نظافت منزل توسط نظافتچی منزل آقا و خانم در تهران

پاکیزگی در فرهنگ ما اهمیت زیادی دارد بنابراین تعداد درخواست نظافتچی منزل آقا و خانم برای سرویس نظافت منزل رو به افزایش است، که مهرت و هزینه نظافتچی از دغدغه های خانواده ها است، شما با استفاده از خدمات نظافت در منزل مرکز سپید گستر دیگر نگرانی بابت نظافت منزلتان نخواهید داشت.

نظافت منزل

استفاده از خدمات نظافت در منزل گزینه مناسبی برای خانم های شاغل است، همچنین خانم هایی که به دلیل داشتن مشکلات جسمی شرایط نظافت از منزل را ندارند می توانند از خدمات نظافتی در منزل استفاده کنند، همچنین یکسری امور هستند که خانم ها توانایی انجام آن را ندارند در این صورت می توان از خدمات نظافت منزل توسط نظافتچی آقا استفاده کرد که امور شامل شستشو فرش و … می باشد.

نظافت منزل
نظافت منزل

شرکت نظافتی بهتر یا کارگر نظافتچی شخصی

در صورتی که شما از خدمات یک شرکت استفاده کنید به راحتی می توانید با پشتیبانی این مجموعه در ارتباط باشید، اما نظافتچی شخصی وابسته به هیچ مرکزی نیست، بنابراین در صورتی که برای شما مشکلی به وجود آید هیچ کاری نمی توانید بکنید، همچنین شما با استفاده از این خدمات دیگر امکان تعویض نظافتچی در صورت عدم رضایت نخواهید داشت.

اما مهم ترین نکته در انتخاب نظافتچی قیمت آن است، قیمت گذاری در شرکت ها طبق نرخ مصوب است که مقرون به صرفه بوده و شما از بابت این هزینه خیالتان راحت است اما نظافتچی شخصی از هیچ قانونی تبعیت نمی کند و قیمت مشخصی دارد.

ویژگی های نظافتچی منزل آقا و خانم

• نظافتچی جهت ارائه خدمات به موقع و در اسرع وقت در محل حاضر می شود و شروع به کار می کند، شرکت پرستار تهران یکی از اهداف خودش را جلوگیری از اتلاف وقت مشتریان قرار داده است.

• برای جلب رضایت شما متریان عزیز کلیه نظافتچیان این شرکت مرتب و آراسته هستند.

• کلیه نظافتچی های مرکز سپید گستر سوابق کیفری شان مورد بررسی قرار گرفته است تا هیچ مشکلی برای شما مشتری عزیز به وجود نیاید، بنابراین همه نیرو های نظافتچی افرادی مطمئن هستند.
• همه نظافتچی های این مرکز با رعایت احترام و ادب خدمات رسانی می کنند.

• کلیه نیروهای نظافتی احترام و ادب رعایت کرده و می توانید از خوش اخلاقی آنان مطمئن باشید.

وظایف نظافتچی در منزل

نظافتچی آقا یا خانم وظیفه نظم بخشی به محیط را دارند، همچنین وظایف اصلی نظافتچیان شامل پاک کردن کثیفی ها، جارو کردن، تمیز کردن سقف ها، دیوارها و مبلمان، ضد عفونی کردن کل منزل که شامل حمام، آشپز خانه و سایر اماکن می باشد، در ادامه به وظایف نیروهای خدماتی اشاره می کنیم:

• تمیز کردن شیشه ها

نظم بخشی به محیط منزل

• استفاده از مواد شوینده مناسب

• استفاده از تمام تجهیزات تمیز کننده جدید

به طور کلی نظافتچی کلیه امور مربوط به منزل از کوچک که شامل خالی کردن سطل زباله، شستن پنجره ها، تمیز کردن مناطق کثیف منزل، مرتب کردن و منظم کردن می باشد، این وظایف به این صورت انجام می شود که قبل اینکه شیفتشان به پایان برسد باید تمام امور مربوط به نظافت منزل تمام شده باشد، نکته مهم در نظافت منزل این است که به لوازم خانه نباید هیچ آسیبی وارد شود.

نظافت منزل
نظافت منزل

خدمات مرکز سپید گستر جهت نظافت منزل

خدمات نظافت منزل که شامل بخش های مختلفی می باشد عبارت اند از:

• نظافت آشپزخانه که مهم ترین بخش منزل است

• نظافت سرویس بهداشتی و همراه ضد عفونی کردن

• نظافت شیشه ها

• نظافت لوستر

• نظافت کف ساختمان

• نظافت اتاق ها

• شستشوی دیوار ها

نظافتچی آقا یا خانم

انتخاب نظافتچی بر عهده شما ست، شما می توانید به بسته به میزان و نوع نظافت منزلتان نظافچی آقا یا خانم استخدام کنید، برای انجام نظافت منزل که شامل امور سبک می باشد مانند گردگیری استخدام نظافتچی خانم گزینه مناسب تری است، اما در صورتی که حجم کار زیاد است مانند شستن کف، دیوار و خدمات نظافتی منزل تخلیه بهتر است توسط یک نظافتچی مرد انجام شود.

مزیت های استفاده از خدمات نظافت منزل

با توجه به اینکه خدمات نظافت منزل تخصصی شده است امروزه بیشتر افراد تمایل دارند که نظافت منزل شان را بر عهده ی یک فرد حرفه ای بگذارند، با استفاده از این خدمات خانواده ها وقت آزاد تری نیز خواهند داشت.

کلیه خدمات نظافتی منزل در شرکت های خدماتی توسط افرادی حرفه ای که سابقه کاری خوبی دارند انجام می شود، این خدمات گزینه مناسبی برای افرادی است که مشغله زیادی دارند و یا قادر به نظافت منزل نیستند، در این شرایط نیرو های نظافتی در کم ترین زمان به منزل افراد مراجعه می کنند و به بهترین شکل ممکن خدمات را ارائه می دهند.

با توجه به اینکه نظافت مربوط به نظافت منزل می باشد و نظافتچی به منزل مراجعه می کند امنیت وسایل منزل و خانواده اهمیت زیادی دارد، همان طور که می دانید پیدا کردن یک نظافتچی قابل اعتماد امری دشوار است، اما باید بدانید که شرکت های نظافتی این امر را برای شما بسیار ساده کرده اند و نظافتچی های قابل اعتماد را در اختیار شما قرار می دهد، این شرکت ها دارای مجوز رسمی هستند و زیر نظر اتحادیه فعالیت می کنند، پس جایی برای نگرانی وجود ندارد.

نظافتچی‌ چگونه انتخاب می‌شود؟

شرکت سپید گستر یکی از معتبر ترین مراکز است که شما می توانید به راحتی از این مرکز در خواست نظافتچی کنید، این مجموعه در جذب نیروی نظافتچی بسیار سخت گیر هستند.

• نظافتچی باید مدرک عدم سوء پیشینه داشته باشد و استعلام این مدرک گرفته می شود.

• نظافتچی باید مصاحبه حضوری را به بهترین شکل ممکن پشت سر بگذارد.

• نظافتچیان این مرکز باید دوره کاراموزی را بگذرانند و به صورت آزمایشی خدمات رسانی کنند، که در طی ارائه خدمات رفتار نظافتچی نیز بررسی می شود.

• نظافتچی برای حسن انجام امور تعهد می دهند.

• نظرات مشتریان قبلی نظافتچی بررسی می شود و آن ها باید رضایت داشته باشند.

قیمت نظافت منزل

قیمت نظافت منزل در موسسه سپید گستر در مقایسه با کارگران نظافتی بسیار اندک است و هزینه در برابر کیفیت و ایمنی شما کاملاً منصفانه است.

نظافت منزل
نظافت منزل

نظافت منزل سپید گستر

زمانی که نیاز به خدمات نظافتی دارید بهترین راه کمک گرفتن از شرکت های خدمات نظافتی است، که در این وضعیت مطمئن بودن و قابل اعتماد بودن نظافتچی اهمیت زیادی دارد، این مسئله روی تصمیم گیری افراد تأثیر زیادی دارد، مرکز سپید گستر با به کارگیری بهترین نظافتچیان که در این زمینه متعهد بوده و پیشینه کاری خوبی دارند بهترین خدمات را به شما ارائه می دهند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید