمودیه، به آن ها این امکان را می دهد که در محیط خانه خود بمانند و زندگی خود را به شکل مستقل و مؤثری ادامه دهند.

با داشتن یک پرستار در خانه، سالمندان می توانند از خدمات پزشکی 24 ساعته بهره مند شوند، همچنین مراقبت های پزشکی شخصی شامل تزریقات، خون گیری، پانسمان دیگر خدمات مرتبط با سلامتی نیز در دسترس آن ها خواهد بود.

در پرستاری سالمند در خانه، این پرستاران می توانند با اشخاص سالمند در خانه هاشان ارتباط برقرار کنند، این مزیت به دلیل ویژگی های اخلاقی پرستاران است که در کمک به سالمندان در تأمین نیازهای روزانه ی غذا، نظافت و حرکت، اهمیت دارد، در این روش از بهترین راه حل ها برای رفع نیاز سالمند و مراقبت از سالمند است و به آن ها کمک می کند که تحت مراقبت با کیفیت، راحت و احساس رضایت از بودن در محل خانگی خود داشته باشند.

پرستار سالمند در محمودیه
پرستار سالمند در محمودیه

زمان کاری پرستار سالمند در محمودیه در منزل

پرستاران متخصص مرکز پرستاری سپید گستر به صورت شبانه روزی، روزانه و ساعتی به سالمندان در محدوده محمودیه خدمات رسانی می کنند این مدت زمان را شما با توجه به نیازتان با مشورت پزشک معالج تعیین می کنید همچنین می توانید پرستار را به صورت مدتی و یا مادام العمر استخدام کنید.

هزینه دستمزد پرستار سالمند در محمودیه در منزل

با توجه به هزینه بالا خانه سالمندان و عدم رسیدگی مناسب هزینه جهت استخدام پرستار سالمند در منزل بسیار مقرون به صرفه تر است که این میزان دستمزد ثابت است و توسط وزارت بهداشت تصویب می شود ولی به وظایف، نوع خدمات و وضعیت جسمی و روحی سالمند نیز بستگی دارد همچنین مدت زمان حضور پرستار در منزل و نحوه اخذ قرار داد که می تواند مدتی و یا مادام العمر باشد نیز از عوامل تأثیر گذار بر روی حقوق پرستار سالمند در منزل است.

پرستار سالمند در محمودیه
پرستار سالمند در محمودیه

استخدام پرستار سالمند در محمودیه موسسه پرستاری سپید گستر

موسسه پرستاری سپید گستر برای رفاه بیشتر سالمندان خدمات پرستار سالمند در محمودیه را قرار داده است که شما می توانید با تماس به شماره 02188928336 از پشتیبانی این مرکز به صورت 24 ساعته استفاده کنید همچنین این مرکز دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت است بنابراین شما می توانید با خیال راحت از خدمات این مرکز استفاده کنید چرا که این مرکز پرستاران متخصص، مجرب و با سابقه کاری درخشان را در اسرع وقت به محل زندگی شما اعزام می کند و به صورت مداوم بر روی روند کار پرستاران خود نظارت دارد.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 7
  1. علی منصوری 1 سال قبل

    من شرکت شمارو به همه کسایی که دارن نظرات را میخونن و میبینن پیشنهاد می کنم

    1. sepidgostar 1 سال قبل

      نظر لطف شماست جناب منصوری عزیز

  2. مرتضی مرادی 1 سال قبل

    خداقوت میگم به پرستای زحمت کش شرکتتون به خصوص خانم امجدی که بهترین پرستار بودن برای مادرم

  3. مریم صامتی 10 ماه قبل

    سلام آیا خدمات پرستاری از سالمند پوشکی رو در محمودیه دارید؟

    1. sepidgostar 10 ماه قبل

      با سلام و عرض احترام
      بله پرستاران سالمند مجموعه ما خدمات مراقبت از سالمند پوشکی را نیز ارائه می کنند، برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشنایان ما تماس بگیرید.

  4. منصوره رجایی 2 هفته قبل

    سلام خواستم از خدمات مجموعه خوب تون تشکر کنم هم از کارهای پرستار راضیم و هم از پاسخگویی پشتیبانی تون

    1. sepidgostar 2 هفته قبل

      عرض ادب و احترام ممنون از شما و نظر مثبت تون، خیلی خوشحالیم که از خدمات مجموعه مون رضایت داشتید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید