پرستار سالمند در دروس در منزل

سالمندان عزیزان و افراد با ارزش زندگی ما هستند که ممکن است به دلیل کهولت سن و بیماری توانایی انجام امور را از دست بدهند، در صورتی که ساکن دروس هستید و برای مراقبت و نگهداری از والدین و سالمندان عزیزتان به پرستار سالمند در دروس نیاز دارید همراه ما باشید.

این روزها بسیاری از افراد به دلیل مشغله هایی که دارند توانایی مراقبت و نگهداری از عزیزان سالمند خود را در منازل ندارند، از این جهت یافتن پرستار معتمد و آموزش دیده یکی از دغدغه های اصلی افراد است.

وظایف پرستار سالمند در دروس

پرستار سالمند در دروس در منزل
پرستار سالمند در دروس در منزل

مراقبت و نگهداری از سالمند در دروس

از آن جایی که سالمندان به دلیل بیماری های حاد و مزمن بسیاری از توانایی های خود همچون توانایی های حرکتی شان را از دست داده اند و ممکن است دچار بیماری هایی همچون زوال عقل و فراموشی شوند توصیه می شود که از آن ها نگهداری و مراقبت کنید.

در صورتی که به دلیل مشغله های کاری توانایی مراقبت و نگهداری از سالمندان و عزیزان خود را ندارید می توانید برای شان پرستار سالمند در دروس استخدام کنید.

پرستار سالمند در دروس
پرستار سالمند در دروس

مزایای ستخدام پرستار سالمند در دروس

پرستار از سالمند در منزل مراقبت و نگهداری می کند، پرستار داشتن در منزل به حفظ استقلال سالمند کمک می کند، پرستار داشتن در منزل به افزایش عزت نفس سالمند کمک می کند، پرستار وضعیت سلامت جسمانی و روانی سالمند را بررسی و پیگیری می کند و…

استخدام پرستار سالمند در دورس

امکان استخدام پرستار سالمند در دروس از دو طریق شخصی و استخدام از مراکز خدمات پرستاری وجود دارد، که مزایا و معایب هر یک از روش ها را در ادامه ذکر خواهیم کرد.

استخدام پرستار سالمند در دروس به صورت شخصی

برخی از افراد جهت کاهش هزینه های استخدام پرستار ترجیح می دهند که پرستار را از طریق آگهی ها، معرفی های دوستان و آشنایان و افرادی از شهر های دیگر استخدام کنند، این نوع استخدام دارای معایب بسیاری است که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

پرستار سالمند در دروس
پرستار سالمند در دروس

با استخدام این افراد نمی توانید اطلاعات کاملی از سوابق پرستار و تخصص های او داشته باشید، نظارتی روی عملکرد پرستار صورت نمی گیرد، از سوء پیشینه پرستار اطلاعی نخواهید داشت، امکان ترک کار توسط پرستار وجود دارد، ممکن است پرستار از بیماری های سالمند اطلاعات کافی نداشته باشد.

استخدام پرستار سالمند در دروس از مراکز خدمات پرستاری مجاز

استخدام پرستار سالمند در دروس از طریق مراکز خدمات پرستاری معتبر روش دوم می باشد، با این کار خیال تان آسوده خواهد بود که پرستاران آموش دیده اعزام می شوند.

با استخدام پرستار از مراکز خدمات پرستاری از مدرک تحصیلی، سابقه پرستار و سوء پیشینه پرستار اطلاعات کافی به دست می آورید، فعالیت پرستاران در مراکز معتبر توسط کارشناسان نظارت می شود.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

استخدام پرستار سالمند در دروس از سپید گستر

سپید گستر مرکز خدمات پرستاری معتبر در تهران است که دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان بوده و به اعزام پرستاران کاربلد، متخصص و با تجربه به منازل می پردازد.

کلیه خدماتی که توسط پرستار سالمند این مرکز در دروس در منزل انجام می شود توسط کارشناسان مرکز نظارت می شود و پرستاران مشغول در این مجموعه دارای سوابق تکمیلی می باشند.

ارتباط با سپید گستر برای استخدام پرستار سالمند در دروس

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره با کارشناسان مجموعه و درخواست پرستار سالمند در دروس از مرکز خدمات پرستاری سپید گستر می توانید با شماره 02188928336 و سایر شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

وظایف پرستار سالمند در دروس

مهم ترین وظیفه پرستار سالمند در دروس مراقبت و نگهداری از سالمند در منزل است، پرستار سالمند در دروس دارای وظایف متعدد و مختلفی است که در ادامه آن ها را معرفی خواهیم کرد.

ضمن اینکه وظایف پرستار با توجه به شرایط و وضعیت سالمند متغیر است و عواملی همچون بیماری های سالمند، دلیل نیاز او به پرستار و… در مسئولیت و وظایف پرستار تاثیر گذار هستند.

پرستار سالمند در دروس
پرستار سالمند در دروس

رسیدگی به سلامت جسمانی سالمند در دروس

  • کمک به سالمند برای انجام ورزش
  • انجام تزریقات و پانسمان برای سالمند
  • ماساژ و انجام نرمش های فیزیوتراپی
  • چک کردن میزان فشار خون و قند خون سالمند
  • دادن داروهای تجویز شده به سالمند در زمان مشخص

رسیدگی به سلامت روانی سالمند در دروس

  • هم صحبتی با سالمند
  • توجه به حرف های سالمند
  • انجام فعالیت های مناسب و سرگرم کننده
  • عدم تنها گذاشتن سالمند در منزل
  • انجام خدمات باغبانی، تماشای فیلم و…

رسیدگی به بهداشت سالمند در دروس

  • حمام کردن سالمند
  • اصلاح و سلمانی موهای سالمند
  • شستشو و تعویض لباس های سالمند
  • انجام بهداشت فردی سالمند
  • پوشک کردن سالمند در صورت نیاز

رسیدگی به تغذیه سالمند در دروس

  • تهیه غذا و میان وعده سالم و مقوی
  • تهیه غذا بر اساس رژیم غذایی سالم
  • رعایت رژیم غذایی سالمند
  • غذا دادن به سالمند
  • جلوگیری سالمند از مصرف مواد غذایی مضر

انجام امور منزل در دروس

  • نظافت و گردگیری منزل
  • جارو زدن خانه سالمند
  • مرتب کردن لباس های سالمند
  • نظافت سرویس بهداشتی و حمام
پرستار سالمند در دروس
پرستار سالمند در دروس

استخدام پرستار سالمند در دروس چه فوایدی دارد؟

با استخدام پرستار سالمند در منزل به بیمار کمک می کنید که در خانه خود زندگی کند، زندگی کردن سالمندان در منزل شخصی شان موجب حفظ استقلال شان شده و اعتماد به نفس شان را افزایش می دهد، چرا که آن ها تصور می کنند با انتقال به خانه سالمندان آواره می شوند.

این کار به سالمند کمک می کند که با حال و روحیه بهتری در منزل خود زندگی کرده و از افسردگی سالمند جلوگیری می کند.

استخدام پرستار سالمند شبانه روزی در دروس

برخی از سالمندان به دلیل شرایط و وضعیت شان به مراقبت های 24 ساعته و شبانه روزی نیاز دارند، سالمندانی که به تنهایی زندگی می کنند و یا سالمندانی که دچار بیماری های حاد و مزمن هستند به پرستار 24 ساعته نیاز دارند، پرستار سالمند همچون اعضای خانواده در منزل مستقر شده و به ارائه خدمات تخصصی می پردازند.

استخدام پرستار سالمند شبانه روزی در دروس چه مزایایی دارد؟

استخدام پرستار شبانه روزی در دروس موجب احساس امنیت و آرامش سالمند شده و پرستار می تواند خدمات تخصصی بیشتری را ارائه دهد، با این امکان خیال تان از بابت سالمند در منزل آسوده خواهد بود و نگران تنهایی عزیز خود نباشید.

جنسیت پرستار سالمند در دروس

برای استخدام پرستار سالمند نظر او را در رابطه با جنسیت پرستارش جویا شوید، از آن جایی که برخی از سالمندان به دلایلی همچون اعتقادات شان یا شرایط شان همچون نیاز به پوشک شدن، نیاز به پانسمان شدن و… دارند توصیه می شود جهت آسودگی خیال سالمندان و راحتی آن ها پرستاری که خودشان راحت تر هستند را استخدام کنید.

پرستاران فعال خانم و آقا در مجموعه سپید گستر فعالیت می کنند که میتوانید آن ها را با توحه به شرایط و نیاز والدین تان اتسنخدام کنید.

پرستار سالمند در دروس
پرستار سالمند در دروس

استخدام پرستار سالمند ارزان در دروس

از آنجایی که سپید گستر دارای مجوزهای رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است، هزینه ها و تعرفه های استخدام پرستار سالمند در دروس تحت نظر وزارت بهداشت بوده و کاملا منصفانه هستند.

ضمن این که عواملی نظیر مهارت پرستار، ساعت فعالیت او، وظایف پرستار، بیماری های سالمند و… در دستمزد پرستار تاثیر گذارند.

آدرس : تهران، میدان ولیعصر، خیابان کریمخان، ابتدای خیابان حافظ، نبش کوچه هورچهر، پلاک2 طبقه 4، واحد7 

شماره تلفن : 02188928334

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 4
  1. رحیم پناهی 1 سال قبل

    خواستم تشکر کنم از شما پرستار سالمند مادرم خیلی خانم زحمتکش و صبوری هستن

  2. مهرداد سعادت 1 سال قبل

    امکان استخدام یک پرستار برای دو کودک در یک منزل وجود دارد؟

  3. پریا جعفری 5 ماه قبل

    از مرکز شما برای پدربزرگم پرستار استخدام کردیم واقعا مسئولیت پذیر و باتجریه هستند و خیلی کمک حال خانواده اند، ممنون از شما

    1. sepidgostar 5 ماه قبل

      عرض ادب و احترام خیلی خوشحالیم که از خدمات پرستار مجموعه ما رضایت دارید موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید