پرستار سالمند در تهرانسر در منزل

ما وظیفه مراقبت و نگهداری پدر و مادر خود را به عهده داریم اما گاهی به دلیل مشغله کاری نمی توانیم این کار را انجام دهم پس تصمیم می‌گیریم پرستار استخدام کنیم.

اگر ساکن تهرانسر هستید و نیازمند به استخدام پرستار سالمند هستید می توانید از مرکز معتبر سپید گستر پرستار سالمند در تهرانسر را استخدام کنید.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

استخدام پرستار سالمند در تهرانسر

شما نمی توانید هر کسی را لایق نگهداری از سالمندان عزیز خود بدانید، پرستار سالمند باید شخصی مطمئن و مسئولیت پذیر باشد و تجربه کافی را برای نگهداری از پدر یا مادر شما داشته باشد.

مزایای استخدام پرستار سالمند در تهرانسر از سپید گستر؟

مرکز سپید گستر دارای سابقه درخشان و پرستار های حرفه ای آموزش دیده می باشد، هزینه استخدام پرستار ها نظیر پرستار سالمند بسیار مناسب بوده و از نگرانی ها می‌کاهد، این مجموعه دارای پشتیبانی مستمر بوده و در صورت بروز مشکل در دسترس شما می باشد برای دریافت خدمات این مرکز می توانید با شماره 02188928335 تماس بگیرید.

پرستار سالمند در تهرانسر
پرستار سالمند در تهرانسر

مراقبت و نگهداری از سالمند در تهرانسر

سالمندان افراد ضعیف جامعه می باشند و به دلیل کهولت سن نمی توانند امور شخصی خود را انجام داده و نیازمند کمک هستند، ما با استخدام پرستار سالمند کمک بسیار زیادی به پدر یا مادر عزیزمان می کنیم.

 

مزایای استخدام پرستار سالمند در تهرانسر

  • یکی از مزایای مهم استخدام پرستار این است که دیگر نیازی به بردن سالمند به خانه سالمندان نمی باشد و خطر ابتلا به بیماری کاهش می یابد.
  • سالمند می تواند در منزل خود باشد و این گونه احساس آرامش و امنیت می کند.
  • خویشاوندان و دوستان او می توانند به راحتی به دیدن او بیایند زیرا مانند خانه سالمندان هیچ تایم ملاقات خاصی در نظر گرفته نشده است..

وظایف پرستار سالمند در تهرانسر

پرستار سالمند در تهرانسر
پرستار سالمند در تهرانسر

مهم ترین وظیفه

مهم‌ترین وظیفه پرستار نگهداری و مراقبت از سالمند می باشد، پرستار باید با سالمند رابطه دوستانه برقرار کرده تا سالمند احساس غریبی نکند.

ممکن است پرستار تایم طولانی ای را با سالمند بگذراند پس به تراز که سالمند با او اون گرفته و پرستار را دوست خود بداند.

رسیدگی به نظافت شخصی

افراد سالمند به قدری نا توان می باشند که حتی نمی توانند به نظافت شخصی خود رسیدگی کنند، پرستار وظیفه استحمام سالمند را به عهده دارد.

در صورتی که سالمند بیمار باشد و نتواند ادرار خود را کنترل کند پرستار باید او را پوشک کرده و مرتب تمیز کند.

پرستار اعمال دیگر مانند اصلاح موهای سالمند، شستن لباس های وی و… به عهده دارد.

انجام امور خانه

پرستار باید کارهای خانه را نیز انجام دهد مانند گرد گیری، جارو زدن، شست و شوی حمام و دستشویی و …، وی زمانی که مهمان به دیدن سالمند می آید نیز باید از مهمان ها پذیرایی کند.

انجام امور مالی و اداری سالمند

با رضایت کتبی توسط خانواده سالمند، پرستار می تواند امور مالی و اداری سالمند را انجام دهد، برای مثال او می تواند کارهای بانکی را انجام دهد و برای خانه خرید کند.

پرستار می تواند شارژ ساختمان و قبوض را پرداخت کرده و کارهایی از این قبیل وظیفه پرستار می باشد.

انجام امور رفاهی و پر کردن اوقات فراغت سالمند

سالمند نیاز دارد که در اجتماع بوده و تفریح کند، پرستار می‌تواند در منزل با او فیلم تماشا کند، کتاب بخواند، جدول حل کند، با سالمند خاطره تعریف کند و آلبوم عکس های قدیمی را با سامند تماشا کند و یا می تواند با وی به بیرون رفته و در پارکی قدم بزنند.

رسیدگی به وضعیت غذایی سالمند

پرستار باید رژیم غذایی صحیحی را برای سالمند در نظر بگیرد و اگر پزشک رژیم غذایی خاصی را برای سالمند پیشنهاد می‌کند طبق آن رژیم برای سالمند غذا و میان وعده تهیه کند، پرستار باید به فکر میان وعده های سالم و مقوی برای سالمند باشد.

رسیدگی به سلامت سالمند

اگر سالمند به دلیل بیماری خاصی تحت مراقبت پزشک است و داروی خاصی مصرف می کند پرستار باید مراقب تایم دارویی سالمند باشد و داروی وی را سر وقت بدهد، همچنین پرستار باید روزانه فشار خون و قند خون سالمند را بررسی کند.

پرستار باید دانش کافی برای کمک های اولیه را داشته باشد.

خدمات مراقب و پرستار سالمند در تهرانسر

پرستاران برای مراقبت از سالمندان باید طبق نیاز آن ها عمل کنند، متناسب با نیاز سالمند، وضعیت جسمی و روحی، توانایی های سالمند و نیاز های خانواده او خدمات مختلفی ارائه داده می شود که می توانید خودتان خدمات را مشخص کنید، همه پرستاران مرکز سپید گستر دارای تخصص و تجربه ارائه همه خدمات را دارند در ادامه به بررسی این خدمات می پردازیم:

خدمات درمانی سالمند در منزل

پرستار سالمند دارای تخصص و تجربه پرستاری و ارائه خدمات درمانی را دارد و در این زمینه آموزش های لازم را دیده است، هدف از ارائه این خدمات بهبود وضعیت جسمی و روهی سالمند در منزل است، این خدمات به این صورت است که پرستار تمام دستور العمل های پزشک را با دقت انجام می دهد و به روند بهبود بیماری فرد سرعت می بخشد.

یکی از مهم ترین خدماتی که سالمندان ارائه داده می شود خدمات درمانی است، از جمله این خدماتمی توان به انجام امور درمانی جسمی بیمار، تمرینات فیزیوتراپی، تزریقات دارو، پانسمان زخم، انجام امور درمانی برای روح روان سالمند و… اشاره کرد.

خدمات بهداشتی سالمند در منزل

این خدمات شامل تمام نکات بهداشتی می باشد که پرستار با رعایت و انجام آن از احتمال بیمار شدن سالمند پیش گیری می کند، خیلی مهم است که پرستار در انجام امور درمانی نکات بهداشتی را رعایت کند تا سالمند با مشکلات دیگر بر خورد نکند، در ارائه این خدمات مشخص می شود که انتخاب پرستار سالمند خوب بسیار اهمیت دارد، همچنین انجام امور نظافت شخصی سالمند هم در این دسته از خدمات قرار دارد.

پرستار سالمند در تهرانسر
پرستار سالمند در تهرانسر

انواع پرستار سالمند در تهرانسر

پرستار سالمند نیمه وقت

ما در صورتی پرستار سالمند پاره وقت استخدام می‌کنیم که بخواهیم خودمان از پدر یا مادر خود مراقب کنیم و فقط در ساعات خاصی که مشغله کاری داریم نیاز به پرستار داشته باشیم.

پرستار پاره وقت ساعتی هزینه می گیرد، زمانی که پدر یا مادر شما عمل جراحی کرده است و نیاز به پرستار دارد نیز می توانید پرستار پاره وقت استخدام کنید.

پرستار سالمند روزانه

این نوع پرستار سالمند برای مواقعی می باشد که در طول روز کار دارید و زمان برای مراقبت از سالمند خود ندارید.

تایم کاری پرستار روزانه حدود 8 ساعت می باشد اما گاهی مراکز مختلف آن را کمتر محاسبه می کنند.

پرستار سالمند شبانه روزی

پرستار شبانه پرستاری است که باید در حین استخدام آن دقت کنیم زیرا قرار است عضوی از خانواده شما شود و باید مورد اعتماد و مسئولیت پذیر باشد، پرستار شبانه روزی به صورت دائم از سالمند نگهداری می کند و در خانه سالمند اقامت می کند.

مزایای استخدام پرستار سالمند شبانه روزی

استخدام پرستار شبانه روزی مزایای دارد، اینکه سالمند بداند شخصی همیشه مراقب اوست باعث جلوگیری از افسردگی سالمند می شود.

زمانی که پرستار سالمند شبانه روزی استخدام می کنید نیازی به پرداخت هزینه مسافت نیست زیرا پرستار سالمند با خود سالمند زندگی می کند.

شرایط استخدام پرستار سالمند در تهرانسر

شما باید به نکات مهمی قبل از استخدام پرستار سالمند دقت کنید، شما باید سوابق پرستاری که می خواهید استخدام کنید را بررسی کنید، در صورتی که نیاز به پرستار شبانه روزی دارد وی را در جریان بگذارید.

میان خانواده سالمند و پرستار قراردادی بسته می شود تا مشکلی پیش نیاید.

پرستار سالمند در تهرانسر
پرستار سالمند در تهرانسر

هزینه استخدام پرستار سالمند در تهرانسر

هزینه پرستار سالمند نسبت به شرایط متغیر است، اگر سالمند شما بیمار باشد به هزینه استخدام اضافه می‌شود، پرستار پاره وقت و روزانه به صورت ساعتی دستمزد می گیردند اما هزینه استخدام پرستار شبانه روزی بیشتر می باشد زیرا از نظر ساعتی هم پرستار شبانه روزی بیشتر کار می کند.

در صورت بیمار بودن سالمند باید پرستاری را استخدام کنید که دانش کافی را برای کمک های اولیه داشته باشد.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 5
  1. محمدحسین مدنی 1 سال قبل

    من یکی از کاربران دائمی سپید گستر
    شما هستم

  2. سیدمحمد فتحی 1 سال قبل

    اگر برای مدت یک ماه نیاز به سی پپ داشته باشیم میتونیم اون رو برای همین مدت زمان اجاره کنیم؟

  3. مجتبی گودرزی 1 سال قبل

    خداقوت میگم به پرستای زحمت کش شرکتتون به خصوص خانم امجدی که بهترین پرستار بودن برای مادرم

  4. نرگس برداری 3 ماه قبل

    سلام هزینه پرستاری از سالمند پوشکی چقدر است؟

    1. sepidgostar 3 ماه قبل

      عرض ادب و احترام هزینه پرستاری از سالمند پوشکی به مواردی از جمله نوع حضور پرستار( روزانه، شبانه روزی) و تنها بودن یا نبودن وی و خدماتی که پرستار ارائه می دهد بستگی دارد، لطفا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید