چرا باید از گرفتن پرستار سالمند ارزان قیمت اجتناب کنیم؟

برای مراقبت از سالمندان استخدام پرستار سالمند در منزل امری ضروری است، اما در برخی موارد جهت مدیریت هزینه ها ترجیح می دهید پرستار سالمند ارزان انتخاب کنید، در حالی که استخدام پرستار سالمند ارزان قیمت معایب بیشتری به نسبت مزایای آن دارد، در صورتی می توانید این کار را انجام دهید که مطمئن باشید پرستار سالمند مجرب و در عین حال ارزان قیمت است همچنین باید از کیفیت خدمات رسانی و پرستاری نیز مطمئن باشید.

ما در این مقاله به این سوال پاسخ  می دهیم چرا باید از گرفتن پرستار سالمند ارزان قیمت اجتناب کنیم؟ برای انتخاب و استخدام پرستار مرکز سپید گستر گزینه مناسبی است چرا که مرکز پرستاری سپید گستر پرستاران متخصص و مجرب با تجربه درخشان را به شما معرفی می کند که هزینه مناسبی دریافت می کنند.

چرا باید از گرفتن پرستار سالمند ارزان قیمت اجتناب کنیم؟

همان طور که گفته شد زمانی که برای انتخاب پرستار سالمند تنها ارزان بودن آن را ملاک قرار دهید باعث می شود خدمات پرستاری و نگهداری سالمندی که دریافت می کنید با آن چه مد نظرتان است فاصله زیادی داشته باشد.

توصیه می شود قبل از استخدام پرستار سالمند یک دوره آزمایشی جهت سنجش رفتار ها و مهارت های پرستار قرار دهید، در طی این دوره آزمایشی متوجه کیفیت خدمات رسانی پرستار خواهید شد.

چرا باید از گرفتن پرستار سالمند ارزان قیمت اجتناب کنیم؟
چرا باید از گرفتن پرستار سالمند ارزان قیمت اجتناب کنیم؟

هیچ ارزانی بی علت نیست و هیچ گرانی بی حکمت! با توجه به اینکه کیفیت خدمات رسانی تاثیر گذار ترین عامل روی تعرفه پرستار سالمند در منزل است، بنابراین پرستاری که با قیمت ارزان و استثنایی خدمات رسانی می کند ممکن است شرایطی داشته باشد که نتواند به خوبی خدمات رسانی انجام دهد و کیفیت خدمات پایین باشد.

 در ادامه برخی موارد که با توجه به آن هزینه های خدمات پرستار سالمند پایین می آید را مطرح می کنیم:

عدم مهارت و تخصص کافی پرستار سالمند

اکثر سالمندان به علت کهولت سن با بیماری های جسمی و روحی هر چند خفیف مواجه هستند بنابر این فردی که از سالمند مراقبت می کند باید تخصصص لازم را داشته باشد، قابل ذکر است که در صورتی که فردی که از سالمند مراقبت می کند مهارت و تبحر لازم را نداشته باشد نمی تواند از سالمند به درستی مراقبت کند که این امور مراقبتی می تواند شامل تغذیه، بهداشت فردی، تمرین های فیزیکی به سالمند باشد، در نتیجه استخدام پرستار سالمند متخصص و ماهر هزینه بیشتری خواهد داشت اما کیفیت ارائه خدمات نیز برتری دارد.

 کیفیت پرستار سالمند ارزان قیمت

همه افراد سعی در استخدام بهترین پرستار برای عزیزانشان دارند اما گاهی مشکلات مادی و محدودیت های بودجه ای باعث می شود خانواده ها مجبور به استخدام پرستار سالمند ارزان قیمت شوند اما این افراد بعد از مدتی متوجه می شوند پرستار تجربه کافی برای مراقبت از سالمند را ندارد و قادر به رفع نیاز و انجام برخی امور مربوط به سالمند نیست.

این مسئله اتلاف وقت، ناراحتی، آسیب روحی و هزینه برای سالمند پیش می آورد و همچنین به شما اضطراب و استرس  وارد می کند که قابل قبول نیست، راه های متعددی برای صرفه جویی در هزینه ها خدمات مراقبتی در منزل وجود دارد اما قبل از هر چیز باید عوامل موثر در قیمت گذاری را بررسی کنید تا خدمات پرستاری مناسب را با کاهش هزینه و بدون تغییر در کیفیت خدمات رسانی دریافت کنید برای این کار می توانید به کارشناسان مرکز سپید گستر تماس بگیرید تا شما را در این زمنیه راهنمایی کنند.

چرا باید از گرفتن پرستار سالمند ارزان قیمت اجتناب کنیم؟
چرا باید از گرفتن پرستار سالمند ارزان قیمت اجتناب کنیم؟

عدم مسئولیت پذیری پرستار سالمند

زمانی که پرستار سالمندی را به صورت تمام وقت یا نیمه وقت استخدام می کنید، پرستار موظف است به صورت منظم در زمان مشخص شده شیفت خود را تحویل بگیرد و در تمام ساعاتی که در کنار سالمند حضور دارد با دقت و هوشیار از سالمند مراقبت کند، در صورت حواس پرتی در مصرف دارو سالمند، انجام نظافت سالمند و تغذیه او ممکن است عواقب جبران نشدنی را به همراه داشته باشد، بنابراین باید از استخدام پرستار ارزان قیمت اجتناب کنید و پرستار مسئولیت پذیر را با قیمت متناسب استخدام کنید چرا که مسئولیت پذیری پرستار اهیمت زیادی دارد.

بد خلقی و بد اخلاقی پرستار سالمند

در هر شغلی دریافت هزینه کم که از میزان هزینه استحقاق واقعی فرد فاصله دارد باعث بد خلقی و بد اخلاقی فرد می شود، در زمنیه پرستاری که نیاز به حوصله و صبر است کم بودن دستمزد در بیشتر مواقع منجر به بد اخلاقی و بد خلقی پرستار می شود، شاید این موضوع بد اخلاقی پرستار  غیر ارادی باشد و پرستار سعی در ارائه بهترین خدمات داشته باشد، اما کم بودن دستمزد منجر به بی انگیزگی فرد و کم خلقی او می شود، بنابراین در کیفیت خدمات رسانی نیز تاثیر می گذارد، پس بهتر است این موضوع را در نظر داشته باشید سپس پرستار انتخاب کنید.

بی توجهی به روحیات سالمند

اکثر پرستاران به حال جسمی سالمندان توجه می کنند اما پرستاران سالمند شبانه روزی در منزل ممکن است حال روحی سالمند را نا دیده بگیرد، پرستاران خوب معمولا هزینه بیشتری دریافت می کنند اما به روحیات سالمند نیز اهمیت می دهد، پرستار سالمند خوب با شناخت علائم و روش های درمانی سالمند بیماری های روحی اور را درمان می کند و سلامت و کیفیت زندگی سالمند را ارتقا می دهد.

کمبود ارتباط مثبت بین پرستار و سالمند

زمانی که برای مراقبت از سالمند یک پرستار ارزان قیمت استخدام می کنید، باید انتظار این را داشته باشید که پرستار ارتباط خوبی با سالمند برقرار نکند.

تنبلی پرستار سالمند

بسیاری از پرستاران هستند که دستمزد کمی دریافت می کنند، اما موقع کار با چرخ زدن در تلفن همراه از کار غافل می شوند، قابل ذکر است که پرستار باید اموری چون نظافت منزل و تهیه غذا را نیز انجام دهد و در صورت تنبل بودن پرستار این کار امکان پذیر نیست.

چرا باید از گرفتن پرستار سالمند ارزان قیمت اجتناب کنیم؟
چرا باید از گرفتن پرستار سالمند ارزان قیمت اجتناب کنیم؟

تجربه کاری کم پرستار سالمند

داشتن تجربه کاری در زمینه مراقبت از سالمند اهمیت زیادی دارد، پرستاری از سالمند نیاز به سرعت عمل و دانش تجربی دارد، شما می توانید با بررسی سابقه کاری پرستار توانایی ها و عملکرد پرستار را بررسی کنید.

سخن پایانی برای پرسش چرا باید از گرفتن پرستار سالمند ارزان قیمت اجتناب کنیم؟

در این مطلب دلایل اینکه چرا نباید پرستار سالمند ارزان قیمت استخدام کنیم را بررسی کردیم، با این حال شما شانس این را دارید که پرستار سالمند متخصص و مجرب با قیمت مناسب را از طریق موسسه سپید گستر استخدام کنید، برای دریافت خدمات پرستار سالمند تنها کافیست با شماره  02188928334 تماس بگیرید.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید