سی پپ که دستگاهی سبک و بی صدا می باشد، در درمان اختلالات تنفسی به کار می رود و از خطرات ابتلا به بیماری های تنفسی و قلبی می کاهد، با اجاره سی پپ از موسسه معتبر سپید گستر می توانید از مزیت های این دستگاه بهره ببرید و خوابی بی دغدغه را تجربه کنید.

لازم است بدانید افراد مبتلا به وقفه تنفسی خواب، 5 تا 100 وقفه را در طی خواب خود تجربه می کنند که این وقفه ها، می تواند مسیر هوایی را مسدود کند و این موضوع هم می تواند انتقال خون به مغز را دچار مشکل کند و احتمال بروز سکته های مغزی و قلبی را بیفزاید.

دستگاه سی پپ چیست؟

CPAP به معنی فشار مثبت پیوسته راه هوایی می باشد، این دستگاه نوعی درمان به شمار می رود که با وارد کردن فشار هوای کنترل شده ای به دستگاه تنفسی افراد، راه هوایی را باز نگه می دارد و در درمان مشکلات تنفسی همانند خروپف مزمن و آپنه انسدادی می تواند بسیار کار آمد باشد.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

اجاره سی پپ در تهران

این دستگاه با کمک رسانی به ویژه به افراد دارای اختلالات تنفسی، کیفیت خواب آن ها را بالا می برد و مناسب ترین درمان غیر دارویی برای مبتلایان به آپنه تنفسی خواب و اشخاص دارای خروپف مزمن می باشد، با این حال در زمان هایی خصوصاً برای استفاده های کوتاه مدت، خرید دستگاه سی پپ به صرفه نمی باشد، در این زمان ها می توانید از خدمات اجاره سی پپ موسسه سپید گستر بهره ببرید.

اجاره سی پپ
اجاره سی پپ

عملکرد دستگاه CPAP

دستگاه سی پپ در زمان خواب افراد به وسیله یک پمپ هوا و ماسک، فشار هوایی خفیف را به دستگاه تنفسی بیمار وارد می کند، این فشار هوا می تواند ثابت و یا متغیر باشد، دستگاه های با فشار ثابت را سی پپ می نامند.

پمپ CPAP هوا را فشرده می کند و بعد فشار هوا را به وسیله لوله و ماسک، از راه بینی و یا دهان و بینی به راه هوایی بالا یا همان گلو منتقل می کند، این هوای تحت فشار، از انسداد و انقباض راه هوایی بیمار جلوگیری می کند و به فرد اجازه خوابی راحت و بدون وقفه تنفسی را می دهد.

مزایای اجاره دستگاه سی پپ

  • جلوگیری از بیماری های قلبی
  • پیشگیری از سکته مغزی و قلبی
  • درمان خروپف و تنفس نامنظم
  • بالا بردن کیفیت خواب
  • بالا بردن هوشیاری و تمرکز در طی روز
  • تنظیم کردن فشار خون
  • کم کردن هزینه های درمانی چرا که سی پپ دستگاهی وارداتی است که هزینه خرید آن گران قیمت است.
  • امکان استفاده کردن از جدیدترین سی پپ های وارد شده به بازار بدون خرید آن ها
  • عدم نگرانی درباره انبار کردن دستگاه پس از دوره درمان و بلا استفاده ماندن آن
نکات قابل توجه در اجاره سی پپ
نکات قابل توجه در اجاره سی پپ

انواع سی پپ

  1. دستگاه سی پپ فشار ثابت CPAP
  2. دستگاه اتو سی پپ APAP

اجاره دستگاه سی پپ مناسب چه افرادی می باشد؟

دستگاه سی پپ به عنوان درمانی غیر جراحی در موارد ذیل به کار می رود:

آپنه انسدادی خواب

آپنه انسدادی خواب نوعی اختلال خواب است که طی آن، دیواره های گلو شل و باریک می شوند و در خواب وقفه هایی در تنفس به وجود می آید، سی پپ در خصوص این بیماران که طی خواب هوای کافی به ریه هایشان نمی رسد می تواند بسیار یاری دهنده باشد.

اجاره سی پپ
اجاره سی پپ

نوزادانی که ریه ها در آن ها کامل تشکیل نشده

در این نوزادان، دستگاه سی پپ اکسیژن را در بینی نوزاد می دمد و طی این دم ریه های نوزاد متورم می شوند و هوا به دستگاه تنفسی می رسد.

نارسایی در هیپوکسیمیک تنفس

البته استفاده از این دستگاه برای بیماران نارسایی هیپوکسیمیک با توجه به شرایط بالینی و وضعیت عمومی بیمار باید تحت تجویز پزشک به انجام برسد اما به طور کلی می تواند در این موارد مفید واقع شود.

اجزای دستگاه سی پپ

  1. موتور سی پپ: کمپرسوری کوچک موتور سی پپ است که دارای فیلتری برای جذب گرد و غبار می باشد.
  2. شیلنگ سی پپ: لوله یا شلنگی با طول شش فوت اکسیژن موتور را به ماسک می رساند، طول این شیلنگ در اندازه ای است که امکان حرکت کردن بیمار تا حد مناسبی برقرار باشد.
  3. ماسک سی پپ: از آن جایی که ماسک دستگاه سی پپ به طور مستقیم با بیمار در ارتباط است باید به اندازه کافی راحت باشد، این ماسک ها متناسب با فرم چهره بیماران و در ابعاد متفاوتی عرضه می شوند.
اجاره سی پپ
اجاره سی پپ

اجاره سی پپ رسمد و سی پپ لوون اشتاین

انواع سی پپ با برندهای مختلف در بازار وجود دارند که دو برند شناخته شده سی پپ، دستگاه سی پپ رسمد و لوون اشتاین می باشند که با برخورداری از کارت حافظه و سنسورهای حساس تنظیم فشار مناسب برای بیمار، در رفع اختلالات خواب مؤثر می باشند، جهت اجاره سی پپ لوون اشتاین و یا سی پپ رسمد می توانید از طریق تماس با سپید گستر اقدام نمایید.

عوارض دستگاه سی پپ

از آن جایی که این دستگاه درمانی غیر تهاجمی و غیر دارویی می باشد، نسبت به روش های دارویی امن تر می باشد با این حال با خرید یا اجاره سی پپ و استفاده از آن ممکن است دچار دردهای شکمی و یا خشکی دهان و بینی شوید.

در سی پپ های جدید رطوبت ساز مسئله خشکی دهان و بینی را حل کرده است، در صورت بروز دردهای شکمی و نفخ، مسئله را با پزشک خود در میان بگذارید چرا که احتمال تنظیم نادرست فشار دستگاه وجود دارد.

اجاره دستگاه سی پپ خانگی و اتو سی پپ از سپید گستر

سپید گستر مرکزی معتبر، با سابقه و دارای مجوزهای لازم از وزارت بهداشت و درمان می باشد، این موسسه با هدف بالا بردن احساس امنیت و آرامش بیماران و خانواده آن ها به فروش و اجاره سی پپ خانگی می پردازد، با اجاره سی پپ از سپید گستر می توانید از کیفیت دستگاه اطمینان کامل داشته باشید.

اجاره سی پپ
اجاره سی پپ

چگونگی اجاره دستگاه سی پپ از سپید گستر

برای اجاره دستگاه سی پپ پس از اینکه با مجموعه سپید گستر تماس گرفتید، کارشناسان مجموعه اطلاعات شما را دریافت خواهند کرد و شما را راهنمایی خواهند کرد تا بتوانید مطابق نظر پزشک و شرایط بیمارتان بهترین انتخاب را داشته باشید، پس از انتخاب شما، عقد قرارداد صورت می پذیرد و مشخصات و آدرس شما و مدارک و تضمین های لازم دریافت می شود.

سپس سی پپ به صورت فوری به محل شما ارسال می شود و در صورت لزوم، کارشناسی جهت نصب و راهنمایی و آموزش های لازم نیز اعزام می شود.

برای اجاره سی پپ در چه ساعتی و با چه شماره ای تماس بگیریم؟

شما عزیزان می توانید در تمام ساعات شبانه روز از خدمات پاسخگویی، ارسال و اجاره تجهیزات پزشکی مرکز سپید گستر بهره ببرید، برای تماس با ما کافی است با شماره تلفن 02188928336 و یا سایر شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما استفاده کنید و از به روز ترین دستگاه ها، برند آن ها و هزینه خرید و یا اجاره آن ها آگاه شوید.

اجاره سی پپ
اجاره سی پپ

قیمت اجاره دستگاه سی پپ

هزینه و قیمت انواع سی پپ آلمانی ایرانی و آمریکایی هر کدام متغیر است و به برند و نوع دستگاه وابسته است، برای استعلام قیمت اجاره سی پپ می توانید از طریق تماس با شماره های درج شده در سایت اقدام کنید و در عین حال نگران قیمت اجاره دستگاه سی پپ نباشید، کلیه هزینه ها در سپید گستر کاملاً منطقی و منصفانه محاسبه می شوند تا رضایت مشتریان عزیز حاصل شود.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 5
  1. خلیل ایزدی 1 سال قبل

    واقعا نگهداری از کودک نکته های زیادی داره که خیلی هاشون رو من از سپید گستر
    شما یاد گرفتم

  2. سیدمحمد توسلی 1 سال قبل

    دمتون گرم با این همه اطلاعات به روز و حرفه ای

  3. حامد همدانی 1 سال قبل

    به جرات میتونم بگم از بهترین هایید

  4. علی دارایی 9 ماه قبل

    سلام چگونه دستگاه سی پپ اجاره کنم؟

    1. sepidgostar 9 ماه قبل

      سلام وقتتون بخیر، برای اجاره دستگاه سی پپ می توانید به شماره درج شده در سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید