ویزیت پزشک در منزل در تهران و کرج

اگر مبتلا به بیماری شده اید و باید به پزشکی مراجعه نمایید تا شما را ویزیت کند اما به دلایل متفاوتی امکان مراجعه به مراکز درمانی برای شما وجود ندارد، می توانید از خدمات ویزیت پزشک در منزل در تهران و کرج موسسه معتبر سپید گستر بهره ببرید، این موسسه در تلاش است تا خدماتی با کیفیت بالا و قیمتی مقرون به صرفه را به شما عزیزان ارائه کند و گذر از دوران بیماری را برای شما تسهیل بخشد.

ویزیت پزشک در منزل

با توجه به مزایای فراوان اعزام پزشک به منزل برای ویزیت بیمار و با امکان دریافت انواع خدمات پرستاری و پزشکی در منزل، مؤسسات ارائه کننده این خدمات نیز گسترشی چشمگیر داشته اند چرا که ویزیت پزشک در منزل راه حلی کاربردی برای افرادی است که مراجعه به مراکز درمانی برایشان مقدور نمی باشد.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

ویزیت پزشک در منزل در تهران

موارد متعددی لزوم اعزام پزشک به منازل برای ویزیت بیمار را ثابت می کنند، دشواری رفت و آمد و ترافیک در تهران، عدم دسترسی 24 ساعته به مطب پزشک و ناتوانی برخی افراد برای رفت و آمد به مراکز درمانی از این موارد می باشند، سپید گستر با کادر حرفه ای خود، آمادگی ویزیت بیمار در منزل در سراسر مناطق تهران را دارا می باشد.

ویزیت پزشک در منزل
ویزیت پزشک در منزل

ویزیت پزشک در منزل در کرج

امکان مراجعه به مراکز درمانی برای بسیاری از افراد به دلیل مشکلات جسمی و فیزیکی وجود ندارد، از طرفی دیگر طراحی بسیاری از مراکز درمانی، مناسب رفت و آمد افرادی که از نظر جسمی ناتوان هستند نمی باشد، سپیدگستر با ارائه خدمات ویزیت پزشک در خانه در تمام مناطق کرج، سعی دارد تا از دشواری های بیماران بکاهد.

مزایای ویزیت دکتر در منزل

  • با امکان استفاده از خدمات ویزیت دکتر در خانه احساس امنیت و آسایش بیمار بیشتر شده و اضطراب حاصل از حضور در مراکز درمانی نیز کاهش پیدا می کند.
  • رانندگی در شهرهای پر ترافیک کرج و تهران، ترافیک آزاردهنده آن ها، پیدا کردن جایی برای پارک کردن اتومبیل و انتظار در صفوف طولانی برای رسیدن نوبت شما در مطب پزشک، خود می تواند حال شما را بدتر از قبل کند و زمان شما را هدر بدهد، با دریافت خدمات ویزیت پزشک در منزل در زمان شما صرفه جویی خواهد شد و نگرانی ها و دشواری های رفت و آمد هم از دوش شما برداشته خواهد شد.
  • در مواردی که بیمار سالمند است، به تازگی عمل جراحی را پشت سر گذاشته و یا به دلایل ناتوانی های جسمی، امکان جابجایی برایش وجود ندارد و با اینحال نیاز است تا به طور مرتب پزشک او را ویزیت کند، خدمات ویزیت دکتر در منزل می تواند به میزان زیادی از اذیت شدن بیمار کاهش دهد.
  • اگر مبتلا به بیماری واگیردار هستید و یا اینکه شخصی هستید که در برابر بیماری های واگیردار حساس و مستعد دریافت آن ها هستید، می توانید به جای حضور در مراکز درمانی و قرار گیری در معرض بیماری ها و یا در معرض قرار دادن دیگران به بیماری، از ویزیت دکتر در منزل استفاده ببرید.
  • به علاوه موارد ذکر شده با ویزیت دکتر در منزل می توان در بخش زیادی از هزینه ها صرفه جویی کرد.

ویزیت پزشک عمومی در منزل

پزشکان عمومی افرادی هستند که می توانند با بررسی وضعیت بیمار، بهترین اقدامات لازم برای بهبود وضعیت بیمار را پیشنهاد کنند، پزشک عمومی توانایی شناخت بیماری در مراحل اولیه و ارائه بهترین پیشهاد را دارا می باشد.

ویزیت پزشک در منزل
ویزیت پزشک در منزل

با ویزیت شدن توسط یک پزشک عمومی، او می تواند افراد را در موارد مهمی راهنمایی کند نظیر اینکه برای هر دردی باید به چه متخصصی مراجعه کنند، همچنین بررسی آزمایشات و چکاپ ها (مثل سطح قند خون، فشار خون، تست های بالینی نوار قلب و…) و تجویز دارو در صورت نیاز و یا ارجاع به یک متخصص از اقداماتی است که پزشک عمومی به انجام می رساند. به طور کلی وظایف پزشک عمومی در منزل عبارت اند از:

  1. بررسی روند درمان بیماری
  2. بررسی و پیگیری سلامت عمومی بیمار
  3. بررسی نتیجه آزمایشات
  4. ارجاع دادن بیمار به یک پزشک متخصص
  5. ارائه مشاوره به بیماران

ویزیت پزشک متخصص در منزل

در زمان هایی پس از مشخص شدن بیماری توسط پزشک عمومی، او شما را به پزشکی متخصص، ارجاع می دهد، او فردی است که در حوزه درمان بیماری های خاص در حوزه خود تخصص دارد، امکان بهره بردن از خدمات ویزیت پزشک متخصص در منزل و حضور پیدا کردن او بر بالین بیمار نیز می تواند بسیار مفید و کمک کننده باشد تا پزشک متخصص با بررسی کامل بالینی وضعیت بیمار، بهترین اقدامات را در راستای درمان بیمار به انجام برساند.

وظایف پزشک در منزل

پزشک ابتدا به معاینات بالینی پرداخته و علائم حیاتی همانند فشار خون، تنفس، درجه حرارت بدن و سطح هوشیاری را بررسی کرده و با معاینه کامل، اقدامات لازم را به انجام می رساند، وظایف ذیل مواردی هستند که پزشک به انجام آن ها اهتمام می ورزد:

  • تهیه اطلاعات کامل
  • معاینه بیمار (بررسی علائم حیاتی، احساس درد بیمار در نواحی مختلف بدن او، صداهای درون قلب و ریه، تغییر حواس و…)
  • درمان بیمار (نوع درمان بر اساس نتایج حاصل از آزمایشت و عکس برداری ها و… می تواند متفاوت باشد)
  • پیگیری درمان (در صورتی که با یک جلسه ویزیت درمان نشود)
ویزیت پزشک در منزل
ویزیت پزشک در منزل

استفاده از خدمات ویزیت دکتر در منزل مناسب چه کسانی است؟

تمامی افراد می توانند از خدمات ویزیت پزشک در منزل در تهران و کرج استفاده کنند، با این حال دریافت این خدمات برای برخی افراد ضروری تر و مفیدتر به نظر می رسد:

افرادی که از نظر جسمی و حرکتی ناتوان اند

این افراد که ممکن است به طور دائمی و یا مقطعی به این مشکل دچار شده باشند امکان خروج از خانه را ندارند و در صورتی که برای مراجعه به پزشک لازم باشد تا از خانه خارج شوند، دشواری های فراوانی هم برای خودشان و هم برای اعضای خانواده شان به وجود می آید.

افراد سالمند

معمولاً سالمندان به دلایلی نظیر کهولت سن بیش از بقیه افراد تحت خطر ابتلا به بیماری ها قرار می گیریند، ویزیت سالمندان در منزل می تواند از دشواری های جابجایی و خروج از منزل برای سالمند بکاهد.

ویزیت پزشک در منزل
ویزیت پزشک در منزل

کودکان و نوزادان

ویزیت کودکان و نوزادان در منزل به دلایلی همانند حساسیت بالای بدن نوزادان که ما را مستلزم مراقبت بیشتری از آن ها می کند و کودکانی که از محیط مراکز درمانی ترس دارند، امری لازم به نظر می رسد.

افراد مبتلا به بیماری های واگیردار و یا سخت

ابتلا به بیماری های سخت که خروج از خانه برای بیمار دشوار است، یکی از مواردی است که مراجعه به مطب پزشک و مراکز درمانی را سخت می کند، همچنین افراد مبتلا به بیماری های واگیردار چون کرونا بهتر است از خانه خارج نشوند، در تمام این شرایط می توان با استفاده از خدمات ویزیت بیمار در منزل مسئله را برطرف نمود.

ویزیت پزشک در منزل به صورت شبانه روزی

دردهای جسمی ممکن است در هر ساعت از شبانه روز شروع به آزار افراد کنند، در این زمان ها بهترین اقدام می تواند استفاده از خدمات ویزیت پزشک به طور شبانه روزی در منزل باشد.

ویزیت سالمندان در منزل

دوران سالمندی، دورانی است که شخص باید به طور منظم تحت نظر پزشک باشد، با این حال سالمندان ممکن است بنا بر دلایل بسیاری همانند ابتلا به عفونت های مزمن، مشکلات قلبی و ریوی، سابقه سکته های مغزی یا قلبی و… نتوانند برای مراجعه به پزشک از منزل خارج شوند، در این هنگام، بهره بردن از خدمات ویزیت سالمند در منزل می تواند بسیار مفید باشد، مرکز سپید گستر با ارائه خدمات پرستار سالمند در منزل در تلاش است تا مراقبت از سالمند را در منزل برای شما تسهیل بخشد.

کدام خدمات ویزیت پزشک توسط سپید گستر ارائه می شود؟

ویزیت سالمندان در منزل، بررسی وضعیت عمومی بیمار، مراقبت دیابتی، مراقبت های لازم بیماران قلبی پس از بستری شدن بیمار در بیمارستان و مراقب ارتوپدی و ویزیت بیماران کرونایی از خدماتی است که توسط پزشکان مرکز سپید گستر ارائه می شود.

ویزیت پزشک در منزل
ویزیت پزشک در منزل

انتخاب سپید گستر برای ویزیت پزشک در منزل

سپید گستر مرکزی است که با سال ها سابقه در ارائه خدمات پرستاری، پزشکی و درمانی در تهران و کرج، همواره رضایت مددجویان خود را الویت اصلی خود قرار داده، با تماس با این مرکز می توانید ضمن اطمینان از حفظ حریم شخصی، در هر زمان و هر مکان با مرکز تماس بگیرید و پزشک متعهد و متخصص را جهت ویزیت به منزل خود اعزام کنید.

دادن چه اطلاعاتی در زمان تماس با مرکز ضروری است؟

در زمانی که قصد دارید تا به صورت تلفنی برای اعزام پزشک به منزل خود اقدام کنید، اطلاعات زیر را باید به کارشناس بدهید:

  1. نام بیمار و سن او
  2. سابقه بیماری ها
  3. داروهایی که بیمار استفاده می کند.
  4. حساسیت های دارویی
  5. علائم بیمار
  6. آدرس محل زندگی
ویزیت پزشک در منزل
ویزیت پزشک در منزل

مراحل فرایند ثبت در خواست

ابتدا با مرکز سپید گستر تماس گرفته و از خدمات پشتیبانی این موسسه استفاده می کنید و فرم کاملی ارائه می دهید که شامل مشخصات و وضعیت بیمار می باشد که در بالا گفته شد، سپس کارشناسان ما شما را راهنمایی می کنند تا بتوانید بهترین خدمات ویزیت پزشک را دریافت کنید، هزینه لازم را با توجه به بودجه شما و درخواستتان تعیین می کنند در نهایت پزشک متخصص به منزل شما مراجعه می کند.

ویزیت پزشک در منزل تحت پوشش بیمه

در گذشته عدم برخورداری از خدمات بیمه یکی از بزرگ ترین مشکلات بیمارانی بود که می خواستند از خدمات ویزیت پزشک در منزل استفاده کنند اما امروزه با پیگیری های انجام شده خوشبختانه این مشکل رفع شده و امکان بهره مندی از خدمات بیمه برای بیمارانی که به ویزیت پزشک در منزل احتیاج دارند به وجود آمده است، بنابراین افراد می توانند با خیال راحت در منزلشان از این خدمات با هزینه پایین بهره مند شوند.

تعرفه و هزینه ویزیت پزشک در منزل

نرخ و قیمت ویزیت پزشک در منزل در مرکز سپید گستر کاملاً مقرون به صرفه و اقتصادی است، ممکن است هزینه ویزیت در منزل از هزینه مراجعه حضوری به پزشک بیشتر به نظر برسد اما اگر هزینه های جانبی نظیر هزینه رفت و آمد و از دست دادن شیفت کاری را در نظر گرفت می توانید متوجه آن بشوید که این نظر آنچنان درست بنظر نمی رسد!

جهت استعلام قیمت دقیق و مشاوره رایگان می توانید از طریق شماره تلفن 02188928336 اقدام نمایید.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 5
  1. بهرام شفیعی 1 سال قبل

    این مطلب حرف نداشت

  2. جواد رضا 1 سال قبل

    بردن کودک به مدرسه هم از وظایف پرستار کودک محسوب می شود؟

  3. اصغر عبدی 1 سال قبل

    هزینه نگهداری از سالمند در منزل بر چه اساسی محاسبه می شود؟

  4. عطیه لامعی 9 ماه قبل

    سلام برای جهانشر کرج هم پرستار بیمار میفرستید؟

    1. sepidgostar 9 ماه قبل

      عرض ادب و احترام بله امکان اعزام پرستار بیمار به جهانشهر کرج وجود دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید