این روزها با توجه به آلودگی های شهر های بزرگ و سایر موارد بیماری های تنفسی افزایش پیدا کرده اند، در صورتی که بیماری های تنفسی در زمان صحیح درمان نشوند پیشرفت کرده و موجب بیماری های خطرناک خواهد شد.

یکی از مهم ترین روش های درمان بیماری های تنفسی استفاده از بای پپ در منزل است، در صورتی که پزشک تان برای تان بای پپ تجویز کرده و نیاز به استفاده محدود از این دستگاه دارید، اجاره بای پپ را از موسسه سپید گستر انجام دهید.

بای پپ چیست؟

بای پپ یکی از مهم ترین تجهیزات پزشکی است که از آن برای درمان مشکلات تنفسی در هنگام خواب استفاده می شود، در این مطلب در رابطه با چگونگی عملکرد این دستگاه و اجاره بای پپ از موسسه خدمات پرستاری سپید گستر توضیحاتی را ارائه خواهیم داد.

بای پپ محصولی است که به تنظیم فشار تنفسی بیماران پرداخته و اختلالات خواب همچون آپنه خواب را بر طرف می کند، این دستگاه محصولی غیر تهاجمی برای اکسیژن رسانی به افراد بیماری است که در تنفس دچار مشکل هستند.

اجاره دستگاه بای پپ
اجاره دستگاه بای پپ

اجاره دستگاه بای پپ چه کمکی می کند؟

بای پپ یکی از تخصصی ترین تجهیزات پزشکی است که در بهبود فرایند تنفس به افراد بیمار کمک می کند، تنفس استاندارد در افراد نیاز به فشار هوایی مثبت و منفی به صورت همزمان دارد، در صورتی که تنفس افراد دارای فشار هوایی کافی و مناسبی نباشد این وسیله توسط پزشک تجویز شده و استفاده از آن توصیه می شود.

از این دستگاه برای درمان آپنه خواب، نارسایی های قلبی، سکته مغزی و قلبی و… استفاده می شود، همچنین با استفاده از بای پپ می توان تنفسی بدون مشکل داشت و چرخه خواب را منظم کرد و پس از بیداری احساس نشاط را تجربه کرد چرا که با اجاره دستگاه بای پپ و استفاده از آن می توان خرناس های متداوم که نتیجه انسداد راه دم و باز دم می باشند را قطع کرد و خوابی باکیفیت را تجربه کرد.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

چرا بای پپ را از سپید گستر اجاره کنیم؟

ممکن است برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چرا باید بای پپ را از سپید گستر اجاره کنیم؟ از آن جا که موسسه سپید گستر دارای مجوزهای رسمی از وزارت بهداشت و درمان است و کلیه تجهیزات پزشکی این محصول استاندارد و با کیفیت هستند، پیشنهاد می کنیم که اجاره بای پپ را نیز از این مجموعه انجام دهید.

اجاره بای پپ

از آن جایی که بیماری های تنفسی می تواند کیفیت زندگی افراد را کاهش داده و موجب اختلال در فرایند تنفسی شود، در صورتی که به مدت محدود به استفاده از بای پپ نیاز دارید، برای جلوگیری از هرگونه هزینه اضافی اجاره باید پپ را موسسه سپید گستر انجام دهید.

کلیه بای پپ هایی که در مدل ها و برندهای مختلف در موسسه سپیدگستر اجاره داده می شوند از بالا ترین سطح استاندارد برخوردار هستند.

اجاره بای پپ
اجاره بای پپ

ارتباط با سپید گستر برای اجاره بای پپ

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان مجموعه سپید گستر و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اجاره تجهیزات پزشکی و بای پپ از ما می توانید با شماره 02188928335 و سایر شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

اجاره بای پپ در تهران

در صورتی که ساکن هر یک از مناطق 22 گانه تهران هستید، ما به شما سپید گستر را پیشنهاد می دهیم، خرید و اجاره کلیه تجهیزات پزشکی از جمله بای پپ را می توانید با بهترین قیمت از این مجموعه انجام دهید.

برای اجاره بهترین بای پپ کارشناسان موسسه شما را به صورت رایگان راهنمایی خواهند کرد.

مدهای بای پپ
مدهای بای پپ

دستگاه بای پپ در چه زمانی استفاده می شود؟

بسیاری از افراد در مرحله دم و بسیاری دیگر در مرحله بازدم تنفس شان دچار مشکل هستند، زمانی که فردی در مرحله دم تنفسش دچار مشکل شود فرایند تنفس او بی نظم شده و لازم است که از بای پپ استفاده شود تا عضلات ریه با استفاده از این دستگاه تقویت شده و به تنفس راحت تر فرد کمک کند.

دستگاه بای پپ از چه قسمت هایی تشکیل شده است؟

  1. موتور دمنده بای پپ
  2. ماسک بینی و یا ماسک صورت
  3. مرطوب کننده
  4. لوله خرطومی که وظیفه انتقال ریان هوا از موتور به ماسک و در نتیجه مجازی تنفسی فرد را بر عهده دارد.
اجاره بای پپ
اجاره بای پپ

استفاده از دستگاه بای پپ چه فایده ایی دارد؟

از بای پپ جهت تسهیل در فرایند تنفس استفاده می شود در نتیجه استفاده از این دستگاه به بهبود روند تنفس کمک می کند، استفاده از بای پپ موجب تنظیم فشار تنفس شده و تنفس را نرمال می کند.

از بای پپ در چه مکان هایی استفاده می شود؟

استفاده از بای پپ در بیمارستان ها و منازل امکان پذیر است، اجاره بای پپ به افرادی که به این دستگاه نیاز دارند توصیه می شود.

نکات مهم برای استفاده از بای پپ

  1. هنگام استفاده از بای پپ جهت کاهش خشکی در دهان و بینی از مرطوب کننده استفاده کنید.
  2. پیشنهاد می شود از ماسک تمام صورت به جای ماسک بینی استفاده کنید، چرا که استفاده از ماسک بینی می تواند روی سینوس ها تاثیر منفی بگذارد.
  3. احتمال احتقان سینوس در هنگام استفاده از ماسک وجود دارد، این اتفاق موجب سردرد در افراد می شود که توصیه می کنیم برای جلوگیری از آن به پزشک مراجعه کنید.
  4. در صورت احساس نفخ شدید معده در هنگام استفاده از بای پپ این موضوع را با پزشک خود در میان بگذارید.

 

اجاره بای پپ
اجاره بای پپ

با اجاره بای پپ کدام یک از بیماری ها را می توان درمان کرد؟

درمان بیماری های ریوی

استفاده از بای پپ در صورت دارا بودن اختلالات ریوی از پیشرفت بیماری جلوگیری کرده و موجب درمان بیماری ها خواهد شد.

درمان بیماری های قلب و عروق

در صورتی که فردی دچار نارسایی قلبی و انسداد رگ ها شود ممکن است پزشک بای پپ تجویز کند.

درمان آپنه خواب

زمانی که افراد در خواب عمق تنفسشان کاهش پیدا می کند دچار آپنه خواب می شوند، خرو پف هایی که چندین بار در طول شب رخ دهند و تا 30 ثانیه طول بکشند رایج ترین نشانه های آپنه خواب هستند.

دستگاه بای پپ چگونه کار می کند؟

بای پپ از مهم ترین و کاربردی ترین تجهیزات پزشکی است که دارای ابعاد متناسبی است، این دستگاه دارای بدنه و لوله می باشد که سمتی از لوله به بدنه دستگاه و سمت دیگر به ماسک وصل می شود که روی بینی را می پوشاند.

این دستگاه جهت وارد کردن هوا به ریه از فشار استفاده می کند و از این طریق دی اکسید کربن خون را کاهش داده و میزان اکسیژن خون را افزایش می دهد.

تفاوت بای پپ و سی پپ چیست؟

بای پپ در زمان دم و بازدم فشار ثابتی وارد نکرده و به بیمار در عملکرد دم کمک می کند، اما سی پپ دستگاهی است که فشار هوا را برای عملکرد صحیح دم ثابت نگه می دارد.

اجاره بای پپ
اجاره بای پپ

نکاتی برای نظافت دستگاه بای پپ

  • فیلتر دستگاه را هفته ای یکبار با آب گرم و مایع شستشو دهنده بشویید.
  • خود دستگاه را با دستمالی خشک تمیز کنید و آن را با آب نشویید.
  • در زمان نظافت بدنه و قاب را باز نکنید.

قیمت اجاره بای پپ

این روزها با توجه به آلودگی هوا و افزایش تعداد بیماران تنفسی قیمت بای پپ افزایش بسیاری داشته است، از این جهت اجاره بای پپ نسبت به خرید آن بیشتر توصیه می شود، اجاره بای پپ در سپید گستر را می توانید با مناسب ترین قیمت از موسسه سپید گستر انجام دهید.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

 

انتشار یافته: 5
  1. مهرداد بهرامی 1 سال قبل

    پرستار متخصص برای نگهداری از نوزاد هم دارید؟

  2. امین رضا 1 سال قبل

    پرستار سالمندی که گفتار درمانگر هم باشند در شرکت تون وجود دارد؟

  3. قاسم اشرفی 1 سال قبل

    سلام مرکز شما تجهیزات پزشکی هم اجاره می دهد؟

  4. سیما کرمانی 9 ماه قبل

    سلام این دستگاه چند ماه پیش اجاره کردم عالی بود واقعا پیشنهاد می کنم به جای اینکه این همه هزینه کنید بخرید اجاره کنید.

    1. sepidgostar 9 ماه قبل

      سلام وقتتون بخیر خیلی خوشحالیم از رضایت شما مشتری عزیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید