پرستار بیمار در بیمارستان نیمه وقت و تمام وقت

پرستار بیمار فردی است که به صورت خصوصی در بیمارستان همراه بیمار است و با توجه به شرایط و نیازهای بیمار به ارائه خدمات تخصصی به بیماران در منزل و بیمارستان می پردازد.

پرستار بیمار علاوه بر مراقبت از بیمار در منزل امور بهداشتی بیمار را انجام داده، شرایط بیمار را کنترل کرده و از طریق ارتباط با پزشک معالج و سایر پرستارهای فعال در بیمارستان وضعیت بیمار را گزارش می دهد، پرستار بیمار در بیمارستان نیمه وقت و تمام وقت حضور دارد که در این مقاله سپید گستر به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

پرستار بیمار در بیمارستان

پرستار بیمار در بیمارستان به ارائه خدمات تخصصی و مراقبت های بهداشتی جامع و کامل از بیمار پرداخته و با خانواده بیمار و پزشک معالج وی در ارتباط است تا گزارش های مورد نیاز را به هر دو طرف منتقل کند.

پرستار بیمار در بیمارستان
پرستار بیمار در بیمارستان

همراه بیمار در بیمارستان

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که عزیزان تان به بستری شدن در بیمارستان نیاز داشته باشند، نگرانی در مورد بهبودی بیمار، شرایط اضطراری، تغییر محیط بیمار و سایر موارد می تواند وضعیت را برای افرادی که عزیزان شان در بیمارستان بستری هستند سخت تر کند.

شیفت همراه بیمار در بیمارستان

پرستاران بیمار سپید گستر به صورت نیمه وقت و تمام وقت از بیماران در بیمارستان مراقبت و نگهداری می کنند، شیفت پرستاران و همراهان بیمار در بیمارستان به شرایط و نیازهای بیمار و خانواده او بستگی دارد، همراه بیمار سپید گستر با توجه به شرایط و وضعیت بیمار به بیمارستان اعزام شده و به صورت ساعتی و تمام وقت از بیمار مراقبت می کند.

چرا پرستار بیمار در بیمارستان را از سپید گستر استخدام کنیم؟

اگر برای شما هم این سؤال پیش آمده که چرا پرستار بیمار در بیمارستان را از سپید گستر استخدام کنیم؟ در این بخش به این سؤال پاسخ خواهیم داد.

همراهان بیمار فعال در مجموعه سپید گستر افراد متخصص و مجربی هستند که به بیماران در انجام کارهای شخصی شان کمک می کنند.

  1. همکاری با نیروهای مجرب و باسابقه
  2. ارائه خدمات با کیفیت توسط پرستار بیمار
  3. قیمت مناسب و مقرون به صرفه پرستار بیمار
  4. بررسی و ارزیابی عملکرد پرستارها
  5. امکان مشاوره رایگان از کارشناسان مجموعه
  6. ارائه خدمات پرستاری به صورت ساعتی، نیمه وقت و تمام وقت
پرستار بیمار در بیمارستان
پرستار بیمار در بیمارستان

وظایف همراه بیمار سپید گستر در بیمارستان

  1. ارتباط صحیح با بیمار و خانواده او

همراه بیمار موظف است که با بیمار و خانواده او ارتباط صحیح برقرار کند، او موظف است از طریق ارتباط صحیح با کودک باعث افزایش امید و انگیزه بیمار می شود، کلیه پرستاران فعال در مجموعه سپید گستر از طریق ایجاد ارتباط صحیح با بیمار به کاهش نگرانی و استرس بیمار و خانواده او و افزایش سرعت روند بهبود بیماری می پردازند.

  1. ارتباط مؤثر با تیم درمان و پزشک

همراه بیمار از طریق ارتباط دائمی و مؤثر با تیم درمان از جمله پزشک، فیزیوتراپیست و سایر درمانگران شرایط بیمار را بررسی کرده و شرایط بیمار را کنترل می کند، همراه بیمار هر گونه تغییرات در وضعیت بیمار را فوری به پرستاران گزارش می دهد.

  1. همدلی با بیمار

پرستار موظف است که با بیمار همدلانه رفتار کند، گوش دادن فعال از مهم ترین مهارت های پرستار بیمار است، پرستار باید بتواند به درستی به بیمار گوش بدهد تا بتواند دردهای بیمار را به بهترین شکل مدیریت و کنترل کند، او باید به بیمار این اطمینان را بدهد که در هر شرایطی به بیمار کمک کرده و در جهت بهبود بیمار تلاش می کند.

پرستار بیمار در بیمارستان
پرستار بیمار در بیمارستان
  1. تغییر وضعیت بیمار در تخت و جلوگیری از زخم بستر

برخی از بیماران بستری به دلیل این که تحرک کافی یا هوشیاری کامل ندارند، اندام های شان دچار فلج شده است دچار زخم بستر می شوند، همراه بیمار در بیمارستان موظف است که جهت جلوگیری از زخم بستر بیماران در بستر وضعیت بیمار را به صورت مداوم تغییر دهد.

  1. کمک به بیمار در انجام امور شخصی

همراه بیمار موظف است که به بیمار بستری در بیمارستان در انجام امور شخصی از جمله لباس پوشیدن، استحمام و سایر امور شخصی کمک کند.

  1. غذا و دارو دادن به صورت صحیح

برخی از بیماران توانایی غذا خوردن به صورت عادی را ندارند و ممکن است نیاز باشد که غذا و داروی شان را به کمک لوله دریافت کنند، ضمن این که برخی دیگر از بیماران در بلعیدن غذاها و داروها مشکل دارند از این جهت ضروری است که پرستار با غذا دادن با لوله به بیمار آشنا باشد.

  1. کمک به بیمار اجابت مزاج بیمار

ممکن است برخی از بیماران توانایی دفع و کنترل ادرار و مدفوع شان را از دست بدهند و نیاز به پوشک شدن داشته باشند، برخی دیگر از بیماران به دلیل عدم توانایی در راه رفتن برای اجابت مزاج به لگن نیاز دارند، همراه بیمار در بیمارستان موظف است که به بیمار در اجابت مزاج کمک کند.

پرستار بیمار در بیمارستان
پرستار بیمار در بیمارستان
  1. کمک به حرکت بیمار

ممکن است برخی از اندام های بیماران به صورت موقتی یا دائمی فلج شود، در نتیجه بیماران نمی توانند به درستی راه بروند و یا حرکت کنند، پرستار بیمار موظف است که به بیمار در حرکت کردن کمک کرده و از سقوط بیمار جلوگیری کند.

هزینه پرستار بیمار در بیمارستان

هزینه پرستار بیمار در بیمارستان به مواردی از جمله تخصص پرستار، سابقه کاری پرستار، مدت زمانی که پرستار به ارائه خدمات می پردازد، خدماتی که پرستار به بیمار ارائه می دهد و سایر موارد بستگی دارد.

از آن جایی که سپید گستر تحت نظر وزارت بهداشت، درمان و آمورش پزشکی کشور فعالیت می کند، کلیه هزینه های پرستاری در این مجموعه مطابق با نرخ ها و تعرفه های تعیین شده توسط وزارت بهداشت دریافت شده و کاملاً منصفانه می باشد.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید