پرستار سالمند در ولیعصر در منزل

موسسه سپید گستر مجموعه ای معتبر و تخصصی در زمینه ارائه خدمات پرستاری در تهران است که از طریق همکاری با پرستاران متخصص و آموزش دیده به فعالیت حرفه ای می پردازد.

در صورتی که ساکن ولیعصر تهران هستید جهت استخدام پرستار سالمند در ولیعصر با این مجموعه تماس بگیرید.

پرستار سالمند در ولیعصر
پرستار سالمند در ولیعصر

مراقبت از سالمند در ولیعصر

والدین سالمند نعمت های هر خانواده هستند، امروزه افراد به دلیل مشغله های فراوان و سکونت در مناطق متفاوت با فاصله های زیاد از یکدیگر، امکان مراقبت و نگهداری از والدین عزیز خود را ندارند، ضمن اینکه مراقبت از سالمند نیاز به تخصص و تجربه دارد و هر فردی از عهده آن بر نمی آید.

در این صورت استخدام پرستار برای مراقبت از سالمند بهترین روشی است که می توان انتخاب کرد، پرستار سالمند باید شخصی دلسوز، صبور، متخصص و حرفه ای باشد.

پرستار سالمند در ولیعصر در منزل

با توجه به اینکه سالمندان با ارزش ترین افراد در جامعه هستند و احترام به این افراد امری ضروری است، باید در مرافبت و پرستاری از این افراد دقت لازم را داشته باشیم، بنابراین بهتر است یک پرستر دلسوز، صبور و قابل اعتماد برای مراقبت از سالمندان در منزل استخدام کنیم، تا به صورت شبانه روزی در محیط آرام منزل از سالمند مراقبت شود.

پرستار سالمند در ولیعصر
پرستار سالمند در ولیعصر

چرا سالمند در ولیعصر به مراقبت و نگهداری نیاز دارد؟

سالمندان به دلیل کهولت سن و ابتلا به بیماری های حاد و مزمن برخی از توانایی های خود را از دست می دهند، بسیاری از افراد توانایی مراقبت و نگهداری از سالمندان ناتوان را ندارند.

برخی از سالمندان به دلیل مشکلات و بیماری های شان به صورت مداوم به انجام تزریقات و مراقبت های پزشکی نیاز دارند، با استخدام پرستار سالمند در ولیعصر نیاز سالمند را از طریق تزریقات در منزل برطرف کرده و نیازی به مراجعه به مراکز درمانی نخواهید داشت.

سالمندان در این برهه از زندگی شان دچار تغییرات جسمانی فراوانی می شوند، آن ها در راه رفتن و حفظ تعادل شان با مشکل رو به رو می شوند و به صورت مداوم زمین می خورند.

 برخی از سالمندان توانایی خود را در انجام امور روزمره از دست می دهند و برخی به دلیل تنهایی نیاز به هم صحبت و مراقب شخصی دارند و به همین جهت به پرستار نیاز پیدا می کنند.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

چرا نگهداری از سالمند در ولیعصر را به پرستار سالمند بسپاریم؟

پرستار سالمند در ولیعصر
پرستار سالمند در ولیعصر

استخدام پرستار سالمند در ولیعصر

جهت استخدام پرستار سالمند در ولیعصر از موسسه سپید گستر می توانید به صورت 24 ساعته با شماره 02188928334 و سایر شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

وظایف پرستار سالمند در ولیعصر

پرستار سالمند فردی متخصص و آموزش دیده است که به مراقبت و نگهداری از سالمند می پردازد، ممکن است سالمند به بیماری های حادی مبتلا باشد که نیاز به مراقبت های تخصصی داشته باشد در نتیجه وظایف پرستار سالمند با توجه به شرایط و نیازهای سالمند متغیر است.

اگرچه مهم ترین وظیفه پرستار سالمند مراقبت و نگهداری از سالمند است اما به طور کلی پرستار سالمند دارای وظایف مشخصی است که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

پرستار سالمند در ولیعصر به سلامت جسمانی سالمند رسیدگی می کند.

پرستار موظف است که به سالمند در انجام فعالیت های بدنی و ورزش کردن کمک کند، به صورت مداوم فشار خون و قند خون سالمند را بررسی کند، داروهای سالمند را در زمان معین به سالمند بدهد، تزریقات مورد نیاز سالمند را انجام دهد، در صورت نیاز سالمند را ماساژ داده و انجام نرمش های فیزیوتراپی را به سالمند یادآوری کند.

پرستار سالمند در ولیعصر
پرستار سالمند در ولیعصر

پرستار سالمند در ولیعصر به سلامت روانی سالمند رسیدگی می کند.

تنها زندگی کردن سالمندان در منزل منجر به ابتلای آن ها به افسردگی می شود، از این جهت پرستار موظف است با حضور مثبت و فعال و انجام فعالیت های مناسب همچون هم صحبتی با سالمند، تماشای فیلم، مرور خاطرات، تماشای آلبوم های قدیمی و… از ابتلای سالمند به بیماری های روانی جلوگیری کند.

رسیدگی به بهداشت سالمند از دیگر وظایف اصلی پرستار سالمند در ولیعصر است.

پرستار سالمند موظف است که در صورت نیاز سالمند را حمام کند، در مسواک زدن به سالمند کمک کند، لباس های او را تعویض کرده و بشوید، موی سر سالمند را شانه و اصلاح کند.

رسیدگی به تغذیه سالمند از دیگر وظایف اصلی پرستار سالمند در ولیعصر است.

پرستار سالمند باید مطابق با رژیم غذایی مناسب برای سالمند، غذاها و میان وعده های تازه و مقوی برای او تهیه کند و سالمند را از مصرف غذاهای مضر منع کند.

رسیدگی به امور منزل سالمند از دیگر وظایف اصلی پرستار سالمند در ولیعصر است.

پرستار سالمند موظف است که منزل سالمند را نظافت کند، خانه را جارو زده و گردگیری کند، سرویس بهداشتی و حمام را نظافت کند، لباس های سالمند را مرتب کند.

استخدام پرستار سالمند در ولیعصر

برای مراقبت و نگهداری از سالمند در ولیعصر هم می توانید پرستار سالمند استخدام کنید و هم می توانید سالمندتان را به خانه سالمندان بسپارید.

استخدام پرستار در منزل از دو طریق امکان پذیر است، یکی از روش های استخدام پرستار آگهی های استخدامی و انتخاب از طریق دوستان و آشنایان است، دیگر روش استخدام پرستار مراجعه به مراکز خدمات پرستاری معتبر است، سپید گستر از مراکز خدماتی معتبر است که می توانید استخدام پرستار در ولیعصر را از آن انجام دهید.

پرستار سالمند در ولیعصر
پرستار سالمند در ولیعصر

استخدام پرستار سالمند در ولیعصر بهتر است یا سپردن آن ها به خانه سالمندان

سالمندان زندگی در منزل شخصی خودشان را ترجیح می دهند، چرا که در منزل شخصی شان خاطرات زیادی دارند و علاقه ای به زندگی کردن در سرای سالمندان ندارند، اگرچه تنها زندگی کردن سالمندان در منزل شان موجب افسردگی در آن ها می شود اما همراهی پرستار از افسردگی در آن ها جلوگیری می کند.

فرد سالمند با زندگی در منزل شخصی خودش احساس امنیت و استقلال بیشتری داشته و از نظر جسمانی و روانی در وضعیت و شرایط بهتری قرار دارد، ضمن اینکه زندگی سالمند در منزل شخصی اش احترام او را حفظ کرده و موجب عزت نفس سالمند می شود.

جنسیت پرستار سالمند در ولیعصر

پیش از انتخاب پرستار سالمند نظر او را در رابطه با جنسیت پرستار جویا شوید، بسیاری از سالمندان به دلایل مذهبی و عرفی ترجیح می دهند که پرستاران هم جنس خودشان باشند.

برای استخدام پرستار سالمند در ولیعصر به این نکته توجه کنید که پرستار آقا در انجام امور منزل توانایی کمتری دارد و پرستاران خانم در انتقال و حمل و نقل سالمندان توانایی کمتری دارند.

پرستار سالمند در ولیعصر
پرستار سالمند در ولیعصر

هزینه پرستار سالمند در ولیعصر

میزان دستمزد پرستار سالمند در مرکز سپید گستر طبق نرخ مصوب اتحادیه است، اما بهتر است بدانید که این هزینه بسته به شرایط سالمند، نیاز سالمند، نیاز خانواده سالمند، وضعیت روحی و جسمی سالمند، میزان تحصیلات پرستار، مدت زمان حضور پرستار در منزل سالمند و وظایف پرستار سالمند می تواند متفاوت باشد.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 5
  1. موسی اسماعیلی 1 سال قبل

    حقوق پرستار خانم مبتلا به ام اس در تهران چقدر است؟

  2. کاظم زندی 1 سال قبل

    هزینه خدماتتون چطوری محاسبه میشه؟

  3. شهرام مهرابی 1 سال قبل

    چطوری میتونیم از آخرین مطالبتون باخبر بشیم

  4. لعیا محبی 2 ماه قبل

    سلام میشه بگید از سالمندی که پوشکی هست هم مراقبت می کنید یا نه؟ شرایطش چطوریه؟ چطوری پرستار میتونیم بگیریم؟

    1. sepidgostar 2 ماه قبل

      سلام و عرض ادب بله لطفا جهت استخدام پرستار سالمند پوشکی با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید