امروزه بسیاری از والدین به دلیل مشغله های کاری، تحصیلی و… توانایی مراقبت و نگهداری از کودکان شان در منزل را ندارند، یکی از روش های مراقبت از کودکان در منزل استخدام پرستار است، انتخاب پرستار متخصص و مورد اعتماد در منزل یکی از دغدغه های اصلی والدین امروزی است.

در صورتی که ساکن ونک هستید و برای مراقبت و نگهداری از کودک تان در منزل به پرستار نیاز دارید می توانید پرستار کودک در ونک را از مرکز خدمات پرستاری سپید گستر استخدام کنید.

پرستار کودک در ونک
پرستار کودک در ونک

پرستار کودک در ونک

پرستار کودک فردی متخصص و آموزش دیده است که از طریق بهره گیری از جدید ترین متدهای تربیتی مطابق با اهدافی که والدین تعیین کرده اند، به رشد و تربیت کودک می پردازد.

پرستار از طریق ایجاد رابطه ای دوستانه و صمیمی در محیطی امن و آشنا در منزل تان از کودک مراقبت و نگهداری می کند و به ارائه خدمات تخصصی مراقبتی و آموزشی کودک می پردازد.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

چرا پرستار کودک در ونک را از سپید گستر استخدام کنیم؟

پرستار کودک در ونک
پرستار کودک در ونک

مرکز خدمات پرستاری سپید گستر در ونک

سپید گستر موسسه خدمات پرستاری مجاز و معتبر است که به ارائه خدمات مراقبتی از کودک در تمامی مناطق 22 گانه تهران می پردازد.

برای استخدام پرستار کودک در ونک از موسسه خدمات پرستاری سپید گستر با شماره 02188928335 و سایر شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

خدمات پرستاری ارائه شده در ونک

پرستاران کودک در ونک در سه دسته مادریار، کودک یار و روانشناس کودک به ارائه خدمات تخصصی به کودک می پردازند، هر یک از این پرستاران به ارائه خدمات ویژه و تخصصی پرداخته که با توجه به نیازهای والدین و کودکان استخدام می شوند.

پرستار کودک در ونک
پرستار کودک در ونک

مادریار

پرستاران و مراقبانی که تجربه مادری و کار با نوزادان را دارند در این دسته جای می گیرند، این پرستاران افراد با تجربه ای هستند که از تمامی نیازهای کودکان در دوره های مختلف رشدشان آگاهی دارند و به مادران در امور منزل کمک می کنند، مادریاران تخصص دانشگاهی نداشته و هیچ گونه خدمات تخصصی به کودک ارائه نمی دهند.

کودک یار

این پرستاران دارای مدرک کودکیاری بوده و دوره های مورد نیاز را پشت سر گذاشته اند، کودک یاران زمان زیادی را همراه کودک سپری می کنند و امور خصوصی مربوط به کودکان را انجام می دهند.

روانشناس کودک

روانشناس کودک فردی آموزش دیده در حوزه کودک است که با توجه به مبانی و روش های روان شناختی با کودک ارتباط می گیرد و به رشد سالم کودک کمک می کند.

پرستار کودک در ونک
پرستار کودک در ونک

وظایف پرستار کودک در ونک

پرستار با توجه به سن و شرایط کودک و نیازهای او و درخواست والدین وظایف متعددی را برعهده دارد، برخی از والدین برای مراقبت از نوزادشان به پرستار نیاز دارند و برخی به پرستاری نیاز دارند که علاوه بر مراقبت و نگهداری از کودک شان در منزل به کودک شان در انجام تکالیف درسی اش کمک کند.

برخی از والدین نیاز به پرستاری نیاز دارند که از کودک بیمارشان مراقبت و نگهداری کرده و در روند درمان کودک شان در منزل تاثیر گذار باشد، در نتیجه پرستار دارای وظایف متعددی است که در ادامه به معرفی برخی از رایج ترین وظایف پرستاران می پردازیم.

مراقبت و نگهداری از کودک در ونک

مهم ترین وظیفه پرستار کودک مراقبت و نگهداری از کودک است، پرستار وظیفه دارد از طریق ایجاد ارتباط دوستانه از کودک در محیطی که امنیت او را تهدید نمی کند مراقبت و نگهداری کند، پرستار کودک سعی می کند جای خالی والدین به خصوص مادر را پر کند تا کودک خلاء عدم حضور والدین را تجربه نکند.

رسیدگی به سلامت جسمانی و روانی کودک در ونک

پرستار باید به سلامت جسمانی و روانی کودک توجه کند، در صورتی که کودک به بیماری خاصی مبتلا است لازم است که پرستار از آن بیماری و روش های درمان آن اطلاعات کامل داشته باشد.

ضمن این که کودکانی که دچار بیماری های خاصی نیستند دچار سرماخوردگی و ابتلا به بیماری های رایج همچون آبله مرغان و… می شوند، پرستار موظف است که در این شرایط از کودک مراقبت و نگهداری کند.

پرستار کودک در ونک
پرستار کودک در ونک

بازی با کودک در ونک

نیاز به تفریح و بازی یکی از اساسی ترین نیازهای کودکان است که باید توسط پرستار به بهترین شکل برطرف شود، پرستار کودک فردی متخصص و با تجربه است که از طریق بازی و تفریح موارد مورد نیاز به کودک را آموزش می دهد.

کمک به تکالیف درسی کودکان از دیگر وظایف مهم پرستار کودک در منزل است ضمن این که پرستار می تواند در صورت رضایت والدین، کودک را به پارک ببرد و اوقات فراغت کودک را با توجه به نیازهای او پر کند.

رسیدگی به بهداشت کودک در ونک

نظافت و رسیدگی به بهداشت کودک از مهم ترین وظایف پرستار کودک محسوب می شود، پرستار موظف است کودک را استحمام کند و در صورت نیاز او را پوشک کرده و آموزش توالت رفتن به کودک را بدهد، رعایت بهداشت دندان و دهان و مسواک زدن دندان های کودک از دیگر وظایف پرستار کودک است.

توجه و رسیدگی به تغذیه کودک در ونک

پرستار وظیفه دارد که برای کودک شیر خشک تازه تهیه کرده و به کودک بدهد، در صورتی که کودک می تواند غذا بخورد پرستار موظف است که به برای کودک میان وعده و غذای سالم تهیه کند.

انجام امور منزل در ونک

پرستار کودک موظف است که اتاق کودک و اسباب بازی های کودک را مرتب کند.

پرستار کودک در ونک
پرستار کودک در ونک

ساعات حضور پرستار در ونک

پرستاران فعال در مجموعه سپید گستر با توجه به نیاز و درخواست مشتریان به ارائه خدمات تخصصی به صورت ساعتی، روزانه و شبانه روزی (24 ساعته) می پردازند.

مزایای استخدام پرستار کودک در ونک

  • با استفاده از خدمات پرستار کودک در منزل دیگر نیازی به رفت و آمد کودک به مهد کودک نیست.
  • پرستار کودک به صورت خصوصی و متمرکز از کودک شما مراقبت می کند.
  • شما با استفاده از این خدمات می توانید خودتان شخصا پرستار مناسب را انتخاب کنید.
  • پرستار کودک سطح زندگی شما را ارتقاء می دهد.
  • خدمات به کودکان بیمار و معلول نیز ارائه داده می شود.
  • در صورتی که کودکتان بیمار باشد پرستار تخصص لازم برای مراقبت از کودک را دارد.
  • خدمات در ساعتی مشخص ارائه داده نمی شود و به صورت شبانه روزی است و در هر ساعت از شبانه روز که بخواهید می توانید از این خدمات استفده کنید.
  • نیاز به بیدار شدن کودک برای رفتن به مهد کودک وجود ندارد.
  • علاوه بر ارائه خدمات به کودک امور منزل نیز انجام می شود.

 

هزینه و دستمزد پرستار کودک در ونک

هزینه و دستمزد پرستار کودک به عوامل مختلفی نظیر خدماتی که پرستار به کودک ارائه می دهد، ساعت حضور پرستار در منزل، تخصص پرستار و… بستگی دارد، با این حال نگران هزینه و دستمزد پرستار کودک در ونک نباشید.

دستمزد پرستار کودک در ونک مطابق با تعرفه های تعیین شده در وزارت بهداشت بوده و کاملا منطقی و منصفانه می باشد.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 2
  1. امین تابان 2 ماه قبل

    قیمت و هزینه پرستاری از کودک چقدره؟

    1. sepidgostar 2 ماه قبل

      هزینه مراقبت و نگهداری از کودک به خدماتی که پرستار ارائه می دهد، سن کودک، شرایط کودک و … بستگی دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید