پرستار بیمار در امام علی در منزل

انسان ها موجوداتی آسیب پذیرند که در سال های عمر خود ممکن است بارها بیمار شوند و یا بنا بر دلایل دیگری به مراقبت های بهداشتی نیاز پیدا کنند و از طرفی مشغله بالای افراد ممکن است موجب شود تا نتوانند از عضو بیمار خانواده خود مراقبت کنند.

موسسه های ارائه خدمات پرستاری در راستای رفع این نیاز به فعالیت می پردازند، سپید گستر موسسه ای باسابقه و معتمد است که انواع خدمات پرستاری من جمله پرستار بیمار در امام علی و سایر نقاط تهران و کرج را با بهترین کیفیت ارائه می کند.

پرستار بیمار در امام علی

پرستار، مراقب یا همراه بیمار باید شخصی باشد که آموزش های لازم را در حوزه مراقبت از بیماران گذرانده باشد و در نگهداری و مراقبت از بیمار تخصص داشته باشد و مطابق دستورات پزشک عمل کند.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

مراقبت از بیمار در امام علی در منزل

بسیاری از بیماران پس از اتمام دوران بستری در بیمارستان و ترخیص همچنان نیاز به مراقبت دارند تا سلامت کامل خود را بازیابند، همچنین، برخی افراد هم ترجیح می دهند که در صورت طولانی شدن روند درمان خود در بیمارستان، با اجاره پزشک خود به خانه بروند و در منزل به پروسه درمان خود برسند.

مراقبت از بیمار در منزل در امام علی به طرز صحیح نیازمند حضور دائم اعضای خانواده در کنار بیمار می باشد، علاوه بر این ممکن است نگهداری از بیمار نیازمند تخصص و مهارتی باشد که اعضای خانواده فاقد آن باشند، در تمام این موارد می توان با استخدام پرستار بیمار از بیمار به بهترین نحو مراقبت کرد.

مراقبت از بیمار در امام علی
مراقبت از بیمار در امام علی

دلایل استخدام پرستار بیمار در امام علی از سپید گستر

مرکز سپید گستر موسسه ای با سال ها تجربه و سابقه در عرصه ارائه خدمات پرستاری، بهداشتی و مراقبتی می باشد که همواره آسایش و رفاه حال بیماران و خانواده آن ها را مدنظر قرار داده، برخی از ویژگی های این مرکز که موجب آن می شود پیشنهاد ما برای مراقبت از بیمار، سپید گستر باشد را در ادامه ذکر خواهیم کرد:

  • برخورداری از مجوزهای لازم وزارت بهداشت و نظام پرستاری
  • ارائه خدمات با کیفیت بالا
  • همکاری با پرستاران و همراهان بیمار مجرب و ماهر آموزش دیده
  • قیمت مناسب و منطقی خدمات و دستمزدهای مطابق تعرفه مصوب
  • پشتیبانی 24 ساعته کارشناسان موسسه از تمام خدمات
  • امکان بهره بردن از مشاوره رایگان
  • نظارت بر انجام مراقبت های پرستاران و انجام اقدامات لازم در صورت نیاز
  • ارائه خدمات به صورت 24 ساعته، شبانه، روزانه و ساعتی

همراه بیمار در امام علی

مشهود است که پرستاران در بیمارستان ها، به دلیل تعدد بیماران امکان مراقبت ویژه و همراهی همه بیماران را ندارند، در این زمان همراه بیمار می تواند این مراقبت را به انجام برساند.

حضور همراه بیمار در بیمارستان و یا منزل می تواند بسیار مؤثر واقع شود چرا که همراه بیمار با دانش و تجربه خود در حوزه مراقبت از بیمار، می تواند در زمان های اورژانسی اقدامات لازم را به انجام برساند.

پرستار بیمار در امام علی
پرستار بیمار در امام علی

وظایف همراه بیمار در امام علی

همراه بیمار وظیفه دارد تا به انجام امور بیمار کمک کند و تغییر شرایط را به پزشک یا پرستاران اطلاع دهد، معمولاً همراه بیمار وظیفه دارد تا به صورت مداوم در کنار بیمار حاضر باشد و مانع از تحمل شرایط سخت برای بیمار شود.

همراه بیمار در مواردی که بیمار امکان تغییر وضعیت را دارا نمی باشد، به او برای تغییر وضعیت بدنی کمک می کند تا از زخم بستر جلوگیری شود، او به بیمار برای راه رفتن یا ایستادن کمک می کند و بر داروهای بیمار نظارت می کند.

پرستار بیمار مرکز سپید گستر از چه بیمارانی در امام علی مراقبت می کند؟

کادر پرستاران مرکز سپید گستر متشکل از کادری متخصص و مجرب می باشد که از بیماران شما به بهترین نحو ممکن مراقبت می کنند، برخی از خدمات ارائه شده توسط پرستاران این مرکز عبارت اند از:

  • پرستاری از بیماران icu در منزل در امام علی
  • پرستاری از بیماران ccu در منزل در امام علی
  • پرستاری از بیماران MS و ALS در منزل در امام علی
  • پرستاری از بیماران جراحی شده در منزل در امام علی
  • پرستاری از بیماران قلبی و ریوی در منزل در امام علی
  • پرستاری از بیماران اعصاب و روان و پارکینسون در امام علی
  • پرستاری از بیماران سرطانی در امام علی

نگهداری از بیمار به صورت شبانه روزی در امام علی

کادر مجرب پرستاران ما که دارای مجوزهای لازم می باشند، آماده ارائه خدمات نگهداری از بیمار با تمرکز بر رضایت بیمار به صورت 24 ساعته بوده و انتخاب مناسبی برای افرادی می باشند که امکان مراقبت کردن از بیمار خود را ندارند اما رضایت، آرامش و تسریع روند درمان بیمار برایشان حرف اول را می زند.

پرستار بیمار در امام علی
پرستار بیمار در امام علی

نگهداری از بیمار به صورت روزانه در امام علی

امکان استخدام پرستار روزانه بیمار در امام علی نیز از مرکز سپید گستر وجود دارد، لازم به ذکر است مراقبان ما تنها افرادی متخصص در امور و مراقبت های بهداشتی نیستند بلکه در کنار موارد ذکر شده، اشخاصی دلسوز و قابل اعتماد هستند که نیازهای روحی و جسمی بیمار را درک کرده و برای رفع آن ها تلاش می کنند.

ویژگی های یک پرستار خوب بیمار در امام علی

در مجموع مراقبت کردن از بیمار در منزل منجر می شود تا بیمار به دلیل حضور در کنار دوستان و آشنایان خود آرامش بیشتری داشته باشد، در این شرایط پرستاری برای انجام امور درمانی به شکل مستمر برای نگهداری از بیمار در خانه وی حضور دارد و یک پرستار خوب از ویژگی های ذیل برخوردار می باشد:

  • نظم
  • مدبر و با درایت
  • معتمد
  • مراقب و دلسوز
  • تمیز و فعال در امر نظافت
  • با درک همدلانه

برای استخدام پرستار بیمار و همراه بیمار در امام علی با چه شماره ای و در چه ساعتی تماس بگیریم؟

شما عزیزان می توانید در هر ساعتی از شبانه روز با شماره تلفن 02188928336 و یا دیگر شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا پرستاری مجرب به منزل شما اعزام شود.

پرستار بیمار در امام علی
پرستار بیمار در امام علی

وظایف پرستار بیمار در امام علی

مجموعاً شرح وظایف پرستار بیمار در منزل در امام علی با توجه به شرایط بیمار، توانایی او در انجام امور روزمره خود و خواسته های شما تعریف می شود، با این حال برخی از وظایف پرستار بیمار را در ادامه شرح می دهیم:

مراقبت همه جانبه از بیمار

یکی از وظایف پرستار بیمار، نگهداری و مراقبت از بیمار در منزل و برقراری ارتباط صمیمانه با بیمار به طوری که بیمار احساس امنیت و آرامش داشته باشد، می باشد، رسیدگی به وضعیت سلامت روحی بیمار نیز از دیگر وظایف پرستار بیمار می باشد، او باید با بیمار همدلی و مصاحبت کند.

رسیدگی به بهداشت فردی بیمار در منزل در امام علی

بیماران ممکن است به دلیل کم شدن قدرت در اثر بیماری، توانایی انجام امور روزمره خود را نداشته باشند، در این زمان ها وظیفه پرستار بیمار این است که به بیمار در انجام استحمام، رفتن به توالت، تعویض لباس و… کمک کند، در مواردی که بیمار دچار بی اختیاری در ادرار باش، پوشک کردن بیمار نیز از وظایف پرستار به شمار می رود.

رسیدگی به وضعیت جسمانی و درمانی بیمار

رسیدگی به مصرف داروی بیمار در زمان مقرر، بررسی علائم حیاتی بیمار و گزارش آن به پزشک در صورت نیاز و توجه به رژیم غذایی بیمار از وظایف پرستار بیمار می باشند.

پرستار بیمار در امام علی
پرستار بیمار در امام علی

انجام پانسمان و تزریقات بیمار در منزل در امام علی

در صورتی که پرستار آموزش دیده و ماهر باشد، انجام اموری همچون تزریقات، پانسمان و… نیز بر عهده پرستار بیمار می باشد، انجام این امور در منزل توسط پرستار بیمار، همگی آسایش بیمار و صرفه جویی در هزینه ها را به دنبال خواهد داشت.

هزینه و دستمزد پرستار بیمار در امام علی

قیمت استخدام پرستار بیمار در امام علی با توجه به میزان توانایی بیمار در انجام امور خود بستگی دارد، چرا که وظایف پرستار بیمار بر این اساس تعریف می شود، مورد دیگر موثر در هزینه ها میزان ساعت کاری پرستار و اینکه او به طور شبانه روزی، روزانه، شبانه و یا ساعتی استخدام شده می باشد، به طور کلی تمامی هزینه ها در موسسه سپید گستر، مطابق نرخ مصوب می باشند.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 5
  1. بهزاد امینی 1 سال قبل

    برای سه قلوهامون از شرکت شما پرستار گرفتم خیلی خانم محترمی هستند، با خیال راحت به کارهام میرسم

  2. هادی پارسا 1 سال قبل

    آقا واقعا دمتون گرم، خیلی حرفه ای و کار درستین

  3. عبدالحسین فرجی 1 سال قبل

    این مطلب آموزشی رو خوندم مشکلم حل شد ممنون از شما

  4. نسیم تاری 8 ماه قبل

    سلام من آخر ماه یک جراحی دارم، کسی تهران نیست همراهم باشه یه پرستار میخوام که هم توی بیمارستان کنارم باشه و هم توی خونه یه هفته شبانه روزی مراقبت کنه ازم، دارید همچین پرستاری؟

    1. sepidgostar 8 ماه قبل

      عرض ادب و احترام بله لطفا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا مشاوران مجموعه راهنمایی تون کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید