پرستار سالمند در دروازه شمیران در منزل

سالمندان عضو عزیز خانواده ما هستند که گاهی امکان مراقبت از آن ها و جبران لطف و محبت هایی که نثار ما کرده اند را به دلایلی نظیر مشغله فراوان جامعه امروزی نداریم، اگر ساکن دروازه شمیران و یا سایر مناطق 22 گانه تهران هستید، مرکز سپید گستر با ارائه خدمات پرستار سالمند در دروازه شمیران اینجاست تا به شما یاری برساند.

نگهداری سالمند در دروازه شمیران

امروزه با بالا رفتن متوسط طول عمر افراد، درصد جمعیت سالمندان هم افزایش داشته است که این امر نیاز به پرستاران سالمند را نیز به طور چشمگیری بالا برده است.

سالمندان، با توجه به اینکه در گروه حساسی نسبت به سایر افراد قرار دارند ممکن است مبتلا به بیماری هایی باشند که به طبع نیاز به مراقبت دائم و تخصصی داشته باشند و افراد خانواده شان فاقد مهارت لازم برای مراقبت از آن ها باشند و یا اینکه تنها ماندن در خانه برایشان احساس ناخوشایندی را به دنبال داشته باشد و امکان حضور مداوم اعضای خانواده در کنارشان ممکن نباشد، در تمام این زمان ها استخدام یک پرستار می توانند تسهیل کننده امور باشد.

پرستار سالمند در دروازه شمیران
پرستار سالمند در دروازه شمیران

پرستار سالمند در دروازه شمیران در منزل

حضور سالمند در تمام سال های عمرش در خانه خود و تحت مراقبت یک پرستار دلسوز، مهربان و ماهر، منجر به حفظ احساس استقلال و عزت نفس سالمند می شود که این امر اثر بسیار مؤثر و مثبتی بر روحیه سالمند داشته و همین امر سلامت جسمی او را نیز بالا می برد.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

مراقبت از سالمند در دروازه شمیران در منزل

مراقبت از سالمند در منزل موجب برخورداری از مزیت های مثبتی می شود، مهم ترین مورد این است که سالمند با حضور در منزل، احساس امنیت و آرامش بیشتری دارد، ضمناً با دریافت خدمات نگهداری سالمند در منزل اعضای خانواده سالمند نیز نگرانی کمتری در خصوص سالمند عزیز خود خواهند داشت.

علاوه بر موارد ذکر شده نگهداری سالمند در دروازه شمیران در منزل منجر می شود تا ارتباطات با همسایه ها، دوستان و مالکیت حیوانات خانگی ادامه پیدا کند که این موضوع هم در بالا بردن روحیه سالمند نقش به سزایی را ایفا می کند.

مورد قابل ذکر دیگر این است که با استخدام پرستار سالمند در دروازه شمیران به دلیل اینکه او مهارت انجام برخی امور نظیر تزریقات و پانسمان را دارا می باشد، دیگر لزومی ندارد تا برای دریافت این خدمات به مراکز درمانی و بهداشتی مراجعه نمود و ساعت ها در صف طولانی منتظر ماند، دریافت خدمات پرستاری از سالمند در دروازه شمیران، می تواند در هزینه ها نیز صرفه جویی نماید.

وظایف پرستار سالمند در دروازه شمیران

توجه داشته باشید لازم است در زمان استخدام پرستار کلیه امور را از قبل با او هماهنگ نمایید و وظایف او را مشخص کنید، به طور کلی برخی از این وظایف عبارت اند از:

پرستار سالمند در دروازه شمیران
پرستار سالمند در دروازه شمیران

نوبت کاری پرستار سالمند در دروازه شمیران

  • شبانه روزی
  • روزانه
  • پاره وقت و ساعتی
  • روزهای تعطیل
  • شبانه
  • پرستار همراه در بیمارستان

ویژگی های پرستار سالمند در دروازه شمیران

مراقبت از سالمندان به دلیل احتمال بالاتر ابتلای آن ها به بیماری های جسمی و بیشتر شدن حساسیت های روحی، نیازمند این می باشد که پرستار از مهارت های ضروری برای نگهداری از سالمند در شمیران نو برخوردار باشد، این مهارت ها شامل دارودهی، تزریقات، سرم تراپی، تعویض پانسمان و مراقبت از زخم ها، اکسیژن تراپی، مراقبت و عوض کردن سوند می باشند.

علاوه بر ضروری بودن تخصص های بالا برای پرستار سالمند، او باید ویژگی های اخلاقی و رفتاری را دارا باشد و بتواند احساس صمیمیت و راحتی را در سالمند ایجاد نماید، همچنین باید دلسوز، مهربان، منعطف، سریع و دقیق باشد.

پرستار سالمند در دروازه شمیران
پرستار سالمند در دروازه شمیران

به هنگام استخدام پرستار برای نگهداری سالمند باید به چه مواردی توجه کرد؟

همانطور که مشهود است نگهداری سالمند امری حساس است، هنگامی که قصد داشتید برای استخدام پرستار سالمند در دروازه شمیران اقدام کنید، باید به مواردی همچون حرفه ای بودن و مهارت پرستار، رفتار و کردار او با سالمند توجه کنید، نکته مهم دیگر این است که بهتر است استخدام پرستار سالمند از مراکز معتبر ارائه دهنده خدمات پرستاری صورت بگیرد.

با استخدام پرستار سالمند از مؤسسات معتبر می توان این اطمینان را حاصل نمود که اقدامات نظارتی بر خدمات رسانی پرستارها صورت می گیرد، مرکز سپید گستر یکی از این مراکز می باشد که با سال ها سابقه فعالیت در این حوزه و با هدف بالا بردن سلامت جامعه فعالیت می کند، پرستاران این مرکز همگی متخصص و ماهر می باشند و آموزش های لازم را دریافت کرد اند، کلیه خدمات در سپید گستر با کیفیت بالا ارائه می شوند و نظارت مداوم بر روی عملکرد پرستاران این مرکز صورت می گیرد، همچنین این مرکز دارای تاییده وزارت بهداشت می باشد و در ضمن دستمزد پرستاران به صورت منطقی و منصفانه و مطابق نرخ مصوب تعیین می شوند.

شیوه صحبت کردن با سالمندان

مهم است که در صحبت کردن با سالمندان در زمانی که قصد داریم پیشنهاد یا توضیحی را به ایشان بدهیم، آن را با لحنی بسیار دوستانه و پیشنهادی ارائه کنیم و از دستوری انتقال دادن مطالب خودداری کنیم، یکی از راه های افزایش کیفیت زندگی سالمندان، شرکت در کلاس ها می باشد، مثلاً برای پیشنهاد دادن شرکت در چنین کلاسی باید احترام را کاملاً حفظ کرده و با پیشنهادی دوستانه از مزیت های این کلاس ها برایشان بگوییم.

پرستار سالمند در دروازه شمیران
پرستار سالمند در دروازه شمیران

هزینه مراقبت از سالمند در دروازه شمیران

همانطور که اشاره شد، دستمزد پرستار سالمند در دروازه شمیران به عوامل متفاوتی بستگی دارد، برخی از این عوامل عبارت اند از میزان توانایی سالمند در انجام امور و وضعیت جسمی و روحی سالمند، نیازهای شخص سالمند، میزان تجربه و مهارت پرستار، بی تحرکی سالمند، لزوم استفاده از وسایل خاص پزشکی و… برای اطلاع از هزینه های به روز استخدام پرستار سالمند می توانید از طریق تماس با شماره تلفن 02188928336 با کارشناسان مرکز ارتباط گرفته و مشاوره رایگان نیز دریافت کنید.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 7
  1. حبیب الله سبحانی 1 سال قبل

    هزینه نگهداری از سالمند آلزایمری چقدر است؟

  2. امید رستمی 1 سال قبل

    ماها که بچه کوچیک داریم این سپید گستر
    خیلی بهمون کمک میکنه خدا خیرتون بده

  3. محمد امیدی 1 سال قبل

    چقدر خوبه که می تونیم با خیال راحت پرستار بگیریم برا بچه هامون خسته نباشید میگم بهت

  4. سارا مری 9 ماه قبل

    سلام پدر من 80 سالشه بیماری های زیادی مثل آلزایمر و دیسک کمر و اینا داره یه پرستار می خوام که هم بهش کمک کنه هم آمپول و ایناشو بزنه خلاصه همه جوره توانایی همه کارو داشته باشه، همچین پرستاری هم دارید؟

    1. sepidgostar 9 ماه قبل

      سلام وقتتون بخیر، بله پرستاران مرکز سپید گستر همه خدماتی که شما مد نظر دارید را ارائه می دهند و در این زمینه ها تخصص و تجربه کافی دارند.

  5. معصومه بابازاده 3 روز قبل

    سلام روزتون بخیر باشه ما یه پرستار خانم 24 ساعته برای پدر و مادرمون گرفتیم، خدا خیرشون بده واقعا کاربلد و حرفه ای هستن

    1. sepidgostar 3 روز قبل

      سلام و عرض ادب ممنون از نظر مثبت تون، خوشحالیم که از خدمات پرستار مجموعه مون رضایت داشتید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید