تزریقات در منزل
تزریقات در منزل

امروزه برای انجام تزریقات نیازی به مراجعه به مراکز درمانی نیست، با موسسه سپید گستر می‌ توانید خدمات تزریقات در منزل یا در محل کارتان را دریافت کنید، در این مقاله با ما همراه باشید تا در رابطه با تزریقات در

منزل اطلاعات بیشتری کسب کنید و از نحوه استفاده از آن ‌ها آگاه شوید.

تزریقات در منزل در تهران

اکثر افراد تزریقات را چندین بار در زندگی ‌شان تجربه کرده اند، تزریقات را می‌ توان یکی از شایع ‌ترین علت ‌های مراجعه به مراکز درمانی دانست که از اقداماتی مهم محسوب می ‌شود که در رابطه با سلامتی و درمان بیماری ‌ها انجام می ‌شود، چرا تزریقات در منزل را به جای تزریقات در مراکز درمانی پیشنهاد می‌ کنیم؟

با توجه به عفونت‌ هایی که در مراکز درمانی و بیمارستانی وجود دارد بهترین مکان برای تزریقات را می‌ توان خانه یا محل کار معرفی کرد، این کار علاوه بر بهبود حال افراد در زمان و هزینه‌ شان صرفه جویی می‌ کند و نیازی نیست که فرد برای تزریقات مسافت‌ های زیادی را طی کند و در ترافیک، شلوغی و آلودگی هوا و… به مراکز درمانی مراجعه کند.

با تزریقات در منزل نگران انتقال عفونت‌ های محیط‌ های درمانی نخواهید بود.

⭐ در صورت نیاز، کادر سپید گستر ممکن است سرم و داروی مورد نیاز را با خود بیاورند؟ ✔️ بله، پرستار می تواند خرید سرم و ویتامین های تزریقی را انجام دهد.
⭐ کادر اعزام شده برای انجام تزریقات در منزل چه کسانی هستند؟ ✔️ کادر سپید گستر همگی دارای مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد.
⭐ ساکن کجا باشیم تا بتوانیم از خدمات تزریقات در منزل سپید گستر استفاده کنیم؟ ✔️ ساکن هر کجای تهران و کرج که باشید، سپید گستر به محض درخواست شما، پرستاری آموزش دیده را به منزل شما اعزام می کند.
⭐ برای درخواست پرستار خانم و یا آقا حق انتخاب وجود دارد؟ ✔️ بله، در زمان تماس خود، می توانید اعلام کنید که نیروی خانم و یا آقا به منزل شما اعزام شود.

مزایای انتخاب سپید گستر جهت تزریقات در منزل

مزایای انتخاب خدمات تزریقات در منزل سپید گستر
مزایای انتخاب خدمات تزریقات در منزل سپید گستر

تزریقات چیست؟

به وارد کردن واکسن و دارو های مایع به داخل بدن از طریق سرنگ با سر سوزن تیز تزریقات گفته می ‌شود که می ‌تواند از واکسیناسیون‌ های دوره‌ ای تا تزریق آمپول ‌های درمانی و تقویتی و… را شامل شود، امروزه امکان تزریقات با سایر وسایل به جز سرنگ وجود دارد که جت اینجکتور نام دارد و بدون سوزن انجام می‌ شود.

خدمات تزریقات سپید گستر شامل چه مواردی می‌ شود؟

تزریقات در منزل در تهران
تزریقات در منزل در تهران

 

 

تماس با موسسه سپید گستر برای تزریقات در منزل

مؤسسات مختلفی در تهران وجود دارند که خدمات تزریقات انجام می ‌دهند، پرستارانی که در مجموعه سپید گستر به ارائه خدمات تزریقات در منزل می‌ پردازند کارشتاس و کارشناس ارشد پرستاری هستند، جهت درخواست پرستار برای تزریقات در تهران از مجموعه سپید گستر می ‌توانید به صورت 24 ساعته با شماره‌های ۸۸۹۲۸۳۳۴ – ۸۸۹۲۸۳۳۵ تماس حاصل فرمایید.

تزریقات در منزل تهران

مجموعه سپید گستر به ارائه خدمات تزریقات در مناطق 22 گانه تهران می پردازد، در هر منطقه ‌ای که سکونت داشته باشید خدمات تزریق در منزل و محل انجام خواهد شد، بدون هیچ گونه نگرانی تزریقات خود در منزل را به ما بسپارید، تزریقات در منزل در تهران می تواند کمک خوبی برای بیماران ساکن در تهران باشد.

 تزریق آمپول در منزل

بسیاری از افراد به دلایل مختلف نیاز به تزریق آمپول پیدا می‌ کنند، ممکن است فرد بیمار، سالمند، باردار باشد و مراجعه او به مراکز درمانی کار سختی باشد از این جهت می‌ توانید جهت آسایس و آرامش عزیزتان از خدمات تزریق آمپول در منزل استفاده کنید، پرستاران مجموعه سپید گستر برای ارائه خدمات تزریقات در منزل در خدمت شما همراهان گرامی هستند.

تزریقات در منزل تهران
تزریقات در منزل تهران

وصل کردن سرم در منزل

سرم از دیگر دارو های تزریقی است که برای درمان بسیاری از بیماری‌ ها تجویز می ‌شود، از آن جا که تزریق سرم توسط وسیله‌ ای به نام آنژیوکت انجام می‌ شود باید تزریق سرم را فردی متخصص و آموزش دیده انجام دهد، پرستاران ما برای وصل کردن سرم در منزل در خدمت شما همراهان عزیز و گرامی هستند.

تزریقات بیماران کرونایی

بسیاری از بیماران کرونایی در روند درمانی‌ شان نیاز به تزریق آمپول و سرم دارند، این بیماران برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا نباید در سطح شهر و مکان‌ های عمومی تردد داشته باشند از این جهت پرستاران مجموعه سپید گستر به ارائه خدمات تزریقات آمپول و سرم در منزل برای بیماران کرونایی می پردازند.

تزریقات کودکان در منزل

کودکان در طول زندگی‌ شان به تزریقات نیاز پیدا می کنند، واکسیناسیون دوره‌ ای، آمپول‌ های تقویتی و درمانی و… از مواردی هستند که کودکان به تزریق شان نیاز پیدا می‌ کنند، از آن جا که کودکان علاقه ‌ای به مراجعه به مراکز درمانی ندارند و در این مکان‌ ها دچار استرس و ترس می ‌شوند می ‌توانید از خدمات تزریقات کودک در منزل استفاده کنید.

تزریقات سالمندان در منزل

بسیاری از سالمندان به دلیل مشکلاتی نظیر زخم بستر، عدم حفظ تعادل، بیماری آلزایمر و… امکان خروج از منزل را ندارند اما برای تقویت شدن و بهبود وضعیت سلامتی‌ شان به تزریق دارو و تزریق سرم در منزل نیاز دارند که پرستاران مجموعه ما به ارائه خدمات تزریقات به سالمندان در منزل می‌ پردازند.

تزریقات در منزل
تزریقات در منزل

تزریقات بانوان در منزل

با توجه به این موضوع که بسیاری از بانوان تمایل به دریافت خدمات تزریقات در منزل توسط پرستاران و متخصصین خانم را دارند، این مجموعه به اعزام پرستار خانم برای خدمات تزریقات و سایر خدمات پرستاری در منازل بانوان می ‌پردازد.

چه بیمارانی به تزریقات در منزل احتیاج دارند؟

پزشکان برای درمان و جلوگیری از پیشرفت برخی از بیماری ‌ها دارو های تزریقی تجویز می‌ کنند، بیماران ام اس، دیابت، ایدز و… به تزریقات به صورت مداوم نیاز دارند، کودکان نایز به تزریق واکسن ‌ها دارند، افراد سالمند نیز به تزریقات دارو های تقویتی و سایر دارو های آرامش بخش نیاز دارند می توانند از یک پرستار بیمار در منزل تهران برای دریافت خدمات تزریق آمپول در منزل کمک بگیرند.

چه تزریقاتی توسط پرستاران موسسه سپید گستر در منزل انجام می‌ شود؟

با توجه به این موضوع که تزریقات دارای انواع مختلفی است و باید انجام برخی از آن ‌ها در مراکز درمانی انجام شود، خدمات تزریقاتی که توسط پرستاران سپید گستر در منزل انجام می‌ شود را خدمت تان توضیح خواهیم داد.

تزریقات در تهران
تزریقات در تهران

انواع تزریقات در منزل

عملی که در طی آن واکسن، داروهای مایع و سایر مایعاتی که بدن به آن ها نیاز دارد مثل سرم های مختلف یا مواد، مستقیم از طریق سرم یا سرنگ وارد بافت ماهیچه، رگ ها، پوست یا حتی استخوان می شود، انواع مختلفی از دارو وجود دارد که باتوجه به نوع آن ها، هدف آن دارو یا ماده موجود در داخل سرم و سرنگ تزریق آن هم متفاوت می شود که مهم ترین آن ها به شرح زیر است:

تزریقات وریدی

زمانی که بیمار به دلایل متفاوتی امکان دریافت مایعات از طریق دهان را نداشته باشد از تزریقات وریدی استفاده می ‌شود، برای تزریقات وریدی پرستار رگی (وریدی) را که قابل لمس باشد برای تزریقات انتخاب می ‌کند.

از تزریق وریدی برای تزرق کردن دارو به صورت مستقیم به داخل رگ استفاده می شود و چون دارو مستقیم به خون وارد می شود خیلی زود و سریع جذب می شود، داروهای وریدی یا همان IV به دو صورت تجویز می شوند اول به صورت تک دوز، دوم به صورت انفوزیون یا همان تزریق قطره ای، چند دارو و خون وجود دارند که از طریق تزریق وریدی وارد بدن می شوند که شامل خود خون، سرم های حاوی الکترولیت، داروی بیهوشی و چند داروی دیگر است.

تزریقات عضلانی

رایج‌ ترین روش تزریقات، تزریقات عضلانی است که در این نوع از تزریقات دارو باید زیر بافت جلدی و در عضله تزریق شود تا به گوارش آسیبی نرساند و جذب دستگاه گوارش نشود، پرستار محل تزریق عضلانی را با توجه به سن و شرایطی که فرد دریافت کننده دارد انتخاب می‌ کند، علائمی همچون درد شدید در محل تزریق، قرمزی، متورم شدن محل تزریق، سوزن سوزن شدن علائم طبعی این نوع از تزریقات است.

تزریقات داخل مفصلی

برای درمان مفاصلی که دچار آسیب و مشکلات هستند و بیماری‌ های آرتروز و التهابات این تزریقات انجام می‌ شود.

تزریقات در منزل
تزریقات در منزل

تزریقات داخل جلدی

در این روش مقدار بسیار کمی از دارو درون لایه‌ های پوست تزریق می ‌شود که پرستار از حساسیت نداشتن فرد دریافت کننده مطمئن شود، قسمت بالای بازو، بالای سینه و کتف بهترین قسمت ‌های بدن برای این نوع تزریقات می‌ باشد، توجه شود که قسمتی که در آن تزریقات داخل جلدی انجام می‌ شود نباید هیچ گونه مو و وریدی داشته باشد.

تزریقات زیر جلدی

زمانی که لازم باشد دارو به آهستگی جذب شود از این نوع تزریقات استفاده می‌ شود، این تزریق در بین پوست و عضله باید انجام شود، قسمت پشت و کناری بازو ها، سطح قدامی ران، بافت چربی قسمت پایین دیوار شکم از بهترین محل‌ ها برای تزریقات زیر جلدی محسوب می ‌شوند.

تزریقی که در بالای بافت ماهیچه ای و درست زیر بافت چربی زیر پوست انجام می شود تزریق زیر جلدی است، سوزن های عادی که برای تزریق های عادی انجام می شود از سوزن هایی که برای تزریق زیر جلدی انجام می شوند کلفت تر هستند، در بافت عضلانی دارو به سرعت جذب بدن می شود ولی در در این نوع تزریق برعکس اتفاق می افتد و دارو به آرامی در طی یک زمان مشخص جذب می شود چرا؟

چون رگ های خونی در این قسمت کمتر است بنابرین یاخته (سلول) های خونی کمتر در آن قسمت وجود دارد، تزریق زیر جلدی نسبت به تزریق عضلانی درد کمتری دارد همچنین شانس کمتری برای ایجاد عوارض مانند عفونت دارد، دارو هایی که به صورت زیرجلدی تزریق می شوند عبارت اند از: انسولین، هپارین یا داروهای رقیق کننده خون، واکسن سرخک (MMR)، آبله مرغان و حتی برخی از مسکن ها.

به دلایلی که گفته شد هر دارو باید به نوعی به بدن تزریق شود بنابریان تزریق را سر خود انجام ندهید حتی اگر بیمار نمی تواند به درمانگاه یا مطب دکتر برود، می شود با مراکزی که تزریق در منزل انجام می دهند ریسک عوارضی که ممکن است  تزریق اشتباه دارو داشته باشد را کمتر کرد.

تزریقات در منزل در تهران
تزریقات در منزل در تهران

 داخل صفاقی

برای درمان بیماران سرطانی که شیمی درمانی می ‌شوند از این تزریق استفاده می‌ شود.

راهنمایی عملی در مورد بهداشت دست

به نقل از سایت ncbi.nlm.nih – رعایت بهداشت دست قبل از شروع یک جلسه تزریق (یعنی تهیه مواد تزریق و تزریق):

تماس مستقیم با بیماران برای اقدامات مربوط به مراقبت های بهداشتی؛ پوشیدن دستکش (ابتدا از خشک بودن دست ها اطمینان حاصل کنید).

نکاتی که باید هنگام تزریقات در منزل رعایت شود؟

توجه کنید هر نوع تزریقی باید تنها توسط افراد متخصص و کارشناس و با رعایت اصول بهداشتی در منازل انجام شود، تمامی وسایلی که پرستار برای تزریق به آن‌ ها نیاز دارد را از قبل آماده کنید، پیش از انجام تزریقات بیمار با پرستار در رابطه با حساسیت‌ های دارویی او صحبت کنید، پرستار باید با دست کاملاً شسته به ارائه خدمات تزریقات بپردازد.

توجه کنید سرنگ و سرسوزن از قبل باز نشده باشد و پلمپ باشد، برای انجام برخی از تزریقات نسخه پزشک ضروری است، در صورتی که فرد نیاز به چند تزریق همزمان دارد باید در قسمت‌ های مختلفی از بدن تزریق شود تا فرد آزرده خاطر نشود.

تزریقات در منزل
تزریقات در منزل

عوارض و خطرات تزریقات نادرست

به هیچ عنوان تزریقات را به افراد مبتدی و بدون تخصص و حرفه نسپارید، این کار منجر به بروز خطرات بسیاری خواهد شد، عوارض رایج را در قسمت های قبلی توضیح دادیم در صورتی که شدت آن‌ ها بیشتر باشد، رگ و عضلات آسیب دیده و خون ریزی اتفاق می افتد.

از کجا بدانیم که نوع تزریق آمپول چیست؟

برای اطلاع از نوع تزریق و اطلاع از هرینه تزریقات می‌ توانید نوع تزریقات را از پزشک بپرسید، در صورت عدم دسترسی به پزشک امکان طلاع از نوع تزریقات از طریق داروخانه نیز وجود دارد، در صورتی که امکان دسترسی به پزشک وجود ندارد و فراموش کردید که از داروخانه بپرسید کارشناسان ما به صورت تلفنی شما را راهنمایی می‌ کنند تا از نوع تزریقات تان مطمئن شوید.

تزریقات در محل

یکی از خدماتی که امروزه ارائه می شود توسط مراکز پرستاری و مراقبتی تزریقات در محل است که به افراد در شرایط سخت و بیماری کمک می رساند و به آسانترین روش نیاز های تزریقی این افراد برطرف می شود، منزل شما بهترین مکان برای استراحت و بهبودی شما بعد از بیماری، جراحی یا بستری در بیمارستان است.

شما می توانید از خدمتی که تحت عنوان تزریقات در منزل به شما ارائه می شود در منزل برای مراقبت از خود و اطرافیان تان بهره ببرید، همچنین با این خدمت دیگر لازم نیست به دنبال درمانگاه و بیمارستان بگردید، برای حفظ سلامتی خود و عزیزان تان به جای گشتن به دنبال بیمارستان و درمانگاه و زمان زیادی را از دست دادن می توانید با یک تماس تلفنی خودتان را راحت کنید.

برای این کار یعنی تزریقات در منزل لازم است که با یک مرکز مراقبتی و پرستاری تماس گرفته و هر مشاوره ای که لازم دایرید بگیرید و زمان آمدن یک پرستار را تنظیم کنید، همچنین می توانید برای تزریقات در منزل به یک سایت مراقبتی یا پرستاری رفته، فرم خود را پر کرده و منتظر بمانید تا کارشناس آن مرکز با شما تماس بگیرد، کارشناسان مرکز مراقبتی خیلی زود با شما تماس می گیرند و یک کادر پرستاری را برای شما میفرستند.

تزریقات در منزل
تزریقات در منزل

پرستاری و تزریقات در منزل

یک درمان اساسی و مهم پزشکی و پرستاری تزریق است، برای همین نباید آن را ساده گرفت و توسط کسی که به آن کار وارد است و تجربه دارد و حرفه ای است انجام شود، در زمان حال افراد زیادی می گویند که می توانند این کار را انجام دهند البته به صورت تجربی و بدون علم، این کار بسیار خطرناک است و ممکن است اثرات غیر قابل جبرانی به همراه داشته باشد، در اصل این کار به آموزش نیاز دارد و به همین راحتی نیست.

افراد بسیاری وجود دارند که ممکن است به دلایل مختلف که عبارت اند از بیماری ، کهولت سن، آسیب دیدگی و … لازم داشته باشند که دارو تزریق کنند، تزریق در منزل برای این افراد بسیار سودمند است چون لازم نیست که هر دفعه برای تزریق از جایی به جای دیگر منتقل شوند و همچنین می توانند در جریان کار های پزشکی خود باشند، هر نوع دارویی که تزریق می شود دستورالعمل خاص خود را دارد که به نوعی تزریق شود و افرادی که ناشی باشند و آموزشی ندیده باشند ممکن است در انجام آن دچار اشتباه شوند.

خطرات تزریق نادرست در منزل

بعضی افراد هستند که فکر می کنند تزریق کار بسیار راحتی است، در صورتی که نوع سوزن تزریق، وزن حتی نوع دارو مواردی هستند که در زمان تزریق باید در نظر داشت، عوارضی که ممکن است با تزریق اشتباه به وجود بیایند : درد، کبودی، عفونت پوست و یا حتی شکستن سوزن در حین تزریق است، زمانی که سوزن بشکند ممکن است با حرکت خود باعث مرگ فرد شود، اگر سوزن شکسته شده در بدن به رگ ها، بافت ها یا حتی اندام ها برسد بسیار خطر دارد.

تزریقات در منزل
تزریقات در منزل

تزریقات در منزل برای کودکان

چون بچه ها و کودکان معمولا از آمپول و سرم می ترسند و نگران می شوند تزریقی که برای آن ها انجام می شود باید استرس و فشار خیلی کمی داشته باشد، اصلا کودکان و بچه ها را به زور مجبور به تزریق نکنید بلکه از کسی کمک بگیرید که سال ها تجربه تزریق به کودکان را داشته باشد.

 مزایای تزریق در منزل عبارتند از: 

یکی از بزرگترین سود هایی که تزریق در منزل دارد صرفه جویی در وقت و زمان است، رفتن حضوری به یک درمانگاه یا مطب علاوه بر وقت تلف کردن شامل تلف کردن هزینه و پیمون مسیری است، اضافه برآن ها در دنیایی که پر از استرس است باید بتوان از خدمات پزشکی سریع و آسان استفاده کرد.

پیدا کردن مراقبت های پزشکی برای افراد سالمند یا افرادی که بیمار هستند خیلی آزاد دهنده و عذاب آور است، و به اثبات رسیده که در این موارد حتی تزریق در منزل برای آن ها سخت است، به همین دلیل تزریق دارو در خانه برای آن ها بسیارخوب است، هچنین فوبیا و ترس از تزریق و آمپول در افراد زیادی دیده می شود و اگر این کار در خانه در کنار خانواده انجام شود ترس آن کم می شود و آرامش بیشتری خواهند داشت.

بعد از افراد سالمند و پیر، بچه ها و خردسالان نیاز به تزریق منظم واکسن دارند تا در برابر بیماری های مخلف مصون بمانند، تزریق به نوزادان برای خانواده ها سخت و چالش بر انگیز است زیرا تزریق دارو ترس و درد دارد و در این شرایط تزریق در منزل بسیارخوب و مفید خواهد بود، گروه پرستار تزریقات در منزل مرکز پرستاری و مراقبتی سپید گستر بسیار ماهر و حرفه ای هستند و در تزریق به کودکان تا حد زیادی مهارت دارند.

تزریق سرم در منزل
تزریق سرم در منزل

تزریق در منزل از لحاظ اقتصادی بسیار بهتر از تزریق در هر  جای دیگری است زیرا در وقت صرفه جویی کرده و مراجعه ها و سفرهای داخل شهری شما کمتر می شود و هم از ارائه خدمات توسط مرکز مراقبتی و پرستاری سپید گستر لذت می برید، پس اگر به تزریق در منزل نیاز دارید با گروه تخصصی پزشکی و پرستاری سپید گستر تماس بگیرید تا پرستاران حرفه ای ما به منزل شما بیایند و بهترین خدمت را به شما ارائه دهند.

پانسمان و تزریقات در منزل

باتوجه به مطالبی که گفته شد فردی که می خواهد تزریق انجام دهد باید فرد با مهارتی باشد، اضافه بر تزریق که نیازمند فرد ماهری است پانسمان کردن زخم هم از جمله کار هایی است که باید در آن مهارت داشت، اگر زخم توسط فرد ناشی و کار نابلدی انجام شود پانسمان به صورت اصولی نخواهد بود، درست ضد عفونی و تمیز نخواهد شد یا ممکن است پانسمان در جای خود نماند و تکان بخورد که این کار موجب می شود زخم عفونت کرده و عوارض خطرناکی داشته باشد.

تزریق آمپول های مختلف

به دلیل کرونا و انواع بیماری ها این روزها رفتن به مراکز درمانی ممکن است باعث آلوده شدن به انواع ویروس ها و باکتری ها شود، بیشتر پزشکان توصیه می کنند برای گرفتن خدماتی همچون تزریق از منزل خارج نشوید، سپید گستر مجموعه ای است که نیاز شما را در این مورد برطرف می کند و از شما محافظت می کند.

همکاران ما در سپید گستر توانایی و تجربه لازم را در تزریق سرم و آمپول دارد و آماده ارائه خدمت است به شما همشهریان عزیزو کسانی که مبتلا به کرونا شده و پرستار بیمار کرونایی نمی تواند این کار را انجام دهد بهیار های سپید گستر این کار را انجام می دهند.

تزریقات در منزل
تزریقات در منزل

وصل سرم های مختلف

سپید گستر علاوه بر تزریق آمپول، تزریق انواع سرم ها را هم انجام می دهد، با ما تماس بگیرید، بعد ازثبت سفارش خود همکاران ما در اسرع وقت خود را به شما رسانده و تزریق شما را به بهترین نحو انجام می دهند.

هزینه تزریقات در منزل

هزینه خدمات تزریقات در مرکز خدمات پرستاری سپید گستر با توجه به نوع تزریقات، تعداد تزریقات و شرایط و وضعیت فرد نیازمند به تزریق می ‌باشد.

تزریقات و پانسمان در منزل

کلیه خدمات تزریقات و پانسمان در منزل توسط کادر مجرب سپید گستر در تهران و کرج انجام می گردد به غیر از این خدمات این شرکت خدمات نگهداری سالمند و کودک و بیمار را نیز انجام می دهد، در صورت نیاز به این خدمات با شماره های درج شده در سایت در تماس باشید.

انتشار یافته: 26
  1. سهیل ارجمندی 2 سال قبل

    سلام تزریق داروهای بیمار ام اس رو هم در منزل انجام میدید؟ در شرق تهران؟

    1. sepidgostar 2 سال قبل

      سلام و عرض ادب بله تزریقات بیمار ام اس در منزل در شرق تهران انجام می شود، لطفا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید

  2. افشین احمدلو 2 سال قبل

    خواستم تشکر کنم از تیم خوب سپدگستر که در کوتاه ترین زمان برای تزریقات در محل حضور پیدا کردن

    1. sepidgostar 2 سال قبل

      سلام و عرض ادب خدمت شما، انجام وظیفه بوده ممنون از شما بابت توجه تون

  3. فاطمه وحیدی 2 سال قبل

    سلام همه تزریقات نیاز به نسخه پزشک دارن؟

    1. sepidgostar 2 سال قبل

      با سلام و عرض ادب. خیر داروهای تقویتی و ویتامین ها بدون نسخه پزشک هم انجام می شود.

  4. مهتاب سمیعی 1 سال قبل

    تزریق سرم هم شامل تزریقات در منزل است؟

    1. sepidgostar 1 سال قبل

      عرض ادب و احترام بله تزریقات سرم هم در منزل انجام می شود

  5. المیرا شیخی 1 سال قبل

    سلام پزشک برام تزریق آمپول آهن و چند تا تقویتی نوشتن، میخواستم بپرسم که امکان داره پرستار بفرستید منزلمون برای تزریق؟

    1. sepidgostar 1 سال قبل

      عرض ادب و احترام بله لطفا جهت تزریق آمپول های تقویتی با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید، آمپول آهن لازمه که در اورژانس بیمارستان تزریق شود

  6. آتنا حاری 12 ماه قبل

    سلام و خسته نباشید به شما، چند تا تزریق داشتم که به لطف پرستارهای شما در منزل انجام شدند ممنون از شما

    1. sepidgostar 12 ماه قبل

      عرض ادب و احترام خدمت شما خوشحالیم که خدمات مت رضایت داشتید

  7. ناهید رشیدی 10 ماه قبل

    سلام نوروبین تزریق وریدی هست؟ داخل رگ تزریق می شود؟

    1. sepidgostar 10 ماه قبل

      سلام و عرض ادب نوروبین تزریق عضلانی است و وریدی انجام نمی شود

  8. ساجده نوری 10 ماه قبل

    سلام تزريق آمپول آمپول زدن به بچه ها در بیمارستان انجام می دید؟

    1. sepidgostar 10 ماه قبل

      سلام و عرض ادب، بله خدمات همراه بیمار در بیمارستان را نیز ارائه می دهیم.

  9. زهرا نامجو 9 ماه قبل

    سلام برای کودک زیر 6 سالم تزریق سرم انجام می دید؟

    1. sepidgostar 9 ماه قبل

      سلام و عرض ادب، بله کلیه خدمات تزریقات برای همه افراد انجام می شود.

  10. سحر کمال بخش 9 ماه قبل

    “سلام، ممنون از اطلاعات مفیدی که در این سایت به اشتراک می‌گذارید.

    1. sepidgostar 9 ماه قبل

      سلام وقتتون بخیر، خیلی ممنون از توجه شما امیدوارم به شما کمک کرده باشیم.

  11. افسانه کاشانی 8 ماه قبل

    تزریقات ب کمپلکس برای خانم سالمند ناتوان رو در منزل انجام می دید؟

    1. sepidgostar 8 ماه قبل

      عرض ادب و احترام بله جهت استفاده از خدمات تزریقات در منزل با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید

  12. رضا ملاقلی 5 ماه قبل

    سلام خدمت شما خانمم به تازگی فارغ شدن، بچه نارس هست یه مدتی بیمارستان بستری بود الان اومده خونه و یه سری دارو باید روزانه تزریق بشه بهش، شما تزریقات نوزاد در منزل هم دارید؟

    1. sepidgostar 5 ماه قبل

      سلام و عرض ادب، تبریک میگیم بهتون و بله تزریقات مورد نیاز نوزاد در منزل انجام می شود

  13. طیبه اسماعیلی 1 ماه قبل

    سلام
    مادرم آزمایش خون دارن
    ولی بعد از جراحیشون براشون سخته که از خونه خارج شن
    خون گیری در منزل رو هم انجام میدید که بعد ببریم نمونه رو آزمایشگاه؟

    1. sepidgostar 1 ماه قبل

      سلام و درود خدمت شما
      بله برای نمونه گیری خون می تونید از طریق شماره ها با ما تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید