پرستار سالمند در کرج در منزل

موسسه خدمات پرستاری سپید گستر با همکاری کادر پرستاری متخصص و آموزش دیده به ارائه خدمات مراقبتی و پرستاری سالمند در کرج به صورت ساعتی، روزانه و شبانه روزی می پردازد، استخدام پرستار سالمند در کرج را از مرکز ما انجام دهید.

پرستار سالمند در کرج

بسیاری از سالمندان به دلایل بیماری های حاد و مزمی که در این دوران به آن ها مبتلا می شوند و به دلیل ناتوانی در انجام امور، نیاز به مراقبت و پرستاری دارند، امروزه اعضای خانواده ها به دلیل مشغله های بسیار، برای مراقبت از سالمندان زمان کافی ندارند.

در صورت نیاز به پرستار سالمند در منزل در کرج با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا پرستاران در کوتاه ترین زمان ممکن اعزام شده و به ارائه خدمات مراقبتی در منزل بپردازند.

نگهداری از سالمند در کرج
نگهداری از سالمند در کرج

مراقبت از سالمند در منزل در کرج

خدمات نگهداری از سالمند در منزل یکی از خدمات موسسه سپید گستر است که به منزله افزایش آسایش و راحتی سالمندان عزیز و خانواده های آنان ارائه شده است.

این خدمات توسط مراقبانی آموزش دیده و مجرب ارائه می شود و شامل طیف وسیعی از خدمات مراقبتی، پرستاری، درمانی، نظافتی و… می باشد.

چرا پرستار سالمند را از موسسه خدمات پرستاری سپید گستر انتخاب کنیم؟

  1. موسسه سپید گستر مرکز معتبر و دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان است.
  2. تمامی پرستاران مشغول در این موسسه افراد متخصص و با سابقه هستند.
  3. کلیه پرستاران و کادر فعال در مجموعه احراز هویت شده اند.
  4. خدماتی که توسط پرستاران این مجموعه انجام می شود از بالاترین کیفیت برخوردار هستند.
  5. عملکرد نیروهای کادر درمان به طور مداوم و دائم بررسی می شود.
  6. موسسه دارای پشتیبانی 7 روزه و 24 ساعته می باشد.
  7. دستمزد پرستاران در موسسه سپید گستر مطابق با تعرفه های رسمی محاسبه می شود.
  8. موسسه سپید گستر به صورت ساعتی، روزانه و شبانه روزی به ارائه خدمات در کرج می پردازد.
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

مشاوره رایگان با کارشناسان موسسه سپید گستر کرج

امروزه عدم زمان کافی و عدم آگاهی افراد با بیماری های شایع سالمندان، آن ها را در رابطه با مراقبت و نگهداری از افراد مسن در منزل دچار چالش های بسیاری کرده است.

در صورتی که برای نگهداری والدین و عزیزان سالمند خود در منزل به پرستاران مجرب و با تجربه نیاز دارید و هیچ گونه اطلاعاتی در رابطه با مراکز خدمات پرستاری و مراقبت از سالمند در منزل ندارید با کارشناسان موسسه سپید گستر تماس بگیرید تا اطلاعات کافی را در اختیارتان قرار دهند.

پرستار سالمند در کرج
پرستار سالمند در کرج

استخدام پرستار سالمند در منزل در کرج

جهت رضایت خاطر مشتریان گرامی امکان استخدام پرستار سالمند در کرج و در منزل از موسسه سپید گستر به صورت ساعتی، روزانه و شبانه روزی وجود دارد، در صورت نیاز به دریافت خدمات مراقبتی سالمند با موسسه سپید گستر تماس بگیرید.

چگونه پرستار سالمند مناسب انتخاب کنیم؟

جهت انتخاب و استخدام پرستار سالمند در کرج در منزل نیازهای خود و سالمندتان را مشخص کرده و مطابق با آن ها با تعدادی از پرستاران مصاحبه کرده و بهترین پرستار را انتخاب کنید.

وظایف پرستار سالمند در منزل در کرج

پرستار سالمند در کرج
پرستار سالمند در کرج

مزایای استخدام پرستار سالمند در کرج

  • سالمندان زندگی در منزل شخصی خودشان را به زندگی در مراکز مراقبتی ترجیح می دهند و با زندگی در منزل خودشان آرامش و امنیت بیشتری را تجربه می کنند.
  • مراقبت در منزل به صورت شخصی و کاملاً خصوصی برای سالمند انجام می شود.
  • عزت نفس سالمند با زندگی در منزل شخصی اش حفظ شده و احساس استقلال بیشتری می کند.
  • نگهداری از سالمند در منزل شخصی اش هزینه کمتری نسبت به سپردن او به خانه سالمندان دارد.
  • ملاقات از سالمند در منزل شخصی اش در همه زمان ها امکان پذیر است اما در خانه سالمندان محدود به زمان ها و روزهای خاصی است.

سپید گستر در کدام یک از مناطق کرج به ارائه خدمات پرستاری می پردازد؟

کادر ویژه موسسه سپید گستر به ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی در تمامی نقاط استان البرز و کرج می پردازد، در صورت سکونت در هر یک از مناطق عظیمیه، مهرشهر، گلشهر، مهرویلا، فردیس و… یا شهرهای اطراف کرج با شماره 02188928336 و سایر شماره های های درج شده در سایت تماس بگیرید تا به صورت کامل راهنمایی شوید.

پرستار سالمند در کرج
پرستار سالمند در کرج

نگهداری از سالمند شبانه روزی در کرج در منزل

برخی از سالمندان هستند که به مراقبتی تمام وقت و 24 ساعته نیاز دارند اما خانواده های آن ها امکان مراقبت از والدین خود را ندارند، این خانواده ها نیاز دارند تا پرستار سالمند را به صورت شبانه روزی و 24 ساعته استخدام کنند.

سالمندانی که به بیماری های حاد مبتلا هستند و یا اینکه به تنهایی زندگی می کنند با استخدام یک پرستار یا مراقب سالمند شبانه روزی احساس تنهایی نخواهند کرد و به بهترین شکل مراقبت خواهند شد.

پرستار روزانه سالمند در کرج

کهنسالان دیگر نیز هستند که در نزد خانواده خود زندگی می کنند اما به دلیل اینکه اعضای خانواده شاغل اند در ساعاتی از روز تنها می مانند و کسی نیست تا از آن ها مراقبت کند، در این مواقع استخدام پرستار سالمند روزانه در کرج می تواند اقدامی موثر باشد.

پرستار سالمند در کرج
پرستار سالمند در کرج

پرستار سالمند پاره وقت در کرج

در مواردی هم افراد خود از والدین شان مراقبت می کنند اما در مقاطع زمانی خاص امکان مراقبت از آن ها را ندارند، می توانند پرستار سالمند نیمه وقت استخدام کنند.

استخدام پرستار خانم و آقا در منزل کرج

با توجه به شرایط سالمندتان می توانید جنسیت پرستار را خودتان انتخاب کنید، پرستار خانم و پرستار آقا هر دو دارای تخصص و تجربه کافی می باشند و استخدام هر یک از آن ها به شرایط سالمند و خودتان بستگی دارد.

ویژگی های لازم برای پرستار سالمند خوب در کرج

پرستار سالمند علاوه بر تخصص و مهارت کافی در مراقبت از سالمند باید از ویژگی های ذیل برخوردار باشد:

  • نظم و انضباط
  • توانایی فیزیکی
  • انعطاف پذیری
  • توانایی و قدرت فیزیکی
  • توانایی عکس العمل سریع و مناسب
پرستار سالمند در کرج
پرستار سالمند در کرج

پرستاری از سالمندان با بیماری های شایع در کرج

پرستاری از سالمند مبتلا به زخم بستر

زخم بستر یکی از بیماری های ناخوشایند است که در سالمندان و افرادی که توانایی حرکت و تحرک ندارند در اثر عدم گردش هوای کافی و اصطکاک پوست به وجود می آید، این زخم معمولاً در اعضایی همچون باسن، استخوان دنبالچه، مچ پا و پاشنه پا مشاهده می شود.

در صورتی که سالمندتان مبتلا به این بیماری است و نیاز به مراقبت و پرستاری دارد می توانید از پرستاران موسسه سپید گستر کمک بگیرید.

پرستاری از سالمند مبتلا به آلزایمر

آلزایمر یا زوال عقل یکی از شایع ترین بیماری های دوران سالمندی است که موجب فراموشی در افراد سالمند می شود، بسیاری از افراد سالمندی که به این بیماری مبتلا هستند نیاز به پرستار دارند تا دچار مشکلات خطرناکی نشوند.

پرستاری از سالمند سکته مغزی

بسیاری از افراد سالمند در این دوران از زندگی شان دچار سکته مغزی می شوند که این اتفاق تأثیرات منفی بسیاری در مغز و سایر اندام های بدن دارد و این افراد را به مراقبت های تخصصی و ویژه نیازمند می کند.

پرستاری از سالمند ویلچری

بسیاری از سالمندان به دلایلی همچون سکته و انواع اختلالات حرکتی از جمله آرتروز به استفاده از ویلچر نیاز پیدا می کنند، مراقبت و نگهداری از سالمندان ویلچری دارای چالش های بسیاری است، پرستاران موسسه سپید گستر آماده ارائه انواع خدمات تخصصی پرستاری از سالمندان ویلچری هستند.

پرستار سالمند در کرج
پرستار سالمند در کرج

پرستاری از سالمند پوشکی در کرج

امور پوشک کردن سالمندان نکات زیادی دارد که پرستار سالمند پوشکی باید از آن ها کاملا آگاه باشد، همچنین باید اصول تعویض پوشک و نظافت سالمند را به درستی انجام دهد تا سالمند آرامش داشته باشد.

قیمت پرستار سالمند در منزل در کرج

هزینه استخدام پرستار سالمند در کرج به عوامل متعددی از جمله وضعیت جسمانی و روانی سالمند، ساعت کاری پرستار در منزل، بیماری های سالمند، انجام امور نظافتی منزل و… بستگی دارد.

جهت اطلاع دقیق از هزینه های خدمات مراقبتی و پرستاری از سالمند در کرج با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 5
  1. عباس حبیبی 1 سال قبل

    امکان نگهداری همزمان یک سالمند و یک کودک توسط یک پرستار وجود دارد؟

  2. میثم علیپور 1 سال قبل

    هزینه خدماتتون چطوری محاسبه میشه؟

  3. محمدتقی مهرابی 1 سال قبل

    خواستم تشکر کنم از شما پرستار سالمند مادرم خیلی خانم زحمتکش و صبوری هستن

  4. مبین شایسته 3 ماه قبل

    سلام وقت بخیر قیمت پرستاری از سالمند در منزل چقدر هست؟

    1. sepidgostar 3 ماه قبل

      عرض ادب و احترام، قیمت پرستار سالمند به عوامل مختلفی از جمله شرایط و وضعیت سالمند، تخصص پرستار، خدماتی که پرستار ارائه می دهد و… بستگی دارد، در هر صورت هزینه های مراقبت و نگهداری از سالمند در کرج مطابق نرخ های تعیین شده توسط وزارت بهداشت دریافت شده و کاملا منصفانه می باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید