ممکن است برخی از بانوانی که تازه مادر شده اند و زایمان کرده اند به استفاده از شیر دوش نیاز داشته باشند، شیر دوش دارای دو نوع دستی و برقی است، در این متن در رابطه با شیر دوش برقی اطلاعات لازمی را در اختیارتان قرار داده و شما را جهت اجاره شیر دوش برقی با موسسه سپید گستر راهنمایی خواهیم کرد.

چرا برخی از بانوان به شیر دوش نیاز دارند؟

مادرانی که شاغل هستند و ممکن است مدت زمانی دور از فرزند خودشان باشند می توانند با استفاده از این دستگاه شیر خود را دوشیده و به مراقب و یا پرستار کودک تحویل دهند که فرزندشان از شیر خودشان تغذیه کند.

شیر دوش برقی، دستگاهی کاربردی است که با برق و یا باتری کار می کند و دوشیدن شیر را برای مادران راحت تر می کند.

اجاره شیر دوش برقی
اجاره شیر دوش برقی

چرا اجاره شیر دوش برقی را از سپید گستر انجام دهیم؟

اگرچه امکان خرید شیر دوش از فروشگاه های سیسمونی وجود دارد، اما ممکن است نیازی به خرید شیر دوش نداشته باشید و تنها برای مدت زمان کوتاهی به استفاده از آن احتیاج داشته باشید، در این صورت اجاره شیر دوش برقی را می توانید از موسسه سپید گستر انجام دهید.

مرکز خدمات پرستاری سپید گستر موسسه ای رسمی و معتبر در تهران است که دارای مجوزهای لازم از وزارت بهداشت و درمان است، این مجموعه به اجاره و فروش انواع تجهیزات پزشکی از جمله شیردوش برقی می پردازد.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

اجاره شیر دوش برقی مرکز سپید گستر

اجاره شیر دوش برقی با بهترین کیفیت و قیمت را از موسسه سپید گستر انجام دهید، استفاده از شیر دوش برقی به دلیل تحریک هورمون های مورد نیاز بعد زایمان به همه مادران توصیه می شود، ضمن اینکه استفاده از این محصول هم برای مادران و هم برای کودکان سودمند است.

شیر دوش هایی که در این مرکز اجاره داده می شوند، هم با برق و هم با باتری قابل شارژ کار می کنند، تا در صورت نبود برق استفاده از آن آسان تر باشد، اجاره شیر دوش برقی را ترجیحا در هفته های اول تولد نوزاد انجام دهید.

ارتباط با سپید گستر جهت اجاره شیر دوش برقی

جهت مشاوره رایگان از کارشناسان مجموعه و اجاره شیردوش برقی از موسسه سپید گستر با شماره 02188928334 و سایر شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

اجاره شیر دوش برقی
اجاره شیر دوش برقی

تفاوت شیردوش برقی و دستی

در این بخش به تفاوت بین شیر دوش برقی و دستی می پردازیم.

شیر دوش دستی

شیر دوش دستی با فشار دست و کار کرده و در ابعاد کوچک تری وجود دارد و روی سینه مادر قرار گرفته و از طریق فشرده شدن پمپ شیر مادر را دوشیده و در مخزن آن ریخته می شود، این شیر دوش کاملا بی صدا بوده و برای استفاده از شب مناسب می باشد.

ممکن است دوشیدن شیر با شیر دوش دستی برای بسیاری از بانوان سخت باشد چرا که سرعت دوشیدن این شیردوش بسیار کم است و فشردن پمپ کار خسته کننده ای است.

اجاره شیر دوش برقی
اجاره شیر دوش برقی

شیر دوش برقی

شیر دوش برقی با استفاده از برق یا باتری کار می کند و با سرعت بیشتری شیر را وارد مخزن می کند و باعث خستگی مادران نخواهد شد، ضمن اینکه استفاده از شیر دوش برقی آسان تر از شیر دوش دستی است.

به مادران شاغلی که نیاز به دوشیدن شیر خود برای چند بار در روز دارند استفاده از شیر دوش برقی را پیشنهاد می کنیم، چرا که می توانند در کوتاه ترین زمان مقدار مناسبی از شیرشان را بدون هیچ گونه خستگی دوشیده و برای کودکشان ذخیره کنند.

استفاده از شیر دوش برقی چه مزایایی دارد؟

با استفاده از شیر دوش برقی امکان دوشیدن شیر از هر دو سینه وجود دارد، این کار در زمان مادران صرفه جویی کرده و دارای مزایای دیگری نیز می باشد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

مزایای اجاره شیردوش برقی
مزایای اجاره شیردوش برقی

 

معایب شیر دوش برقی

تنها عیب شیر دوش برقی صدای بیش از حد آن بوده، امروزه مدل های جدیدی از شیر دوش تولید شده اند که صدای بسیار کمی دارند و به دلیل ابعاد کوچک استفاده از آن ها بسیار راحت است.

توجه داشته باشید که قیمت شیر دوش برقی بیشتر از شیر دوش دستی است، از آن جایی که ممکن است تنها برای مدت زمانی محدود به شیر دوش نیاز داشته باشید اجاره شیر دوش برقی از سپید گستر را پیشنهاد می دهیم.

به چه دلایل بهتر است از دستگاه شیردوش استفاده کرد؟

اجاره شیر دوش برقی برای مادرانی که مدت زمان کوتاهی از فرزندان خود دورند و مادرانی که توانایی استراحت و خواب کافی پس از زایمان را ندارند بسیار مهم است، توصیه می شود در صورتی که مادر به علت مکیده شدن سینه درد شدیدی را در بخش نوک سینه تجربه می کند و یا سینه هایش ملتهب شده است و…  بهتر است از شیر دوش برقی استفاده کند.

از شیردوش برقی در چه مواردی استفاده می شود؟

برخی از نوزادان با نقص های مادر زادی در بخش لب و دهان شان به دنیا می آیند، این نقص ها باعث می شود آن ها نتوانند سینه مادرشان را به خوبی در دهان بگیرند و شیر بخورند از این جهت استفاده از شیردوش برقی به این کودکان پیشنهاد می شود.

اجاره شیر دوش برقی
اجاره شیر دوش برقی

نکات مهم برای استفاده از شیر دوش برقی

  1. پس از استفاده از شیردوش حتما آن را شسته و کاملا ضد عفونی کنید.
  2. پیش از استفاده از شیردوش دستان خود را به خوبی شسته و از تمیز بودن سینه تان مطمئن باشید.
  3. از تمیز بودن شیردوش مطمئن باشید، در صورتی که شیردوش کاملا تمیز و ضد عفونی نشده باشد امکان انتقال انواع میکروب و ویروس به بدن نوزاد وجود دارد.
  4. در صورتی که هنگام استفاده از شیردوش مقدار شیر دوشیده کاهش پیدا کرد، شیر دوشی را متوقف کنید.
  5. در صورت احساس درد شدید هنگام دوشیدن شیر بهتر است از آن استفاده نکنید.

قیمت اجاره شیردوش برقی

قیمت کرایه شیردوش برقی به امکاناتی که این دستگاه دارد بستگی دارد، با این حال نگران هزینه اجاره شیر دوش برقی نباشید، چرا که سپید گستر دارای مجوزهای رسمی از وزارت بهداشت، درمان و اموزش پزشکی بوده و کلیه هزینه ها از جمله هزینه اجاره شیردوش برقی از این مجموعه کاملا مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 5
  1. سیدحسین آزادی 1 سال قبل

    پرستار متخصص برای نگهداری از نوزاد هم دارید؟

  2. مرتضی سلیمانی 1 سال قبل

    خواستم موسسه خدمات سپید گستر
    سپید گستر را به همه کاربران معرفی کنم ،از بهترین ها هستند

  3. جلال بهاور 1 سال قبل

    پرستار سالمندی که گفتار درمانگر هم باشند در شرکت تون وجود دارد؟

  4. مریم درویشی 9 ماه قبل

    سلام آیا می توانید از شیر دوش برقی برای چند نوزاد استفاده کرد؟

    1. sepidgostar 9 ماه قبل

      سلام وقتتون بخیر، برای بسیاری از مادران استفاده مجدد از شیر دوش برقی برای فرزند دوم کاملا بی خطر است، تمامی قطعات قبل از استفاده باید استریل شده و از نظر کپک زدن بررسی شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید