پرستار سالمند در دزاشیب در منزل

سالمندان پشتوانه قلبی و عزیزان خانواده هستند، با توجه به مشغله بالایی که امروزه وجود دارد، نگهداری و مراقبت از سالمند را بسیاری از افراد و خانواده‌ها نمی ‌توانند انجام دهند، به ویژه زمانی که فرد میانسال دارای بیماری خاصی باشد، تیم مجرب و کادر آموزش دیده موسسه پرستاری سپید گستر، با سال ها تجربه درخشان و اعتبار جهت ارائه خدمات پرستار سالمند در دزاشیب در منزل آماده هستند.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

پرستار سالمند در دزاشیب در منزل

در زمان مراقبت و پرستاری از سالمند در منزل این که سالمند از وسایل خودش که به آن عادت دارد استفاده می کند یک مزیت خدمات پرستار سالمند است، همچنین سالمند در منزل از خدمات مراقبتی به مراتب بیشتر بهره مند می شود که به وضعیت سالمند بستگی دارد یک پرستار سالمند در منزل می تواند روابط خوب و مناسبی را با سالمند بر قرار کند تا به بهبود بیشتر سالمند کمک کند.

پرستار سالمند در دزاشیب
پرستار سالمند در دزاشیب

زمانی که نیاز به مراقبت های ویژه دارد، ممکن است نیازهای سالمند بیمار در یک مکان بزرگ تر مانند خانه سالمندان نادیده گرفته شود، سالمندانی که از خدمات پرستار سالمند در منزل استفاده می کنند شرایط بهتری دارند و پرستار سالمند به صورت خصوصی از فرد سالمند مراقبت می کند.

ویژگی پرستار سالمند در دزاشیب در منزل

سلامتی فرد میانسال در دوران سالمندی دارای اهمیت بالایی است و از دغدغه های مهم خانواده ها به شمار می‌آید بنابراین انتخاب پرستار سالمند نیز دغدغه دیگری است، با توجه به این که افراد سالمند تحت شرایط که در جوانی زندگی می کردن و بر اساس سبک زندگی شان در جوانی دارای مشکلات متعددی هستند از جمله آلزایمر و پارکینسون است که سالمندان را از انجام کار‌های روزمره و زندگی معمول خود باز می دارد و فرد نیازمند مراقبت و پرستار سالمند می شود.

به طور کلی زمانی که افراد دچار کهولت سن می شوند نیازمند مراقبت بیشتری دارند که در بیشتر مواقع این کار توسط فرزندان و خانواده درجه یک فرد انجام می شود، در بسیاری از موارد فرزندان توانایی نگهداری و مراقبت از سالمند خود را ندارند بهترین راه برای حل این مشکل استفاده از خدمات پرستار سالمند در منزل است.

وظایف پرستار سالمند در دزاشیب

پرستار سالمند با توجه به شرایط و نیازهای سالمندان در قبال شان دارای وظایف مختلفی است که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

پرستار سالمند در دزاشیب
پرستار سالمند در دزاشیب

مزایای استفاده از خدمات مراقب و پرستار سالمند در دزاشیب در منزل

مراقبت و نگه دارای از سالمند در منزل دارای مزیت های زیادی است به همین دلیل بسیاری از خانواده های سالمندان خواستار این خدمات هستند، عوامل مختلفی می تواند بر روی نگهداری و مراقبت از سالمند تأثیر گذار باشد که لازم است این عوامل را مد نظر خود داشته باشید.

این عوامل شامل بیماری های جدید، تشخیص بیماری های جدید، عدم توانایی جسمی و معلولیت، مراقبت و پرستاری از سالمند بعد از عمل جراحی، مراقبت از سالمند با علائم وخیممی باشد، با توجه به این موارد گفته شده انتخاب پرستار سالمند متخصص و با تجربه بهترین گزینه برای این گونه سالمندان است.
که سایر عوامل هم به شرح زیر می باشد:

  • آسایش و امنیت  بیشتر فرد سالمند در منزل
  • مراقبت شخصی و خصوصی از سالمند در منزل
  • بهبود سریع تر پس ازعمل جراحی در منزل
  • توجه رو در رو و بیشتر به فرد سالمند در منزل
  • صرفه اقتصادی بیشتر
  • آرامش خاطر هر دو طرف هم خانواده فرد هم سالمند
  • حفظ استقلال سالمند با استخدام پرستار سالمند در منزل
  • همراهی  و  مصاحبت بیشتر پرستار سالمند با فرد سالمند در منزل
  • کاهش درگیری خانوادگی در منزل
پرستار سالمند در دزاشیب
پرستار سالمند در دزاشیب

ساعت کاری پرستار سالمند در دزاشیب

میزان حضور پرستار سالمند در منزل به نیاز سالمند و وضعیت جسمی و روحی فرد بستگی دارد که می تواند به صورت شبانه روزی، ساعتی و روزانه باشد، همچنین می توانید قرارداد خود را با پرستار بیمار به صورتی مدتی و یا مادام العمر ببندید.

هزینه خدمات مراقب و پرستار سالمند در دزاشیب در منزل

با توجه به این که هزینه و تعرفه خدمات پرستار سالمند در منزل توسط شورای خدمات درمانی و بیمه تعیین می شود، اما این نکته قابل ذکر است که شرایط سالمند، خانواده او و نوع خدماتی که ارائه داده می شود متفاوت است و بر روی هزینه پرستار سالمند تأثیر می گذارد.

قابل ذکر است که مواردی چون میزان تخصص پرستار، ساعت کاری و حضور پرستار سالمند در منزل، نوع وظایف و خدمات پرستار سالمند میزان هزینه را تغییر می دهد.

مراقب و پرستار سالمند در دزاشیب موسسه پرستاری سپید گستر

موسسه سپید گستر جهت رفاه بیشتر خانواده ها و سالمندان کادری از پرستاران مجرب و حرفه ای که آموزش های لازم را دیده اند تشکیل داده است تا بهترین خدمات پرستار بیمار را به شما ارائه دهند، شما می توانید با تماس به شماره 02188928336 از خدمات پشتیبانی این موسسه به صورت 24 ساعته بهره مند شده و جهت استخدام پرستار سالمند در منزل مشاوره رایگان بگیرید.

این موسسه در اسرع وقت پرستار متخصص را به منزل شما اعزام می کند همچنین شما می توانید رد صورت عدم رضایت پرستار سالمند دیگری را انتخاب کرده تا کارشناسان ما در کمترین زمان پرستار سالمند جایگزین کنند.

جنسیت پرستار سالمند در دزاشیب

در صورتی که ساکن دزاشیب تهران هستید و برای سالمندان عزیزتان به پرستار نیاز دارید، پیش از استخدام پرستار سالمند نظر او را در رابطه با جنسیت پرستاری که می خواهید برایش استخدام کنید بپرسید، برخی از سالمندان یه دلایل اعتقادات مذهبی شان ترجیح می دهند که پرستارشان هم جنس خودشان باشد، برخی دیگر به دلایلی همچون نیاز به تعویض پوشک یا تعویض پانسمان نیاز دارند که پرستار هم جنس خوشان داشته باشند تا راحت تر باشند.

نکات مهمی که مراقب و پرستار سالمند در دزاشیب باید رعایت کند

در هنگام مراقبت و نگه داری از سالمند باید نکاتی را رعایت کرد، اولین نکته این است که این افراد از نظر جسمی ضعیف هستند و با توجه به این که سیستم ایمنی این افراد بسیار ضعیف است به انواع بیماری ها مبتلا می شوند پس باید توسط افرادی با دانش بالا بوده اند انجام شود که بتوانند وضعیت جسمی و روحی فرد سالمند را به خوبی بررسی کنند.

پرستار سالمند در دزاشیب
پرستار سالمند در دزاشیب

تغذیه و برنامه غذایی سالمند نیز نقش مهمی دارد، افراد میانسال باید تغذیه مناسبی داشته باشند و از مواد غذایی در هر گروه به طور متعادل استفاده کنند پرستار سالمند جهت ایجاد برنامه غذایی باید با پزشک معالج فرد مشورت کند.

نکته مهم دیگر فعالیت بدنی و ورزش سالمند است، به طور کلی ورزش مانع از پیری زودرس می شود و دوران میانسالی با کیفیت تری خواهید داشت، ورزش سرعت جریان خون را افزایش می دهد، که باعث افزایش سرعت خون شده و در نهایت اکسیژن رسانی بهتری به همه سلول‌های بدن می شود و از بیماری ها و رخوت بر اثر افزایش سن جلو گیری می کند.

تمام نکاتی که گفته شد به راهنمایی، نظارت و کمک شخصی نیاز دارد این امر در بیشتر مواقع که سالمند نمی تواند امور روزمره خود را انجام دهد کاری وقت گیر و تخصصی است.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 2
  1. مارال امجدی 2 هفته قبل

    سلام خیلی خیلی ممنون از سرویس دهی و خدمات خوب تون

    1. sepidgostar 2 هفته قبل

      عرض ادب و احترام تشکر از نظر مثبت شما، خوشحالیم که از خدمات مجموعه ما رضایت دارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید