مراقب و پرستار کودک در صادقیه

با توجه به شرایط اقتصادی امروزه اکثر والدین برای کسب درآمد بیشتر و رفاه خود و خانوادشان شاغل هستند بنابراین در زمان کاری نیاز به فردی مطمئن جهت نگه داری از کودک دارند همچنین باتوجه به خطرات بیرون از منزل که ممکن است به کودک آسیب بزند نیاز به پرستار کودک در صادقیه در منزل دارند.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

موسسه پرستاری سپید گستر بستری برای رفاه خانواده ها قرار داده است که بتوانند با تماس به شماره 02188928336 از پشتیبانی این موسسه استفاده کنند و پرستار کودک در صادقیه را بر اساس نیاز کودک، شرایط کودک و بودجه ای که برای این کار می خواهند اختصاص بدهند انتخاب و پس از مصاحبه استخدام کنند.

دلایل استخدام مراقب و پرستار کودک در صادقیه موسسه سپید گستر

موسسه سپید گستر شرایطی را برای والدین قرار داده است که دیگر نگرانی از مراقبت و نگهداری از کودک در منزل را نداشته باشند این موسسه دارای اعتبار و سابقه کاری است و از وزارت بهداشت مجوز رسمی و قانونی جهت خدمات پرستاری دارد که این باعث اطمینان بر کادر پرستاری این مرکز می شود چرا که موسسه سپید گستر پرستاران کودک متخصص، دارای مدرک تحصیلی پرستاری کودک، با تجربه و مجرب را گرد هم آورده است که دارای مدرک عدم سوءپیشینه هستند و خانواده ها می توانند با اطمینان فرزند خود را در منزل به آنان بسپارند.

مراقبت از کودک در صادقیه
مراقبت از کودک در صادقیه

شما می توانید با تماس به کارشناسان این مرکز از پشتیبانی 24 ساعته استفاده کنید و جهت استخدام پرستار کودک در منزل مشاوره لازم را ببینید و با هزینه ای کم پرستار کودک مناسبی را انتخاب کنید همچنین شما می توانید پرستار را به صورت آزمایشی استخدام کنید تا از فرد مطمئن شوید در صورت رضایت پرستار کودک را استخدام کنید در غیر این صورت کارشناسان این مرکز پرستار جایگزین را به منزل شما اعزام می کنند قابل توجه است که خدمات پرستاری کودک به صورت شبانه روزی، روزانه و ساعتی است و به روند کار پرستاران کودک به صورت ماهیانه نظارت و بررسی می شود.

پرستار کودک در صادقیه در منزل

پرستار کودک در منزل علاوه بر انجام امور کودک در منزل امور منزل را نیز انجام می دهد پس خدمات رسانی فقط به کودک نیست بلکه به تمام اعضای خانواده خدمات رسانی می شود و والدین می توانند به امور شخصی خود بپردازند و نگرانی از بابت تهیه غذا و نظافت خانه نداشته باشند همچنین از آنجایی که شیوع بیماری های واگیردار زیاد شده است و کودکان دارای سیستم ایمنی پایینی هستند امن ترین مکان برای آنان منزل است، کودک در منزل به دور از شلوغی و آلودگی در محیطی امن بازی و رشد می کند.

انواع خدمات پرستار کودک در صادقیه برای کودکان با شرایط مختلف

با توجه به تفاوت های کودکان نوع خدمات رسانی نیز متفاوت می شود که در زیر به برخی از این تفاوت ها اشاره می شود.

پرستار کودک در صادقیه
پرستار کودک در صادقیه

پرستاری از نوزادان در منزل

مادران پس از زایمان از نظر جسمی و روحی دارای مشکلاتی می شوند و نیاز به فردی جهت مراقبت از نوزاد و کمک به خودشان دارند، اکثر مادران پس از زایمان دچار افسردگی می شوند بنابراین شخصی باید به کمک او بیاید که تخصص و تجربه کافی در این زمینه را داشته باشد همچنین در کنار آن از مادر و نوزاد از نظر جسمی نیز کمک کند و امور منزل را نیز انجام دهد.

پرستاری از کودکان در سنین رشد در منزل

کودک در سن رشد نیاز به توجه بیشتری دارد و باید با دقت از او مراقبت شود تا آسیبی نبیند همچنین باید به تغذیه کودک در سنین رشد توجه زیادی شود و باید مواد غذایی پر خاصیت مصرف کند پرستار کودک برای مراقبت و انجام امور غذایی و غیره کودک فرد مناسبی است.

پرستار کودک در صادقیه
پرستار کودک در صادقیه

پرستاری از کودکان دارای مشکل جسمی و روحی

کودکان دارای مشکل و بیمار نیاز به فردی متخصص برای نگه داری و پرستاری دارند چرا که باید امور درمانی مانند تزریقات را باید انجام دهد و با پزشک معالج مشورت کند همچنین در خیلی از مواقع کودک توانایی انجام امور ساده و روزمره خود را ندارد در این صورت پرستار کودک متخصص و آموزش دیده به کمک والدین می آید.

مزایای استخدام پرستار کودک در صادقیه در منزل

  • دور بودن کودک از آلودگی های بیرون از منزل
  • عدم نیاز به حضور کودک در محیط شلوغ مهد کودک
  • مقرون به صرف بودن هزینه پرستار کودک در منزل به نسبت مهد کودک ها
  • عدم نیاز به رفت و آمد کودک در خارج از منزل
  • انتخاب پرستار کودک توسط کودک و والدین در صورتی که در مراکز مهد کودک به این صورت نیست
  • زمان کاری مشخصی وجود ندارد و شما می توانید در هر ساعتی از شبانه روز از خدمات پرستار کوک در منزل استفاده کنید
  • پیشگیری از ابتلا کودک به بیماری های واگیر دار در منزل
  • کودک در محیط امن و آرام منزل قرار دارد
پرستار کودک در صادقیه
پرستار کودک در صادقیه

انواع اموری که پرستار کودک در صادقیه باید به آن بپردازد

انجام امور درمانی کودک در منزل

پرستار کودک در منزل دارای تخصص و تجربه جهت درمان بیماری کودک است و با مشورت پزشک به کودک در جهت بهبود کمک می کند و می توان از کودکان دارای بیماری های مختلف مراقبت و پرستاری کند و اموری مثل تزریقات و پانسمان را در منزل برای کودک انجام می دهد.

انجام امور منزل در کنار امور پرستاری کودک

پرستار کودک در کنار انجام امور نظافت شخصی کودک، تهیه غذای کودک و سرگرم کردن کودک امور منزل را نیز انجام می دهد که از جمله آن تهیه غذا و نظافت منزل است.

انجام امور بهداشتی کودک در منزل

کودک باید در محیطی بهداشتی و به دور از میکروب باشد بنابراین پرستار کودک باید تمام سعی خود را بکند که محیطی پاکیزه در کنار محیطی شاد برای کودک فراهم کند تا کودک دچار بیماری های عفونی نشود.

پرستار کودک در صادقیه
پرستار کودک در صادقیه

در زمان استخدام پرستار کودک در صادقیه باید به چه مواردی توجه کرد؟

با توجه به افزایش درخواست ها برای استخدام کردن پرستار بچه در سال های اخیر خوب است به این بپردازیم که در زمان استخدام کردن مراقب کودک باید به چه مواردی توجه کرد، به ویژه در زمان هایی که والدین برای بار اول است که قصد استخدام پرستار بچه را دارند.

برای مثال مراقب باید از دیدار فرزند شما خوشحال باشد و بر عکس آن هم صادق باشد و فرزندتان از دیدار پرستارش خوشحال شود، در ضمن پرستار کودک باید با شخصیت بوده و بتواند ارتباط مفیدی با والدین برقرار کند و گزارش کارهای روزمره را به آن ها ارائه کند، همچنین وقت شناس بودن پرستار بسیار مهم است، بنابراین لازم است تا در روز مصاحبه به رفتارهای پرستار توجه کنید.

هزینه دستمزد پرستار کودک در صادقیه در منزل

دستمزد پرستار کودک بر اساس نرخ مصوب شده وزارت بهداشت است ولی با توجه به موارد زیر نرخ دستمزد پرستار متغیر می شود.

  • مدت زمان کار پرستار کودک در منزل (شبانه روزی، روزانه و ساعتی)
  • نوع خدماتی که پرستار کودک در منزل ارائه می دهد
  • نوع وظایف پرستار کودک که در منزل انجام می دهد
  • نوع نحوه اخذ قرار داد که می تواند به صورت ماهیانه و با سالیانه باشد
  • شرایط جسمی و روحی کودک
  • سن کودک نیز از عوامل تأثیر گزار بر روی دستمزد پرستار کودک است
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 4
  1. مرتضی منصوری 12 ماه قبل

    پرستاری که برای ما اومدن خیلی خانم با سلیقه و خوبی هستن

    1. sepidgostar 12 ماه قبل

      ممنون از محبت شما مشتری عزیز و دوست داشتنی موفق باشید

  2. ایمان بخششی 2 ماه قبل

    سلام من خانمم ماه اخر بارداریشه خانواده هامون تهران نیستن یه پرستار نوزاد می خوام که ماه اول رو تقریبا نصف روز پیش خانومم باشه، باید چه کاری انجام بدم؟

    1. sepidgostar 2 ماه قبل

      سلام و عرض ادب لطفا برای استخدام پرستار کودک و نوزاد با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید