9 مزیت مهم استخدام پرستار کودک

استخدام کردن یک پرستار کودک می تواند سود و مزایای زیادی را برای خانواده ها داشته باشد، اگر شما هم تازگی بچه دار شده اید یا در شرف بچه دار شدن قرار دارید، شاید درباره ی داشتن پرستار کودک یا نداشتن آن فکر کرده اید، در این مقاله از سپید گستر به مزایای اصلی داشتن یک پرستار کودک اشاره می کنیم.

مزایای استخدام پرستار کودک در منزل

 با توجه به اینکه امروزه بیشتر والدین شاغل هستند نیازمند استخدام پرستار کودک اند، موسسه سپید گستر برای رفاه بیشتر خانواده ها خدمات پرستار کودک در منزل را ارائه می دهد، ما در این مقاله می خواهیم مزیت های که یک پرستار دارد را برای شما بیان کنیم تا درست ترین انتخاب را در استخدام پرستار کودک داشته باشید.

استخدام پرستار کودک
استخدام پرستار کودک

روی زندگی خود کنترل بیشتری خواهید داشت

همه ی انسان ها قبل از این که پدر و مادر شوند نقش و وظیفه هایی در زندگی داشته اند، نقش هایی که بعد از این که به والدین تبدیل شدن خصوصا در سال های اول بچه داری خیلی کم رنگ می شوند، در اصل داشتن بچه فرصت رسیدگی کردن ما به بقیه ی جنبه های زندگی را به حد زیادی می گیرد، نگهداری از کودک در منزل یک کار تمام وقت است.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر

در نتیجه برای این که جنبه های فردی و اجتماعی خود را پس از بچه دار شدن حفظ کنید پیشنهاد می شود که از پرستار کودک کمک بگیرید، پرستار کودک حتی اگر دائمی نباشد و بعضی از روزها و ساعات در کنار شما باشد می تواند از فشار ها کم کند و زمان و فضای بیشتری برای شما ایجاد کند.

فرصت بیشتری برای رشد و توسعه فردی خواهید داشت

اکثر پدر ها و خیلی از مادر ها مشغول به کار و شاعل هستند، پس با متولد شدن فرزند و عدم استخدام پرستار کودک ممکن است که فرد در زمینه ی شغلی خود به مشکل بخورد.

از یاد نبرید که در بیشتر موارد شما هزینه ای که برای پرستاری می کنید از درآمد شغلی شما کمتر خواهد بود خصوصا این که شما سال های زیادی را برای شغل خود از دست داده اید و همچنین روز های جوانی که می توانستید با آن سابقه و تجربه کاری خود را افزایش دهید.

در این شرایط، استخدام پرستار بچه به والدین کمک می کند تا در پیشرفت شخصی و حرفه ای قدم بردارند و آینده بهتری را برای خود و فرزندانشان تضمین کنند.

استخدام پرستار کودک
استخدام پرستار کودک

از آسیب‌های پس از بارداری در امان خواهید بود

بارداری یک فرآیند زمان بر و خسته کننده است، در دوران باداری تغییرات هورمونی زیادی در بدن مادر رخ می دهد، یکی از ساده ترین عوارض این دوره اضافه وزن است، علاوه بر اضافه وزن برای خیلی از مادران مشکل های جسمی و روحی بعد از بارداری اتفاق می افتد، مانند افزایش قند خون و دیابت.

در این شرایط نگهداری کردن از نوزادی که تازه به دنیا آمده است خیلی دشوار است، ولی اگر شما از یک پرستار که تجربه ی کافی را دارد استفاده کنید هم کار برای شما ساده تر می شود و هم زمان بیشتری برای دوباره به دست آوردن سلامت جسمی و روحی خواهید داشت.

فرزند شما ارتباط بهتری با شما خواهد داشت

استخدام کردن یک پرستار کودک به این معنا نیست که شما از وظیفه های پدر و مادری خود شانه خالی می کنید، شما به عنوان پدر و مادر نوزادی که تازه به دنیا آمده است اگر حتی یک پرستار 24 ساعته برای فرزند خود بگیرید باید روزانه زمان های مناسبی را به فرزندتان اختصاص بدهید، فایده پرستار کودک داشتن، انرژی بیشتر و علاقه ی بیشتر در پدر و مادر برای این ساعات مخصوص است.

استخدام پرستار کودک
استخدام پرستار کودک

فرزند شما سالم‌تر و بهتر رشد می‌کند

در آخر والدین نوزاد تجربه خیلی کمی برای نگهداری کردن از فرزند خود دارند، در این شرایط و خصوصا در ماه های اول باید از یک فرد با تجربه مانند مادر بزرگ ها کمک گرفت ولی این امکان برای همه خانواده ها ممکن نیست.

در این شرایط استخدام یک پرستار با تجربه به شما در انجام این کارها کمک می کند، نتیجه بودن او مطمئن شدن از رشد مناسب نوزاد و سلامتی او می باشد، همچنین در این دوران والدین می توانند تجربه کسب کنند.

حضور کودک در منزل

امن ترین مکان برای کودکان منزل است و با توجه به اینکه کودک بیشتر تمایل دارد در منزل باشد مراقبت از کودک در منزل گزینه کاملاً درستی است را که کودک در محیط منزل احساس آرامش بیشتری می کند، همچنین کودک در منزل از لوازم خودش مانند تخت استفاده می کند که بسیار بهتر می تواند استراحت کند، پرستار می تواند در منزل برای کودک غذا تهیه کند و کودک در منزل با اسباب بازی های خودش بازی می کند که شاید این امکان در مهد کودک ها وجود نداشته باشد.

مراقبت خصوصی از کودک در منزل

شما با استخدام پرستار کودک در منزل در واقع می توانید از خدمات مراقبتی کودک به صورت خصوصی بهره مند شوید به این صورت که پرستار به صورت متمرکز فقط از کودک شما مراقبت می کند بنابراین این نوع خدمات بسیار با کیفیت تر از خدمات دیگر است و پرستار کودک همواره با کودک شما همراه است در نتیجه امکان بروز خطر بسیار کاهش می یابد.

انجام امور منزل توسط پرستار کودک در منزل

شما با استخدام پرستار کودک در منزل علاوه بر بهره مندی از خدمات پرستاری و مراقبت از کودک از خدمات انجام امور منزل نیز بهره مند می شوید چرا که پرستار در کنار این که از کودک شما مراقبت می کند و کودک را سر گرم می کند غذا را تهیه می کند و منزل را نظافت می کند و با این امر به والدین نیز کمک کرده است.

استخدام پرستار کودک
استخدام پرستار کودک

ارائه خدمات آموزشی به کودک

پرستار کودک در منزل علاوه بر مراقبت از کودک، پرستاری  از کودک، تهیه غذا برای کودک، نظافت کودک و سر گرم کردن کودک آموزش های مختلفی نیز ارائه می دهد که این آموزش ها برای هر کودک در هر سنی متفاوت است به کودکان چند ماه تا 2 سال آموزش راه رفتن می دهد و گفتار درمانی می کند، به کودکان 6 سال آموزش های لازم برای رفتن به مدرسه را می دهد و کودکان 7 سال به بالا آموزش های درسی می دهند ا در مدرسه موفق تر عمل کنند و تکالیفشان را به درستی انجام دهند.

سپیدگستر بهترین پرستاران کودک در منزل را دارد و به مادران عزیز پیشنهاد می دهد که حتما از خدمات سپیدگستر استفاده کنید. برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
تماس با خدمات پرستاری سپید گستر
انتشار یافته: 13
  1. sara 4 سال قبل

    مقاله جالبی بود و
    پرستار مناسب نقش مهمی در تربیت کودکان دارد

    1. sepidadm 2 سال قبل

      با سلام و درود از نظر خوب شما بله پرستار کودک بسیار می تواند به والدین کمک کند و ما سعی کردیم در سپید گستر بهترین افراد را برای نگهداری کودکان همکاری کنیم.

  2. امیر رحمانی 2 سال قبل

    پرستار سالمندی که گفتار درمانگر هم باشند در شرکت تون وجود دارد؟

  3. محمود تابش 2 سال قبل

    خداقوت میگم به پرستای زحمت کش شرکتتون به خصوص خانم امجدی که بهترین پرستار بودن برای مادرم

  4. حبیب الله راستاد 2 سال قبل

    پرستار بچه ای که از شرکت شما گرفتیم خیلی خوب بود

  5. مسعود کیانی 2 سال قبل

    پرستار چه وظایفی در رابطه با انجام امور منزل فرد سالمند دارد؟

  6. غلامعلی همدانی 2 سال قبل

    می خواستم بپرسم که پرستار کودکی که به کودک ساز هم آموزش بدهد در موسسه سپید گستر وجود دارد؟

  7. محمدرضا راستاد 2 سال قبل

    این مطلب آموزشی رو خوندم مشکلم حل شد ممنون از شما

  8. محمدتقی جمالی 2 سال قبل

    پرستار سالمند موظف به تزریقات برای سالمند هم است؟

  9. طیبه ذبیحیان 2 سال قبل

    می خواستم از پرستار خوبتون خانم الماسی تشکر کنم ایشون بی نظیرن و خیلی خوش اخلاق و حرفه ای که از کاراشون بی نهایت راضی ایم

    1. sepidgostar 2 سال قبل

      سلام و عرض ادب تشکر از مهرتون، خوشحالیم که از کادر موسسه رضایت دارید

  10. هلیا شاهی 8 ماه قبل

    چقدر عالی توضیح دادید، من خودم پرستار کودکم، استخدام پرستار از مرکزای حرفه ای و معتبر واقعا کمک کنندست

    1. sepidgostar 8 ماه قبل

      درود، ممنون از نظر خوب تون و موفق باشید همکار گرامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید