پرستار سالمند در انقلاب در منزل

گاهی اوقات مراقبت و نگهداری از سالمندانی که عضو عزیز خانواده ما هستند ممکن است توسط خود ما امکان پذیر نباشد، در صورتی که ساکن انقلاب هستید می توانید برای استخدام پرستار سالمند در انقلاب با مرکز معتبر خدمات پرستاری سپید گستر در ارتباط باشید.

پرستار سالمند در انقلاب

سالمندان بر اثر عواملی همچون کهولت سن، مشکلات جسمی و برخی حساسیت ها نیاز به مراقبت هایی بیش تر از همیشه پیدا می کنند، با این حال به دلایلی نظیر مشغله زندگی های امروزی امکان حضور دائمی افراد نزد عضو سالمند خانواده ممکن است وجود نداشته باشد، علاوه بر این، مراقبت از برخی سالمندان به دلیل ابتلا به برخی بیماری ها نیازمند تخصص می باشد که افراد عادی از آن برخوردار نمی باشند، در این زمان ها استخدام پرستار سالمند می تواند کمک کننده بسیار خوبی باشد.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

پرستار سالمند در انقلاب در منزل

برخی سالمندان نظیر سالمندانی که سابقه زمین خوردن و یا سکته مغزی دارند، به طور قطع نیاز دارند تا شخصی دائماً با آن ها همراه باشد و از آن ها مراقبت کند، با این حال همین عزیزان سالمند در طی زندگی خود کاملاً مستقل بوده اند و نمی خواهند تا این استقلال از آن ها گرفته شود و در عین حال نمی خواهند تنها مانده و به حال خود در خانه رها شوند، در این هنگام نیز پرستار سالمند در منزل می تواند بسیار کاربردی باشد و هم سالمند احساس استقلال خود را حفظ کند و هم تحت خطرات قرار نگیرد.

مراقبت از سالمند در انقلاب در منزل
مراقبت از سالمند در انقلاب در منزل

مزایای نگهداری سالمند در انقلاب در منزل

به طبع مشهود است که ترجیح سالمند بین حضور در خانه خود و یا بودن در خانه سالمندان، این است که در منزل خود بماند، به طور کلی سالمند در خانه خود احساس آرامش و امنیت بیشتری دارد و باعث می شود تا روحیه آن ها بالاتر بماند و در ضمن می توانند ارتباطات پیشین خود نظیر ارتباط با دوستان و همسایگان را حفظ نمایند.

از مزایای قابل توجه دیگر دریافت خدمات مراقبت سالمند در منزل این می باشد که پرستار سالمند در منزل تنها از یک نفر مراقبت می کند و این موضوع باعث می شود تا تمام تمرکزش بر روی مراقبت از سالمند شما باشد، این امر کیفیت خدمات را به طور قابل توجهی بالا می برد.

در کنار موارد ذکر شده، استخدام پرستار سالمندی که از تخصص کافی برخوردار می باشد باعث می شود تا برای انجام اموری نظیر تزریقات داروها لزومی به رفتن به مراکز درمانی وجود نداشته باشد که این موضوع هم در زمان و هم در هزینه ها صرفه جویی می کند و هم دغدغه افراد برای حضور در صف های طولانی مراکز بهداشتی درمانی را می کاهد.

نگهداری سالمند در انقلاب

لازم می باشد که ذکر کنیم مراقبت و نگهداری از سالمندان امری تخصصی می باشد، بسیاری از زمان هاست که سالمندان صرفاً به دلیل تنها نبودن نیاز به پرستار یا مراقب خواهند داشت، اما در شرایطی دیگر نظیر ابتلای سالمند به بیماری ها و ناتوانی های جسمی، وی نیاز به مراقبت تخصصی دارد، در زمان استخدام پرستار سالمند به این مورد توجه داشته باشید که در صورت نیاز به مراقبت از سالمند بیمار، حتماً پرستاری را برای نگهداری از سالمند انتخاب کنید که مهارت های لازم را داشته باشد و آموزش دیده باشد.

پرستار سالمند در انقلاب
پرستار سالمند در انقلاب

وظایف پرستار سالمند در انقلاب

رسیدگی به امور بهداشت فردی سالمند

پرستار سالمند در انقلاب مسئول رسیدگی به بهداشت فردی سالمند نظیر امور استحمام ، شانه کردن مو و… می باشد.

رسیدگی به امور جسمی و روحی

پرستار سالمند علاوه بر موارد بهداشت فردی این مسئولیت را دارد که طبق تجویز پزشک، مراقب دریافت داروهای سالمند باشد، در صورت نیاز پانسمان زخم ها را تعویض کند و اینکه علائم حیاتی مثل میزان قند خون و فشار خون را بررسی کند و در صورت نیاز به پزشک گزارش کند، همچنین رسیدگی به امور روحی روانی سالمند نیز از وظایف دیگر پرستار سالمند می باشند، او می تواند با انجام فعالیت های مورد علاقه سالمند به همراه او و یا بردن سالمند به پیاده روی به سلامت روحی سالمند کمک نماید.

پرستار سالمند در انقلاب
پرستار سالمند در انقلاب

رسیدگی به امور خارج از منزل

بعضی موارد نظیر مراجعه به پزشک به همراه سالمند و یا تهیه داروهای سالمند از داروخانه، انجام امور اداری و مالی سالمند می تواند به پرستار محول شود.

رسیدگی به امور منزل و تغذیه سالمند

انجام امور منزل و امور نظافتی و آشپزی می تواند از وظایف سالمند تعریف شود، ضمناً توجه به رژیم غذایی و سالم بودن آن نیز دارای اهمیت فراوان می باشد و تهیه این مورد نیز از دیگر وظایف پرستار سالمند است.

نگهداری از سالمند در انقلاب به صورت شبانه روزی

در مواردی ممکن است سالمند توانایی فیزیکی کافی نداشته باشد و یا به بیماری مبتلا باشد و به مراقبت 24 ساعته نیاز داشته باشد، همچنین این امکان وجود دارد که سالمند خود توانایی انجام مور خود را داشته باشد اما به دلیل تنهایی نیاز به یک مراقب و همراه نیاز داشته باشد، در تمام این موادر استخدام پرستار سالمند شبانه روزی در انقلاب می تواند مفید باشد.

پرستار روزانه سالمند در انقلاب

در برخی از موارد هم که سالمند در نزد خانواده خود زندگی می کنند توسط خود آن ها مراقبت می شود اما اعضای خانواده در طی روز و برای مثال در ساعات کاری امکان مراقبت کردن از شخص سالخورده را ندارند، در این زمان ها نیز مراقبت از سالمند می تواند توسط پرستار سالمندی که به صورت روزانه استخدام شده است انجام شود.

پرستار سالمند در انقلاب
پرستار سالمند در انقلاب

توجه به چه مواردی در تغذیه سالمند مهم می باشند؟

رژیم غذایی که تمام مواد مغذی لازم برای سلامت را به بدن برساند می تواند منجر به پیشگیری از ابتلا به بسیاری از بیماری ها شود، به عنوان مثال فشار خون، چربی خون و قند خون از بیماری هایی هستند که با تغذیه درست می توان تا حد بسیاری از آن ها پیشگیری کرد.

تنوع مواد غذایی و کیفیت آن در تغذیه سالمند از نقش مهمی برخوردار می باشند، عدم مصرف نمک و چربی، نوشیدن آب به میزان کافی، موجود بودن سبزی و میوه در برنامه غذایی و خوردن صبحانه از موارد قابل توجه در تغذیه سالمندان می باشند.

با متنوع بودن مواد غذایی می توان ویتامین های مورد نیاز را به بدن رساند، دریافت ویتامین های لازم هم در سلامت جسمانی و هم در سلامت روحی ایفا کننده نقشی بسیار مهم می باشد.

ویژگی های پرستار سالمند در انقلاب

امر مراقبت و نگهداری سالمندان تخصصی و حساس می باشد و شخصی که این کار را انجام می دهد، باید از برخی ویژگی ها برخوردار باشد به عنوان مثال باید دلسوز، باهوش، دارای واکنش های سریع در زمان های بحرانی و معتمد باشد، علاوه بر این موارد دارا بودن برخی مهارت ها نظیر تزریقات، سرم تراپی، تعویض سوند و… نیز ضروری می باشد.

پرستار سالمند در انقلاب
پرستار سالمند در انقلاب

استخدام پرستار سالمند در انقلاب برای نگهداری از سالمند از سپید گستر

نمی توان سالمند را به هر شخصی که دیگری معرفی کرده است سپرد، مراقبت از سالمندان باید به مؤسساتی کاملاً معتبر سپرده شود که خود را ثابت کرده باشند، مرکز پرستاری سپید گستر با داشتن ویژگی های زیر آماده خدمت رسانی به شما می باشد:

  • دارا بودن مجوز از وزارت بهداشت
  • همکاری با پرستاران متخصص و دارا بودن کادر حرفه ای
  • ارائه خدمات پرستاری به صورت های مختلف ساعتی، شبانه روزی و روزانه
  • تعرفه های مناسب و منطقی بر اساس نرخ مصوب
  • برخورداری از کیفیت بالای خدمات

هزینه پرستاری از سالمندان در انقلاب

چندین عامل متفاوت در تعیین قیمت پرستار سالمند در اتقلاب مؤثر می باشند، بعضی از این عوامل شامل میزان ساعات کاری مثل نیمه وقت بودن، 24 ساعته بودن یا روزانه بودن پرستار، نوع خدمات ارائه شده توسط پرستار و وضعیت جسمانی و روحی سالمند می باشند، در هر صورت نگرانی از بابت هزینه های استخدام پرستار سالمند از سپید گستر نباشید، کلیه هزینه ها مطابق نرخ مصوب و منطقی و منصفانه خواهند بود.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 5
  1. محمدحسین سلیمانی 1 سال قبل

    من شرکت شمارو به همه کسایی که دارن نظرات را میخونن و میبینن پیشنهاد می کنم

  2. علی اصغر مستوفی 1 سال قبل

    برای سه قلوهامون از شرکت شما پرستار گرفتم خیلی خانم محترمی هستند، با خیال راحت به کارهام میرسم

  3. صادق تبریزی 1 سال قبل

    سلام و عرض ادب خواستم از شرکت سپید گستر تشکر کنم برای تمامی پیگیری ها و کادر متخصص

  4. زهرا درویش 7 ماه قبل

    سلام مادربزرگم به تازگی فوت کردن برای پدربزرگم به پرستار نیاز داریم، پرستار شبانه روزی آقا که همراه پدربزرگم زندگی کنن، کارهای منزل شون هم انجام بدن رو دارید شما؟

    1. sepidgostar 7 ماه قبل

      عرض ادب و احترام، روح مادربزرگ بزرگوارتون شاد،بله لطفا جهت استخدام پرستار مرد شبانه روزی با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید